نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت

• فيلترکردن الگوهاي آدرس براي ايميل‌هاي مقبول\مردود: هر ايميل شامل آدرسي است که نشان‌دهنده منبع آن است. اگر يک آدرس مشخص شبکه شما را با تعداد بيشماري از ايميل مورد حمله قرار دهد، پراکسي مي‌تواند هر چيزي از آن آدرس اينترنتي را بانک ملت محدود کند. در بسياري موارد، پراکسي مي‌تواند تشخيص دهد چه موقع يک هکر آدرس خود را جعل کرده است. از آنجا که پنهان کردن آدرس بازگشت تنها دلايل خصمانه دارد، پراکسي مي‌تواند طوري تنظيم شود که بطور خودکار ايميل جعلي را مسدود کند.

Application Gateways که عموماً پراکسي ناميده مي شود، پيشرفته ترين روش استفاده شده براي کنترل ترافيک عبوري از فايروال ها هستند. پراکسي بين کلاينت و سرور قرار مي گيرد و تمام جوانب گفتگوي بين آنها را براي تاييد بانک ملت تبعيت از قوانين برقرار شده، مي سنجد. پراکسي بار واقعي تمام بسته هاي عبوري بين سرور و کلاينت را مي سنجد، و مي تواند چيزهايي را که سياستهاي امنيتي را نقض مي کنند، تغيير دهد يا محروم کند. توجه کنيد که فيلترهاي بسته ها فقط headerها را مي سنجند، در حاليکه پراکسي ها محتواي بسته را با مسدود کردن کدهاي آسيب رسان همچون فايلهاي اجرايي، اپلت هاي جاوا، ActiveX و ... غربال مي کنند.
برگرفته از: یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه کمبریج که توسط ناتان آروکیا هدایت می شود در حال کار روی یک موضوع ساده هستند: تلفن همراهی که کمتر به شارژ شدن نیاز دارد. آرمان آهنود یکی از محققان این گروه پاییز سال گذشته در نشستی در بوستون به دانشمندان اعلام کرد که سر انجام ممکن است با تلفن همراهی مواجه شویم که هرگز نیاز به اتصال بانک ملت به برق نداشته باشد. برای افزایش زمان بین دفعات شارژ گروه ناتان یک نمونه ی آزمایشی ساختند که با استفاده از آرایه ای از سلول های خورشیدی ساخته شده از لایه های نازک سیلیکون غیر متبلور هیدروژنه شده که روی صفحه ی نمایش گوشی سوار می شوند نور محیط را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند. سلول فوتوولتاییک از مصرف بالای صفحه ی نمایش گوشی تلفن همراه بهره می گیرد. در یک صفحه نمایش OLED نوعی تنها حدود ۳۶ درصد از نور ایجاد شده از جلوی صفحه ی نمایش تابیده می شود و مقدار زیادی از آن از لبه های صفحه ی نمایش هدر می روند. به این ترتیب ناتان و همکارانش در شرکت کانادایی IGNIS Innovation همچنین تلاش می کنند
• شماره تلفن‌همراه، شماره‌سريال سيم‌كارت*، شماره مدرک‌شناساییشماره سریال سیم کارت، پشت سیم کارت و نیز بر روی قاب سیم‌کارت ذکر شده است.لطفا توجه داشته باشید که برای دریافت صورت‌حساب کلی،نیازی به وارد کردن کدملی نیست.آن دسته از شما مشترکین دائمی ایرانسل که در نظر دارید نسبت به تغییر مالکیت سیم کارت خود اقدام نمایید و یا تمایل دارید صورت‌حساب خود را تا تاریخ همان روز دریافت نمایید می‌توانید از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنید.برای دریافت صورت‌حساب تلفن همراه خود خرید محصولات ویترین از طریق تلفن گویا (به زودی) با استفاده از این سرویس جدید، شما مشترکین ایرانسل و علاقه مندان به محصولات ویترین قادر خواهید بود، با شماره‌گیری تلفن گویای ۷۲۷ به سامانه «خرید محصولات ویترین از طریق سیستم بانک ملت گویا» متصل شوید و با پیگیری راهنمای تلفن گویا محصولات متنوع ویترین ایرانسل را خریداری نمایید.

7. Challenge بانک ملت
بانک ملت
علت این امر می‌تواند احتمال بسیار کم بازگشت پول باشد زیرا کلاهبرداران حرفه‌یی خود را در دنیای وب مخفی می‌کنند و بهترین دفاع در این مواقع آموزش به کاربران برای شناسایی چنین فریب‌هایی و اجتناب از آن‌ها است.طی بانک ملت سال‌های اخیر بسیاری از کاربران اینترنت، ای‌میل‌هایی را از طرف شاهزاده خلع شده نیجریه‌ای دریافت کرده‌اند که در آن از دریافت‌کننده ای‌میل خواسته شده که در ازای دریافت مبلغ قابل توجهی، برای خارج کردن مقدار بسیار زیادی پول از نیجریه، با ارسال کننده ای‌میل همکاری کند.این اتفاق تنها یکی از هزاران فریبی است که هر روزه در فضای مجازی اتفاق می‌افتد؛ مرکز امداد و هماهنگی رایانه‌یی کشور (ماهر) به نقل از شرکت امنیتی پاندا لیستی از متداول‌ترین فریب‌های آنلاین در دهه گذشته منتشر کرده است که این گزارش برگرفته از آن است.
نرخ تفكیكی هزینه هر پیام كوتاه بر اساس حروف متن ارسال شد به نرخ های فوق ۵% مالیات بر ارزش افزوده، اضافه می شود.نکته: مشترکینی که از تعرفه های رنگی ایرانسل استفاده می کنند نیز از بهای تخفیفی ویژه هر طرح تعرفه برخوردار می شوند که ارقام این کاهش در زمان مقرر اعلام می شود.در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل قصد برقراری تماس با بانک ملت شما را داشته باشد، تنها از شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما تماس خواهد گرفت و پیام های کوتاه خود را تنها با عنوان ارسال خواهد نمود.فهرست طلایی": برای مشترکین سیم کارت دائـمی و اعـتبـاریمشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند با استفاده از سرویس «فهرست طلایی»، هزینه مکالمات خود راکاهش دهند.


بازی وبلاگی: نام وبگاه بعدی که فیلتر خواهد شد را حدس بزنید؟ چگونه لکه های خون را از روی دیوار پاک کنیم؟ همه اینترنت دارند کاربران هماراسیستم تبریز هم اینترنت دارند! برنامه های شخص سوم چه هستند؟ گارتنر: جمع‌سپاری کارها و راهکارها را دگرگون خواهد کرد تراوین فیلتر شد: رومن‌ها، گول‌ها و توتن‌ها باید صلح کنند! ۱۲ توصیه برای آنکه راحت بخوابیم ۵۰ نرم افزار مفیدی که باید در فلش مموری خود داشته باشید! ۵ حرکت ورزشی برای زمستان که می‌توانید در خانه تمرین کنید بوفه خودکار: تولد ملت فست فود عناوین پیشنهادی داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری در فناوری اطلاعات گوسفندان گله، حمله گرگ را با پیامک به چوپان خبر می دهند! پیش به سوی اولین هواپیمای الکترونیکی Botiful روباتی بانک ملت برای تقویت ارتباط از راه دور با کمک اسکایپ موتور جستجوی گوگل هوشمندتر می شود بررسی گوشی Galaxy S 3 سامسونگ چرا اکثر دختران ۶ ساله غربی می‌خواهند سکسی به نظر برسند؟ آیا فرزند شما نیز به کمک گوشی همراه خود در مدرسه تقلب می‌کند؟ ۱۰ فایده شگفت آور رابطه جنسی برای سلامتی سهم بازار هر یک از سیستم عامل های تبلت در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ پرتاب سیمرغ (بزرگترین هواپیمای جهان) –


بانک ملت
Home Page بانک ملت
• افراد معمولاً از كامپيوتر ها به طور مشترك استفاده مي كنند. هر كامپيوتري كه در يك مكان عمومي مانند محل كار يا حتي در خانه معمولاً‌ به طور اشتراكي چند نفر از آن استفاده مي كنند. و چندين نفر در زمان هاي مختلف بوسيله اين كامپيوتر به اينترنت متصل مي شوند. كوكي ها نمي توانند نياز همه آنها را همزمان برآورده كنند. بانک ملت فرض كنيد از يك مكان عمومي مانند يك كافي نت در حال خريد از يك فروشگاه اينترنتي هستيد. اين فروشگاه اينترنتي روي كامپيوتري كه از آن براي خريد استفاده مي كنيد يك كوكي قرار مي دهد تا اگر بار ديگر وارد اين فروشگاه اينترنتي شديد حساب شما را استفاده كند. فروشگاههاي اينترنتي معمولاً در اين زمينه بسيار هشدار مي دهند. يا فرض كنيد كه شما با استفاده از كامپيوتر شخصي همسرتان از فروشگاه اينترنتي آمازون خريد كرده ايد و حال اگر همسرتان بعد از شما براي خريد وارد آمازون شود فقط با يك كليك مي تواند خريد كند البته با حساب شما!در يك كامپيوتر با سيستم عاملي مانند ويندوز NT يا يونيكس كه حسابها به طور مناسب و درست در اختيار كاربران قرار مي گيرند كمتر اين مشكلات پديد مي آيند.
چگونه آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره بانک ملت اعتبار مشخص است. این کد به شما برای انجام عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.
نحوه اطلاع از بانک ملت باقیمانده اعتبار :
در راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب بانک ملت خود اقدام نمایید.
پهنای باند (کیلوبیت بر ثانیه) حجم اولیه (گیگابایت) شارژ ماهانه بانک ملت (ریال)
بانک ملت
بانک ملت
نام طرح تخفیف ویژه کارت شارژ همراه اول بانک ملت 1000 تومانی
salam....vala بانک ملت ma ke hich kodomeshoon ro nadarim khoda shans bede ,,man ke atrafe shahrestane rafsanjan zendegi mikonam chand bar raftam vase darkhast dadan vase mobin net ke ye lotfi konand ke tarafaye ma ro ham pooshesh bedan ke ba kelas gozashtane tarafe nemayandegi ke hala toye faze badi to oleviate movajeh shodam
2- اتصال به اينترنت بانک ملت
• برای دریافت راهنمای سرویس پیشخوان، در هر زمان R را (به خرید شارژ بانک ملت رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال کنید.
ساخت اولین گوشی هوشمند دنیا توسط سامسونگ افزایش سرعت چندین برابری سامسونگ برای بانک ملت ساخت اولین گوشی هوشمند دنیاچند ماه پیش مقاله*ای در رابطه با تصمیم سامسونگ مبنی بر ساخت صفحات نمایش قابل انعطاف را خواندید و متوجه شدید که سامسونگ به احتمال زیاد اولین شرکتی خواهد بود که چنین فناوری را به کاربران خود در سراسر دنیا معرفی می*کند. اما آن چنان که از خبرها بر می*آید گویا سامسونگ سرعت ساخت این صفحات نمایش منعطف را چندین برابر کرده است و این افزایش سرعت دلیلی نمی*تواند داشته باشد جز احساس خطر از جانب سایر شرکت*های بزرگ بازار!
در اين روش، نقطه‌ي دسترسي (AP) يک رشته‌ي تصادفي توليد کرده و آن‌را به مخدوم مي‌فرستد. مخدوم اين رشته‌ي تصادفي را با کليدي از پيش تعيين شده (که کليد WEP نيز ناميده مي‌شود) رمز مي‌کند و حاصل را براي نقطه‌ي دسترسي ارسال مي‌کند. نقطه‌ي دسترسي به روش معکوس پيام دريافتي را رمزگشايي کرده و با رشته‌ي ارسال شده مقايسه مي‌کند. در صورت هم‌ساني اين دو پيام، نقطه‌ي دسترسي از اينکه مخدوم کليد صحيحي را در اختيار دارد اطمينان حاصل مي‌کند. روش رمزنگاري و رمزگشايي در اين تبادل روش RC4 است. در اين ميان با فرض اينکه رمزنگاري RC4 را روشي کاملاً مطمئن بدانيم، دو خطر در کمين اين روش است :الف) در اين روش تنها نقطه‌ي دسترسي‌ست که از هويت مخدوم اطمينان حاصل مي‌کند. به بيان ديگر مخدوم هيچ دليلي در اختيار ندارد که بداند نقطه‌ي دسترسي‌يي که با آن در بانک ملت حال تبادل داده‌هاي رمزي‌ست نقطه‌ي دسترسي اصلي‌ست.
بانک ملت
يك روش جديد براي شارژ سيم كارت اعتباري شارژ اينترنتي يكي از جديد ترين روش هاي شارژ سيم كارت است كه به تازگي از سوي ايرانسل به مشتركين ارائه شده است براي استفاده از اين روش كافيست به سايت اينترنتي بانك هاي طرف قرار داد ايرانسل يعني بانک ملت بانکهای سامان) ، اقتصاد نوین) ، ملت (، پارسیان) ،سرمایه () ، تجارت (، پست بانک () و پاسارگاد () مراجعه کنید و سیم کارت خود را از میان گزینه های 10، 20، 50، 100 و 200 هزار ریالی شارژ کنید. در اين روش، پرداخت مبلغ به صورت اينترنتي انجام مي شود؛ به اين صورت كه مبلغي معادل شارژ انتخابي از حساب بانكي شما كه اطلاعات مربوط به آن در زمان انتخاب مبلغ از شما پرسيده مي شود، كسر مي شود.

از آن‌جايي‌که IV در تمامي بسته‌هاي تکرار مي‌شود و بر اساس آن کليد توليد مي‌شود، نفوذگر مي‌تواند با تحليل و آناليز تعداد نسبتاً زيادي از IVها و بسته‌هاي رمزشده بر اساس کليد توليد شده بر مبناي آن بانک ملت IV، به کليد اصلي دست پيدا کند. اين فرايند عملي زمان بر است ولي از آن‌جاکه احتمال موفقيت در آن وجود دارد لذا به عنوان ضعفي براي اين پروتکل محسوب مي‌گردد.
بانک ملت
چه كار هاي ديگري مي توان انجام داد؟بعضي مواقع اطلاعات كامپيوتر شما بانک ملت بخاطر يك نقص فني از بين مي رود و ربطي به ويروس، هكر يا خرابكار ندارد كه براي پايين آوردن چنين احتمالي بهتر است از يك محافظ صاعقه استفاده كنيد. ثانياً هميشه از اطلاعات خود نسخه پشتيبان داشته باشيد تا اگر كامپيوتر شما به مشكلي برخورد همه اطلاعات را از دست ندهيد.
• پیام های ثبت نامی: این خدمات، شامل یک سری پیام کوتاه است که برای مدت زمان معین و یا به محض وقوع رویدادهای خاصی برای مشترک ارسال می شود. به عنوان نمونه، بانک ملت شما می توانید با سفارش بسته “شعر روز” به مدت یک هفته هر روز یک شعر زیبای فارسی را به صورت پیام کوتاه دریافت نمایید و یا با سفارش "گلهای لیگ برتر" به محض به ثمر رسیدن هر گل در لیگ برتر فوتبال، از نتیجه بازیهای در حال برگزاری مطلع شوید.. ارسال پیام کوتاه از طریق وب (Web SMS): با این سرویس، مشترکین ایرانسل می توانند بدون نیاز به تلفن همراه، از طریق اینترنت به سایر مشترکین ایرانسل و نیز تمام افرادی که در ایران و دیگر نقاط جهان از خدمات تلفن همراه استفاده می کنند، پیام کوتاه (SMS) ارسال کنند. ارسال اين پيام ها بسيار مقرون به صرفه تر بوده و شما مي توانيد با ايجاد يك فهرست تماس شخصي، به سادگي و به هر تعداد كه مايليد براي آنان پيام ارسال كنيد.
اينكه تماس از طريق كدام اپراتور ارزان‌تر است يا كدام اپراتور بيشترين تخفيف را براي مشتركين خود در نظر مي‌گيرد، ممكن است سوالاتي باشند كه مشتركان سه اپراتور تلفن همراه از ارائه‌كنندگان سرويس‌ها داشته و انتظار دارند بانک ملت به ازاي پرداخت هزينه‌، سرويس‌هاي مناسبي هم تحويل بگيرند.به گزارش ايسنا، طبق اعلام، تعرفه سيم‌كارت دائمي همراه اول در ساعت غير اوج مصرف 358 ريال در هر دقيقه و در ساعات اوج مصرف 447 ريال در دقيقه در محدوده تماس شهري در نظر گرفته شده است.
بانک ملت
• ایرانسل در زمره برگزیدگان و ج خرید شارژهادگران نمونه اقتصادی کشور قرار گرفت (مهر ۹۰) • در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل تقدیر شد (اردیبهشت ۹۰)• ایرانسل برای سومین سال متوالی بر خرید شارژترین سرویس دهنده مخابراتی کشور اعلام شد (اسفند ۸۹) • ایرانسل، کارآفرین برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور شد (دی ۸۹) لوح تقدیر و تندیس سومین همایش بین المللی نوآوری و عدالت اقتصادی به ایرانسل اهدا شد (آذر ۸۹) • جایزه ملی بهره وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اعط خرید شارژا شد (مهر ۸۹ بانک ملت )• لوح افتخار چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال به ایرانسل اهدا شد (مهر ۸۹) • ایرانسل واحد نمونه خصوصی پنجمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی شد (مرداد ۸۹) • ایرانسل در صدر برترین های انفورماتیک خرید شارژ کشور قرار گرفت (مرداد ۸۹)

در مواقعي كه مشترك علي‌رغم شماره‌گيري صحيح، به دلايلي موفق به برقراري ارتباط با مخاطب مورد نظر نمي‌شود، پيام‌هايي به شرح ذيل ارسال مي‌گردد: الف- برقراري ارتباط با مشترك مورد نظر، مقدور نمي‌باشد (اين پيام در مواقعي ارسال مي‌شود كه تلفن همراه به علت بدهي يا دلايل فني قطع باشد). ب- دستگاه مشترك مورد نظر خاموش مي‌باشد (زماني كه مشترك، تلفن همراه خود را خاموش نموده يا سيم كارت سوخته باشد). ج- در حال حاضر تماس با مشترك مورد نظر امكان پذير نمي‌باشد، لطفاً بعداً شماره‌گيري نماييد (اين پيام حاكي از آن است كه مشترك در مكاني، خارج از پوشش شبكه تلفن همراه، قرار دارد كه اصطلاحاً اين نقاط را نقاط كور مي‌نامند يا ترافيك شبكه مانع بانک ملت برقراري ارتباط با مشترك مي‌باشد).
اولين نکته هيچگاه به همه سايتها اعتماد نکنيد و شماره اعتباري خود را در اختيارشان قرار ندهيد . بعضي سايتها به بهانه Adult Check و بهانه هايي از قبيل ، شماره کارت اعتباري شما را گرفته و از آن سوء استفاده ميکنند . حتي بعضي سايتها گواهينامه هاي ديجيتالي صحيح و تثبيت شده اي به شما نشان مي دهند ولي امکان بروز مشکل همچنان وجود دارد . هميشه از سايتهاي معتبر که سيستم هاي تست شده اي را ارائه مي دهند و مورد استفاده عموم قرار گرفته اند استفاده کنيد . در اين بين ، امکان کلاهبرداري از کاربران ايراني در اينترنت چند برابر بانک ملت مي باشد . زيرا قوانيني براي حمايت از کشورهايي که در اقتصاد جهاني داراي محدوديت هستند وجود ندارد و نظارتي به روي اين معاملات انجام نمي گيرد . همچنين خيلي از اجناس خريداري شده به ايران ارسال نمي گردد ، ولي در کشورهاي خارجي در صورتي که کالايي بعد از خريد Online به مقصد نرسد بلافاصله توسط مراجع قانوني مورد پيگيري بين المللي قرار خواهد گرفت . يکي از مشکلات مهم ديگر عدم دسترسي به کارتهاي اعتباري بين المللي است ، اگر چه گامهاي موثر و مثبتي در جهت رفع اين مشکل توسط سازمانهاي خصوصي و واسطه اي انجام گرفته و حتي در بعضي معاملات از کارتهاي اعتباري داخلي استفاده مي شود وليتجارت الکترونيکي در ايران نيازمند حمايت بيشتري از طرف مسئولين امر مي باشد .
یک سرویس جدید... برای بانک ملت نخستین بار در ایران و فقط برای ایرانسلی ها...كارت شارژ بیست هزار ریالیمشتركین ایرانسل از این پس می توانند علاوه بر امكان شارژ سیم كارت های خود به مبالغ ۵۰، ۰۱۰ و ۲۰۰ هزار ریال، از کارت شارژ ۲۰ هزار ریالی نیز استفاده كنند. برای شارژ ۲۰ هزار ریالی می توانید از روشهای زیر استفاده كنید:خریداری كارت شارژ بیست هزار ریالی

مودم‌ها و هزینه راه اندازیمبین‌نت: مبین‌نت برای تنوع یک مدل وای فای شبیه اپراتور ایرانسل با قیمت ۱۱۰ هزار تومان عرضه کرد و با این کار کمی مشتریان خود را راضی کرد. البته ایرانسل نیز مشکلاتی با ارائه همین مودم‌های جدید شیک دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. هزینه راه اندازی اولیه وایمکس (نصب) در اپراتور مبین نت ۱۰ هزار تومان می‌باشد. بانک ملت برای کسانی که آنتن دهی ضعیف دارند مودم فضای باز تجویز می‌شود که قدرت گیرندگی بالاتری نسبت به مودم‌های داخلی دارد و البته قیمت بالاتری‌! این مودم‌های مشابه مودم‌های ایرانسل هم از لحاظ شرکت سازنده و هم قیمت مصرف کننده می‌باشد.
ردیف عملکرد تلفن گویا کد دستوری بانک ملت
۴-از طریق تماس با تلفن گویای ۷۷۷ شما همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با شماره ۷۷۷ تماس بگیرید و طبق دستورالعمل های صوتی کلیه عملیات مربوط به آهنگ پیشواز را انجام دهید. شما حتی می توانید در این روش اول آهنگ ها را بشنوید و سپس انتخاب نمایید. لطفا توجه داشته بانک ملت باشید که هزینه تماس، بر مبنای تعرفه تماس های داخل شبکه ایرانسل محاسبه خواهد شد.
بانک ملت از سوي ديگر با توجه به مشابه بودن کليد، در هر لحظه کانال‌هاي ارتباطي زيادي توسط يک حمله نفوذپذير هستند.
بانک ملت
بانک ملت
بر اساس این سرویپیشخوان خرید شارژ ایرانسل• برای دریافت راهنمای سرویس پیشخوان، در هر زمان R را (به خرید شارژ رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال کنید.• اطلاعات تکمیلی در رابطه با بانک ملت این سرویس (هزینه، روش استفاده خرید شارژ و غیره) متعاقبا اعلام خواهد شد.
 مشخصه بانک ملت صدا

به طور کلي مرحله آغازين شروع ايجاد ارتباط امن]٣[ از دو فاز تشکيل شده است : تصديق هويت سرور و مرحله اختياري تصديق هويت مشتري. در فاز تصديق هويت سرور ، سرور در جواب درخواست مشتري گواهينامه خود و فرمول رمز گذاري خود]4[ را براي مشتري ارسال مي کند. سپس مشتري يک کليد اصلي]5[که با کليد عمومي]6[سرور رمز گذاري شده است را توليد بانک ملت مي کند و سپس اين کليد رمز گذاري شده را به سرور ارسال مي کند. سرور کليد اصلي را بازيابي مي کند و خودش را با فرستادن پيغامي به مشتري تصديق مي نمايد. درخواست هاي بعدي با کليد هايي که از کليد اصلي مشتق شده اند رمز گذاري و تصديق مي شوند. در فاز دوم که اختياري بود ، سرور يک چالش[٧] را براي مشتري ايجاد مي کند ارسال مي کند. مشتري نيز خودش را براي سرور با ارسال امضاي ديجيتالي و گواهينامه کليد عمومي خود]8[نسبت به تصديق خود اقدام مي نمايد.
این مرورگر (browser) در اغلب گوشی ها با علامت بانک ملت





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: