نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت

انتقال بانک ملت و نصب
کرم هایی وجود دارند که با اهداف مفید بانک ملت ساخته می شوند. برای مثال خانواده ای از کرم ها با نام Nichi وجود دارند که وقتی وارد کامپیوتر می شوند سعی می کنند آپدیت های مفید ویندوز را از سایت مایکروسافت بگیرند و در کامپیوتر نصب کنند. با این کار بدون اینکه کاربر هیچ زحمتی به خود داده باشد، امنیت آن کامپیوتر افزایش می یابد.

۳- ضمیمه هایی که بانک ملت به ایمیل ها الصاق می شوند
بانک ملت
Keyloger بانک ملت Hunter
اين نرم افزاري است كه نرم بانک ملت افزارهاي مانيتور كي برد را شناسايي مي كند.
استفاده از افزونه Noscript در فایر فاکس. برای اطلاعات بیشتر مطلب زیر را بانک ملت مطالعه نمایید:

Ewio يك كاوشگر تراجان است كه تراجان ها، كرمهايkeylogger، backdoor، شماره گيرها و Spywareها شناسايي و از بين مي برد. اين نرم افزار در ويندوز 2000 و XP قابل اجراست. با اين نرم افزار مي توانيد بدون ترس از كوكي هاي جاسوس، صفحات مزاحم و پنجره هاي تبليغاتي در اينترنت بانک ملت به گشت گذار بپردازيد.
چه كار هاي ديگري مي توان انجام بانک ملت داد؟
آدرس سايتهايي كه نياز به SSL دارند بايد به صورت https به جاي http باشد. يك پرتكل ديگر براي انتقال مطمئن اطلاعات روي شبكه جهاني وب secure http يا s-http بانک ملت است. به طوريكه SSL يك ارتباط مطمئن بين يك كاربر و سرور ايجاد مي كند. و هر اطلاعاتي را مي توان با آن منتقل كرد. ولي s-http طراحي شده است تا پيام هاي شخصي را به طور ايمن انتقال دهد. بنابراين SSL و s-http را مي توان به عنوان مكمل يكديگر در نظر گرفت، تا رقيب يكديگر. هر دو پرتكل بوسيله IETF (كه مخفف Internet Engineering Task Force است) به عنوان استاندارد تصويب شده است.
چرا جرائم رایانه ای؟به کمک فنون رایانه ای راهی اصولی و مشخص برای جمع آوری اطلاعات در سیستم های کامپیوتری و شبکه ای فراهم می کند که این روش ها می تواند بسیار مرموز و مخفی باشد و تشخیص آنها بسیار مشکل باشد. و افراد عادی هم به سختی می بانک ملت توانند از این روش ها استفاده کنند.معمولا کامپیوتری که از آن برای شرارت های رایانه ای استفاده می شود از تکنیک هایی استفاده می کند که به کمک آن می تواند اطلاعات را مخفی کند یا رمزگذاری کنند.در سیستم های رایانه ای و شبکه ها شرارت های رایانه ای به این صورت ها انجام می گیرد.
بانک ملت
and.doxdesk يك سايت اينترنتي مي باشد كه به بانک ملت صورت online كامپيوتر شما را كاوش مي كند.
حمله تروجان ها چيز تازه اي نيست اما طبق ادعاي متخصصين امنيت امروزه اين حمله ها در مقياس بانک ملت بسيار وسيع تري انجام مي گيرد.
در اين مقاله شما با نرم افزارهايي آشنا مي شويد كه مي توانند Spyware و Adware را از كامپيوتر شما پاك كرده و در ضمن مجاني نيز هستند. اين نرم افزارها به شما كمك خواهند كرد سيستمي را كه آلوده شده است از اين نرم افزار هاي مزاحم پاك كرده در عين حال جلوي ورود Spyware ها را به كامپيوتر شما مي گيرند. بانک ملت بنابراين اين نرم افزارها محافظ خوبي براي كامپيوتر شما خواهند بود.

بدست آوردن محل ارسال کننده ایمیل از طریق IP :بعد از اینکه شما IP ارسال کننده ایمیل را بدست آوردید کافیست این شماره IP را در سایت های GeoBytes IP Locator و یا IP2Location قرار دهید تا از موقعیت مکانی ارسال کننده ایمیل مطلع شوید . البته این دو سایت هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشد ولی سایت GeoBytes IP Locator اطلاعات دقیق تری از موقعیت IP به شما می دهد و همچنین بانک ملت تشخیص می دهد که ارسال کننده ایمیل از پروکسی ( proxy ) یا نرم افزار های مخفی کننده IP استفاده کرده است یا نه ، که این مورد در برخی مواقع می تواند بسیار مفید باشد که با دانستن این موضوع و اینکه ارسال کننده نامه از پروکسی ( proxy ) استفاده کرده است می توان به امنیت نامه های ارسالی شک کرد . همچنین با ورود به سایت GeoBytes IP Locator این سایت IP و موقعیت مکانی شما را به خودتان نشان می دهد .
نکته مهم: بدون شک یک کرم علاوه بر ظاهر مفید یا بی آزارش ممکن است به صورت مخفی کارهای مضری نیز انجام دهد. به همین دلیل از نظر متخصصان امنیت تمامی کرم ها، مضر و بانک ملت جز بدافزارها طبقه بندی می شوند.
• از يك ويروس ياب استفاده كنيد. از سايتهاي غير مطمئن بانک ملت يا email هاي مشكوك فايلي Download نكنيد. حتي اگر يك ويروس ياب داريد خيلي مواظب باشيد زيرا ممكن است با ويروس جديدي مواجه شويد كه نرم افزار ضد ويروس شما نتواند آن را تشخيص دهد براي يك حفاظت خوب هميشه آنتي ويروس خود را up to date (به روز) نگه داريد.
• غرامتاخیراً فریبی هوشمندانه بر پایه فریب نیجریه ایجاد شده است که در آن ای‌میلی برای شما ارسال می‌شود مبنی بر اینکه مبلغی برای دلجویی از قربانیان کلاهبرداری نیجریه در نظر گرفته شده است و شما یکی از قربانیان خوش‌شانس هستید. سپس کلاهبرداران برای ارسال غرامت، از شما درخواست 1000 دلار بانک ملت پول می‌کنند!
• رمزگشاها بانک ملت

- این کرم از ضعف در سیستم عامل نیز سود برد. چرا که فقط با باز کردن پیوست، کرم می توانست به فایل های سیستمی و بانک ملت رجیستری ویندوز دسترسی داشته باشد.
برای اطلاعات بانک ملت بیشتر بخوانید:
کرم ها با ویروس ها تفاوت دارند. ویروس ها با اتصال به برنامه های دیگر منتقل و تکثیر می شوند. اما کرم ها بی نیاز از برنامه های دیگر می توانند خودشان را به طور مرتب در کامپیوتر میزبان یا دیگر کامپیوترهای مرتبط کپی کنند و جابجا شوند. کرم ها بانک ملت معمولا به شبکه ها آسیب می زنند. برای مثال از پهنای باند آنها برای فرستادن کپی هایی از خودشان برای دیگران استفاده می کنند.
a2 Free بانک ملت

نوشته: ليزا اسميت بانک ملت
شما مي توانيد دسترسي افراد مختلف از جمله خانواده، همكار، هم اتاقي و ... را به كامپيوتر خود محدود كنيد و مشخص كنيد چه كساني به چه اطلاعاتي دست پيدا كنند. و حتي آنها را بانک ملت شناسايي كنيد. اما شناسايي افرادي كه از راه دور و از طريق يك شبكه به كامپيوتر شما دسترسي دارند كار آساني نيست. در اين حالت آسيب پذيري شما در برابر نفوذ خرابكاران و لو رفتن يا از دست رفتن اطلاعات و... بيشتر است. اما كارهايي وجود دارند كه اگر آنها را انجام دهيد و اين كارها تبديل به عادت شوند آنوقت دسترسي به اطلاعات شما بسيار سخت خواهد شد.
این فریب‌های با اعتماد به نفس که هنوز هم در اینترنت جریان دارند، همگی یک هدف را دنبال می‌کنند: کلاهبرداری از کاربران از بانک ملت مبلغ 500 دلار تا هزاران دلار.این فریب‌ها نوعاً از یک الگوی مشابه پیروی می‌کنند: تماس اولیه از طریق ای‌میل و یا شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود. از قربانیان خواسته می‌شود از طریق ای‌میل، تلفن، فکس و غیره به تماس مذکور پاسخ دهند.
احتياطات حافظه هاي USB امروز استفاده از حافظه هاي فلش براي ذخيره و انتقال اطلاعات بسيار رايج است. اما اين حافظه هاي فلش قابليت هايي دارند كه هم استفاده از آنها را ساده مي كند و هم مشكلات بانک ملت امنيتي بوجود مي آورند.
4- هيچگاه در يك ايميل مشكوك به فيشينگ يا هر ايميل ناشناخته ديگري فايل هاي ضميمه ( Attachments ) را باز نكنيد. بانک ملت
۲-سایت های دارای کدهای مخرب (مثلا زمانی که وارد یک سایت می شوید، سایت یک برنامه روی بانک ملت کامپیوتر اجرا می کند و تروجان را روی کامپیوتر کپی می کند.)
مقدمهتروجان ها بر خلاف ویروس ها، کرم ها و ... توانایی تکثیر خود را ندارند. بانک ملت آنها بسیار شبیه نرم افزارهای مفید و کاربردی رفتار می کنند، اما در درون خود کدهای مخفی دارند که باعث دسترسی هکر سازنده تروجان به کامپیوتر هدف (کامپیوتر آلوده شده) و به دست گرفتن کنترل آن می شوند. البته در مواردی که چند کاربر از یک کامپیوتر استفاده می کنند سطح دسترسی هکر بسته به سطح دسترسی کاربر آلوده و نوع تروجان تفاوت می کند.
- این کرم از فعال بودن موتور بانک ملت Visual Basic Scripting ویندوز سود برد. موتوری که بسیاری از وجودش هم خبر نداشتند. بعدا مایکروسایت به این نتیجه رسید که بهتر است این موتور قوی (و در عین حال خطرناک) را به صورت پیش فرض، غیرفعال کند.

كلاهبرداري بانک ملت با ايميل
شرارت هایی رایانه ای چه هستند؟شرارات های رایانه ای تخصص ها و علوم رایانه و آخرین دست آوردهای IT را به خدمت می گیرد تا از آنها برای جمع آوری اطلاعات و مدارکی برای سوء استفاده و خلافکاری در فضای مجازی استفاده کنند. از منظر قانونی یک مامور دولتی جرایم رایانه ای می تواند در سیستم های رایانه ای بانک ملت و شبکه ها به جستجو بپردازد با استفاده از یک سری روش های فنی در نهایت مدارک و سرنخ هایی خواهد یافت تا یک شرارت رایانه ای را کشف کند. یک جرم رایانه ای هر جرمی می تواند باشد تنها تفاوت آن این است که این خلافکاری ها در فضای مجازی صورت می گیرد.
• وقتي از كامپيوتر خود استفاده نمي كنيد، اتصال خود با كامپيوتر را قطع كنيد. كسانيكه از تكنولوژي DSL يا ADSL بانک ملت يا اينترنت سرعت بالا استفاده مي كنند، معمولاً مدت زيادي كامپيوتر خود را در اين وضعيت قرار مي دهند، كه ريسك بالايي دارد. چون خرابكاران و ويروس ها دائماً شبكه ها و اينترنت را براي شناسايي كامپيوتر قرباني اسكن مي كنند و حال اگر كامپيوتر شما مدام به اينترنت متصل باشد احتمال نفوذ به آن بسيار بيشتر است. زمانيكه به اينترنت متصل هستيد از فعال بودن فايروال خود اطمينان حاصل نماييد. براي كسب اطلاعات بيشتر مقاله آشنايي با فايروال در يادبگير دات كام را مطالعه كنيد.
• از روش هاي امنيتي استفاده كنيد- از پسورد و رمز گذاري اطلاعات استفاده كنيد. و مطمئن شويد از بانک ملت اطلاعات خود پشتيبان گيري كرده ايد، تا در صورت گم شدن حافظه فلش تان دچار دردسر نشويد.
جواب مثبت است. آنها می توانند کرم کامپوتری خود را به پول تبدیل کنند. ماجرا به این ترتیب است که ابتدا یک سازنده کرم، بدافزار خود را در ازای پول تحویل پخش کننده می دهد. سپس پخش کننده عزیز از راه های مختلف کرم را در شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت رها می کند. یکی از راه ها ارسال آن از بانک ملت طریق ایمیل است. راه دیگر قرار دادن لینک دانلود آن در یک سایت با عنوان یک نرم افزار مفید است. پس از مدتی تعدادی از کامپیوترها به این کرم (که چون اکنون تحت اینترنت کار می کند می توان آن را بات نت نیز نامید) آلوده می شوند. سپس فرستنده اسپم آدرس اینترنتی (IP) آنهایی را که آلوده شده اند، به باج گیرها می دهد. کار باج گیر این است که با تهدید افراد مختلف به پاک کردن فایل های مهم کامپیوترهای آلوده شده (که ممکن است متعلق به یک شرکت ثروتمند باشد) از آنها پول دریافت کند. این توضیح مختصری از تبدیل یک بدافزار به پول است. بدیهی است که افراد درگیر در این پروسه همیشه سه نفر نیستند و ممکن است تمام مراحل بالا توسط یک نفر انجام شوند.
بانک ملت
۲- سایت های حاوی کدهای مخربخطر آلودگی از این طریق بستگی مستقیمی به عادات وبگردی تان دارد. بانک ملت اگر شما همیشه به یکسری سایت های شناخته شده و معتبر سر بزنید، خطر زیادی تهدیدتان نمی کند. مشکل زمانی پیش می آید که به دنبال چیزی در موتورهای جستجو می گردید. در این موارد موتور جستجو سایت هایی پیشنهاد می دهد که هیچ شناختی از آنها ندارید و ممکن است حاوی کدهای مخرب باشند.
ILOVEYOU یا LOVELETTER نام یک کرم کامپیوتری است که در سال 2000 توانست 10 میلیون کامپیوتر دارای سیستم عامل ویندوز را آلوده کند. این کرم ابتدا در روز پنجم ماه می سال 2000 بوسیله ایمیل هایی با عنوان ILOVEYOU و بانک ملت یک فایل پیوست با نام LOVE-LETTER-FOR-YOU.TXT.vbs برای اشخاص مختلف فرستاده شد. پسوند اصلی این فایل vbs بود که به صورت پیش فرض توسط ویندوز پنهان می شد و کاربران به خیال اینکه با یک فایل متنی (text) روبرو هستند آن را اجرا می کردند، اما این فایل در واقع یک کرم بود. با اجرای فایل، کرم یک کپی از خودش را برای تمام ایمیل‌های لیست دوستان فرد قربانی می فرستاد. البته این ایمیل ها با نام خود شخص فرستاده می شدند. سپس یکسری تغییرات در سیستم عامل میزبان به وجود می آورد.
و يكي از آشكارترين خطرات حافظه هاي USB اين است كه به راحتي دزديده يا گم مي شوند. بنابراين داشتن پشتيبان از فايل هاي مهم حافظه USB بسيار مهم است. چون گم كردن آن مساوي از دست دادن اطلاعات مهم خواهد بانک ملت بود. و اگر اطلاعات مهم حافظه فلش خود را رمز گذاري نكنيد ممكن است هر كسي به اطلاعات آن دست پيدا كند.
تبدیل یک کرم به بانک ملت پول
بانک ملت

جنايتكاراني كه احتمال مي رود در شرق اروپا ساكن هستند بيش از ده هزار صفحه وب معروف (شامل آژانس هاي مسافرتي، هتل ها، خيريه ها، سازمانهاي دولتي و ...) را آلوده كرده اند تا بتوانند از آنها سوء استفاده كنند. بيشترين اين وب سايت ها در ايتاليا هستند ولي اين حمله ها بانک ملت در حال گسترش به اسپانيا و ايالات متحده آمريكاست.
كوكي بانک ملت چيست؟
افسانه پنجم: كامپيوتر من يك پكيج امنيتي و آنتي ويروس دارد، بنابراين كاملاً حفاظت شده است.نه كاملاً، اول اينكه اگر شما آنتي ويروس خود را به گونه اي تنظيم نكرده باشيد كه ترافيك ورودي از اينترنت را به طور اتومات اسكن كند در اين صورت حفاظت درستي انجام نداده ايد. دوم، هر روز ويروس ها و تهديدات جديد عليه كامپيوتر شما ظاهر مي شود، و اگر آنتي ويروس شما Update باشد تا حدي مي توان به آن اطمينان كرد. بنابراين بايد ويژگي Auto-Update را فعال كنيد. سوم، يك پكيج امنيتي به تنهايي نمي تواند از كامپيوتر شما محافظت كند به عبارت ديگر هيچ آنتي ويروس يا بانک ملت پكيج امنيتي كامل نيست. بنابراين بهترين راه حل رعايت مجموعه اي از احتياطات و اقدامات امنيتي است. يعني يك آنتي ويروس، يك فايروال، يك Anti Spyware/Malware نصب كنيد و براي به روز رساني آنها به طور مرتب اقدام كنيد. وصله هاي امنيتي سيستم عامل و مرورگر خود را نصب كنيد. و وارد سايت هاي مشكوك به خصوص وب سايتهاي روسي و چيني كه قوانين بين المللي ارتباطات را رعايت نمي كنند نشويد.
6- مرتباً فعاليت هايي كه در حساب كاربري شما انجام بانک ملت مي شود زير نظر داشته باشيد و ببينيد كارهاي مشكوكي انجام شده است يا خير.
فرشته کرم ها، کرم هایی با اهداف خوب بانک ملت
بانک ملت
- استفاده از مهندسی اجتماعی (Social engineering) و اغوای افراد برای باز کردن فایل پیوست شده. فکر کنید که شما از دوستتان یک ایمیل با موضوع I Love you دریافت کنید. بسیاری از افراد بدون فکر این‌گونه ایمیل‌ها را باز می کنند. همیشه مراقب باشید که به ایمیل‌های دریافتی از بانک ملت دوستان هم مشکوک باشید.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: