خرید شارژ ایرانسل بانک ملت-خرید شارژ مستقیم همراه اول بانک ملت
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت

تعرفه مكالمات اپراتور دوماپراتور دوم تلفن همراه در تعريف تعرفه‌هاي خود اعلام كرده است که از خرید شارژ ایرانسل بانک ملت تاریخ ۱۳۸۶/۸/۳۰ طرح تعرفه «دقیقه‌ای» دیگر ارائه نشده و بنابراین تمامی مشترکین ایرانسل به طور خودکار در سیستم صورتحساب به طرح تعرفه «ثانیه‌ای»منتقل شدند.ايرانسل اعلام كرده است: مشترکین می‌توانند به دلخواه خود، هر یک از دیگر طرح‌های تعرفه موجود (آبی، قرمز و طلایی) را انتخاب كنند. اين اپراتور تعرفه‌هاي خود را در سه طرح دائمي، اعتباري و پيام‌رسان اعلام كرد.اما در طرح دائمي، اشتراك ماهانه 7500ريال و سپرده رومينگ مبلغ 2 ميليون ريال بود كه اين مبلغ طبق قوانين مربوطه قابل بازگشت است. در اين طرح تماس از ام‌تي‌ان ايرانسل به ام‌تي‌ان ايرانسل 8/32 ريال در ثانيه و 499 ريال در دقيقه، همچنين تماس از ام‌تي‌ان ايرانسل به ساير خطوط داخل كشور 10/42 ريال در ثانيه و 625ريال در دقيقه محاسبه مي‌شود.
3- دوباره دکمه ستاره * خرید شارژ ایرانسل بانک ملت را فشار دهید.
دوستان من کرج خرید شارژ ایرانسل بانک ملت هستم و512 ایرانسل استفاده میکنم.آنتن دهیش خوبه و قطعی هم میشه گفت اصلا نداره یا ماهی شاید 5 دقیقه داشته باشه.تنها ایرادی که داره سرعت دانلودشه که بین60-64 هست.بخاطر همین میخوام اگه بشه مبین بخرم ولی موندم اینکارو بکنم یا نه.یه سئوالم داشتم اینکه اگه مبین بگیرم میشه مودم ایرانسلمو به مبین تغییر بدم یا نه؟
malume khob berande irancell ghavi tare az hame lahaz be andbozorgishbaskhadamatbede باسلامانگار اين مطلب خيلي وقت است كه آپدت نشده.مبين نت پوشش خود را علاوه بر مراكز استان ها به طور ميانگين 4 شهر در هر خرید شارژ ایرانسل بانک ملت استان ارتقا داده.

سلام من از اول با دایل آّب کار میکردم راضی خرید شارژ ایرانسل بانک ملت بودم !!!!!

________________________________________ خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
گام های دريافت جوايز :گام اول: خرید شارژ ایرانسل بانک ملت مراجعه به سايت همراه اول و جستجوی شماره تلفن در ليست برندگان طرحگام دوم: چنانچه نام شما جزو اسامی قابل مشاهده در لیست است، شما يکی از برندگان جوايز ما هستيد .گام سوم: جوايز غیرنقدی شامل سیم کارت اعتباری، گوشی تلفن همراه سامسونگ، تلویزیون هوشمند سامسونگ ، گوشی تلفن همراه هوشمند سامسونگ، تب لت، لپ تاپ از طريق شرکت پست توزيع می گردد.
• در صورت پرداخت سه ماهه سرویس‌های ویژه کاربران کم کصرف و پرمصرف، ۵٪ تخفیف، شش ماهه، ۷٪ تخفیف، نه ماهه، ۱۰٪ تخفیف و در صورت پرداخت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت یک ساله، ۱۲٪ تخفیف، به مشترک تعلق می‌گیرد. در صورت پرداخت سه ماهه سرویس‌های نامحدود، ۷٪ تخفیف، شش ماهه، ۱۰٪ تخفیف، نه ماهه، ۱۲٪ تخفیف و در صورت پرداخت یک ساله، ۱۵٪ تخفیف، به مشترک تعلق می‌گیرد.

2011: در اين سال نسخه دوم و پيشرفته استاندارد LTE به نام LTE-Advanced تصويب شد. همچنين استاندارد VoLTE يا Voice Over LTE در دستور كار براي تصويب شدن تا خرید شارژ ایرانسل بانک ملت پايان سال 2011 قرار گرفت. در اواسط سال شركت AT&T نيز سرويس‌هاي LTE خود را به‌صورت محدود در چندين مركز شروع كرد.شركت Verizon تصميم دارد تا پايان اين سال در تمامي مناطقي كه سرويس 3G ارائه مي‌دهد، سرويس LTE را نيز راه‌اندازي و ارائه كند.
توجه: پس از دریافت پیام کوتاه حاوی تنظیمات، آنرا باز و در گوشی ذخیره خرید شارژ ایرانسل بانک ملت (save) نمایید تا تنظیمات GPRS به گوشی منتقل شود. برای اولین بار در ایران اینترنت 24 ساعته در تلفن همراه شما! درهنگام حرکت و رفت و آمد، بدون هیچ زحمتی می توانید به شبکه جهانی اینترنت متصل باشید.(General Packet Radio Service) GPRS سرویسی است که از طریق آن شما همیشه و همه جا آنلاین بوده و می توانید از اینترنت استفاده نمایید. شما می توانید از طریق لپ تاپ، رایانه دستی (PDA) یا مرورگر WAP روی گوشی خود در کمترین زمان به اینترنت متصل شوید.
شارژ خرید شارژ ایرانسل بانک ملت اینترنتی

مشکل بعضی از خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ما اینه که اطلاعات کافی نداریم بعد از همه انتقاد هم میکنیمشما ۲ بعد از ظهر دانلود کردی توقع داشتی کم نشه!
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ، در گوشی*های ارائه* شده جدید بازار، اکثرا شیشه به عنوان ماده اصلی در ساخت صفحه*نمایش جایگزین تلق پلاستیکی شده* است و شاید حال وقت آن رسیده* باشد تا این ماده با یک فناوری جدید به بازار ارائه گردد. با تحقیقات بیشتر انجام شده بر روی صفحات نمایش OLED مشخص شده* خرید شارژ ایرانسل بانک ملت است که این صفحات توانایی مخلوط شدن با بسیاری از عناصر دیگر را دارند، بارز*ترین مثال در این مورد فویل*های فلزی هستند که با اضافه شدن به یک صفحه نمایش OLED ماده*ای نشکن و منعطف می*سازند که این مهم می*تواند عمر یک گجت مثل گوشی هوشمند را تا چندین برابر حال*حاضر افزایش دهد.سامسونگ به طور رسمی*اعلام نکرده که چه بودجه ای را برای ساخت و تولید انبوه صفحات قابل انعطاف هزینه کرده* است ولی با وجود رقبایی مانند شارپ و ال*جی که به طور آشکار تلاش خود برای دستیابی به تولید انبوه این صفحات را اعلام کرده*اند، به نظر می*رسد سرعت عمل سامسونگ و تیم سازنده بسیار بالا رفته* باشد. چنین روندی نیز متعاقبا این احتمال را افزایش می*دهد
17 خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
اگر وایمکس می خواهید مبین نت بخرید ایرانسل سرعتش کم است و گران و share آن خرید شارژ ایرانسل بانک ملت 1به8 است قطعی هایش هم رفع شده است سرعت دو مگابایتش خیلی عالی است . من در نارمک زندگی می کنم و پوشش خوب است اگر در کنار پنجره بگذارید بهتر است . اگر ساختمانتان بتونی باشد تا حدودی سیگنال کمتر است . یا علی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
350ms روی خرید شارژ ایرانسل بانک ملت hetzner.de

در مورد پيام 8، در صورت، سه بار اشتباه وارد كردن رمز PIN، درخواست رمز PIN مي‌شود كه پس از هفت بار وارد كردن رمز اشتباه، سيم كارت مي‌سوزد. شايان ذكر است PUK 1 مربوط به PIN 1 و PUK 2 مربوط به PIN 2 مي‌باش به جهت افزايش امنيت سيم كارت پس از فعال نمودن آن در منوي مربوطه ("Security" يا "امنيت و ايمني" و ...)، در هنگام روشن نمودن دستگاه، اين عدد رمز درخواست خواهد شد.در مواردي چون سرويس "FDN"، مورد خرید شارژ ایرانسل بانک ملت استفاده واقع خواهد شد.پيام‌هاي شنيداري
تعرفه GPRS بطور کلی حجم داده ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، حدوداً به هر 1000 بایت یک کیلوبایت (KB) و به هر 1000 کیلوبایت یک مگابایت (MB) می گویند. شما به آسانی می توانید در هرلحظه هزینه های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد بایت هایی که خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ارسال یا دریافت کرده اید را در تعرفه ضرب کنید.لطفاً به خاطر داشته باشید که کارکرد دیتای شما شامل کلیه اطلاعاتی خواهد بود که توسط خود شما یا به صورت خودکار از گوشی، رایانه دستی یا لپ تاپ شما ارسال و یا دریافت می گردد.براي مشاهده تعرفه GPRS برای نخستین بار در ایران...
خدمات مبتنی بر مکان:به كمك سرويس‌هاي مبتني بر مكان، اطلاعات آب و هوا یا ترافیک محلی به گوشي تلفن‌همراه شما فرستاده می‌شود. همچنين امکان جستجوی دوستان یا مراکز تجاری نزدیک شما را فراهم می کند. این خدمات شامل تشخیص موقعیت شخص یا شی ء همچون یافتن نزدیکترین باجه های بانکی الکترونیکی یا موقعیت یک دوست یا کارمند می شود. ردیابی مرسولات یا وسایل نقلیه نیز از جمله خدمات دیگر این سرویس می باشند. کلیپ های اخبار و اتفاقات ورزشی از جمله خرید شارژ ایرانسل بانک ملت محبوب ترین فیلم های دانلود شده توسط کاربران موبایل هستند.
۷ منوی خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خدمات ایرانسل ۷۰۰-۳ *۱۴۰*۳#
با سلام. خدمت تمامی دوستان. نظرات همه رو خوندم و خیلی برام مفید بود. من تازه وایمکس ایرانسل خریدم. ولی از قضیه تقسیم 1 به 8 ترافیک خبر نداشتم. حالا میخوام طرح تعرفه مو به 512 تغییر بدم. وقت زیادی ندارم که این ور و اونور برم. کسی میدونه چقدر کار میبره؟ اگه دردسرش زیاده کلا این وایمکسو جمعش کنم.. ممنونم. مقاله تون فوق العاده بود. باور بفرمایید خیلی این قضیه رو گوگل کردم تا نهایتا در نوشته ی کامل شما و البته نقطه نظرات دوستان به جواب هام رسیدم. بی نهایت سپاسگزارم از خرید شارژ ایرانسل بانک ملت شما و دوستانی که نظر گذاشتن.
12 مرداد خرید شارژ ایرانسل بانک ملت 1391
۱۳ منوی سرویس فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴ *۱۴۰*۳*۴# خرید شارژ ایرانسل بانک ملت

در راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نمایید.
ممكن است شخصي كه تلفن همراه را اجاره كرده است، مبالغ كلاني هزينه ايجاد نمايد و سپس متواري شود، كه در اين گونه موارد، شركت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ارتباطات سيار برابر مقررات جاري، به مشترك (صاحب تلفن) مراجعه و هزينه‌ها را از وي مطالبه مي‌كند.
ردیف عملکرد تلفن خرید شارژ ایرانسل بانک ملت گویا کد دستوری
معايبنبود امکانات لازم خرید شارژ ایرانسل بانک ملت برای افزايش ظرفيت حافظهبدقلقی گاه‌به‌گاه سيستم‌عاملبومی نشدن برنامه‌های ديگر شرکت‌ها در دستگاهغايب بودن برنامه‌های اداری پرکاربرد و ضروری ديگر شرکت‌هافروشگاه آنلاين BlackBerry App World در مقايسه با سرويس‌های رقيب حرفی برای گفتن ندارد.
همچنين خرید شارژ ایرانسل بانک ملت مي توانيد با ارسال لينك مربوطه به دوستان و آشنايان خود براي دريافت فايل راهنما آنها را نيز در لذت استفاده از سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل سهيم كنيد. براي اين كار
نکته: اگر هنوز برای کارت بانکی خود رمز خرید شارژ ایرانسل بانک ملت دوم نگرفته اید، یا اصلا کارت بانکی ندارید، نگران نباشید! شما با مراجعه به شعب بانک های سامان و پارسیان، بدون هیچگونه معطلی می توانید کارت‌های آماده خرید اینترنتی (دارای شماره رمز اینترنتی و کد CVV2) را که از قبل با مبالغ مختلف ایجاد شده خریداری کنید و از طریق دروازه پرداخت الکترونیکی همین بانک‌ها، کارت شارژ یا هر نوع کالا یا خدمات دیگری را که امکان خرید اینترنتی اش فراهم شده بخرید.اگر نکته‌ی مبهمی درباره‌ی برایتان باقی مانده، می‌توانید در کامنت‌های همین مطلب، یا با رفتن به صفحه‌ی پرسش خود را بپرسید. ما شما را راهنمایی خواهیم کرد.
ه مسئولیتی در خصخرید شارژ وص اینگونه پيامک‌ها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. شبکه قرار گیرد، پیامکی حاوی اعلام بازگشت مشترک خرید شارژ به شبکه برای شما ارسال خواهد شد.اه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژ بگیرید.• کلیه خرید شارژ پیامک‌های خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ارسالی به ۸۴۹۴ رایگان است.
به تمامي مشتركين گرامي توصيه مي‌شود، براي نقل و انتقال تلفن همراه با فيش ثبت نام خود، به دفاتر خدمات مشتركين تلفن همراه يا دفاتر ارتباطي مراجعه نمايند. ارائه رسيد انجام خدمت از سوی دفاتر خدماتی بخش خصوصی جهت كليه خدمات بمنظور پیگیری الزامي ميباشداز واگذاری تلفن همراه خود بصورت شرایطی خودداری نموده و صرفا" با حضور در دفاتر خدماتی نسبت به انتقال اقدام نمائید.بمنظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از به امانت گذاردن سیمکارت, شناسنامه تلفن همراه و مدارک شناسائی خود نزد دیگران خودداری نمائید.در هنگام سفر به شهرهای مرزی بدلیل مجاورت اپراتورهای دارای رومینگ و احتمال افزایش هزینه مکالمات, در منوی گوشی, جستجوی شبکه (Network Searching) را در حالت تنظیم دستی (Manual) قرار داده و اپراتور ایران را انتخاب نمائید.از قرار دادن سیمکارت در مجاورت میدان مغناطیسی, رایانه و... خودداری نمائید.هرگونه خمیدگی سیمکارت, واردآمدن ضربه یا فشار بر آن احتمال غیر قابل استفاده بودن خرید شارژ ایرانسل بانک ملت آن را افزایش می دهد.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
در جشنواره تابستان ۹۱ و در ادامه ارائه طرح های تخفیفی جذاب، تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می توانید با فعال‌سازی سرویس « »، یکی از سه گروه «خانواده من» (۱ تا ۵ شماره)، «دوستان من» (۱ تا ۱۰ شماره) و یا «همکاران من» خرید شارژ ایرانسل بانک ملت (۱ تا ۲۰ شماره) را انتخاب کنید تا هزینه تمامی مکالمه ها با این شماره های ثبت شده، هم برای شما و هم برای اعضای آن گروه با ۱۵ درصد تخفیف محاسبه شود!

3. انتشار فیلتر شكن ها و آموزش روشهای عبور از سامانه های فیلترینگ ( خرید شارژ ایرانسل بانک ملت بند ج ماده 25 قانون جرایم رایانه ای)
با استفاده از خدمات نوین «شارژ الکترونیکی» (E-Charge) که ایرانسل برای نخستین بار در ایران ارائه می نماید، شما می‌توانید با روشی ساده، سریع و خرید شارژ ایرانسل بانک ملت مطمئن: بدون نیاز به خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه سیم‌کارت اعتباری خود را افزایش دهید!تا پیش از این شما مشترکین سیم‌کارت های اعتباری ایرانسل تنها می‌توانستید از میان مبالغ ١٠، ٢٠، ٥٠، ١٠٠، و ٢٠٠ هزار ریالی اعتبار خود را افزایش دهید، اما از این پس دیگر لازم نیست صرفاً از مبالغ مذکور شارژ خود را افزایش دهید بلکه این امکان برای شما فراهم شده است تا میزان مبلغ شارژ را خودتان انتخاب کنید.برای مثـال در صورتـی که مـایل به در یافـت اعتباری ما بین ١٠ هزار و ٢٠ هزار ریال باشید ،می‌توانید از طریق امکانات پیشرفته شارژ الکترونیکی ارقام را به صورت کسری و خرد شده، نظیر ١٢ هزار ریال یا ١٨هزار ریال دریافت کنید و نیز در ارقام بالاتر همچون ٤٤ هزار ریال، ٦٢ هزار، ١٢٥ هزار و یا هر مبلغ خرد شده دیگر که مورد نیازتان باشد، شارژ دریافت کنید.بدون نیاز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن‌همراهتان را بپردازید و یا به حساب خط دائمی خود سپرده واریز نمایید!برای شارژ الکترونیکی (E-Charge) که دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی (E-Charge) هستند، مراجعه فرمایید.
تعرفه تهیه حجم خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ترافیک مازاد برای سرویس‌های اینترنت وایمکس داتک تلکام حجمی
تحقق اهداف برنامه های خرید شارژ بلند مدت سوم و چهارم کشورتحقق خصوصی سازی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری خارجی بیشتر تحقق سیاستهای دولت و مخرید شارژ جلس محترم درخصوص تثبیت و کاهش قیمت‌ها افزایش ضریب نفوذ و تحقق ضریب نفوذ تلفن همراه فراتر از برنامه نوآوری، تحرک خرید شارژ و نشاط در بازار تلفن همراه کشور ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقخرید شارژ یم ۳۳ هزار نفری در کشور کاهش تصدی گری دولت و افزایش درآمدهای آن ۱/۲میلیارد دلار سرمایه گذارخرید شارژ ی خارجی تا کنون حرکت در جهت تحقق دولت الکترونیک و کاهش سفرهای درون شهری و جلوگیری از اتلاف انرژی ارائه سرعت بخرید شارژ الا در انتقال دیتای همراه و ارائه بیشترین سرعت باند پهن در کشور انعطاف در خرید شارژ ایرانسل بانک ملت تعرفه برای هماهنگی با نیاز مشخرید شارژ تری و ارائه تعرفه بدون هزینه جابجاییخرید شارژ و شارژ بدون تاریخ مصرف ایجاد نخستین پورتال عرضه محصولات الکترونیکی ویژه تلفن همراه به عنوان اولین تجربه تجارت همراه در کشور عرضه محصول منحصربه فردخرید شارژ سیم‌کارخرید شارژ پیام رسان ویژه کاربران حرفه ای دیتا و تله متری ایجاد بستر ارتباطی ویژه سازمان‌ها، شرکت‌ها و کاربران از طریق حذف موانع زمانی، مکانی‌ و تجهیزات
همچنین از نظر پشتیبانی رسمی نیز مشکلاتی وجود دارد. شما نمی‌توانید خرید شارژ ایرانسل بانک ملت براحتی به نرم‌افزارهای اصلی این تلفن‌ها دسترسی پیدا کنید یا آنها را بخرید. همین مشکلات در زمینه سخت‌افزاری هم وجود دارد.با همه اینها تصمیم با شماست، دقت کنید تا از خریدتان استفاده بیشتری ببرید.
نکته ١ : پس از انجام تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک پیام‌کوتاه دریافت می کنید. این پیام نشان دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge) است؛ بنابراین، تراکنش تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید! نکته ٢ : تمامی مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge)، تحت نظارت دقیق ایرانسل صورت می گیرد. به همین دلیل این روش از ساده ترین، سریع‌ترین و در عین حال مطمئن ترین راه‌های انجام این تراکنش ها محسوب می‌شود. بـا خـدمـات شـارژ الـکترونیکـی (E-Charge) در وقـت،هـزینـه و انـرژی صرفه جـویی می کنیـد!شناسه ایرانسلی روشی نوین جهت دریافت اعتبار با استفاده از شارژ الکترونیکی شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از شارژ الکترونیکی به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. پس از انتخاب شناسه ایرانسلی مشترک می تواند در هنگام مراجعه به فروشندگان مجاز شارژ الکترونیکی به جای شماره تلفن همراه، شناسه ایرانسلی خود را جهت دریافت اعتبار خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ارایه نماید.
به نظر من دیال آپ از همه بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اره والا من با دایل اپ هر خرید شارژ ایرانسل بانک ملت شب یه فیلمه 1080 اچ دی دانلود میکنم ! تو چی؟ من تمام نظرات رو درباره این دو اپراتور خوندم راستش هنوز هیچ وایمکسی به شهر ما نیومده ولی من خودم چند وقت با adsl شاتل کار کردم خیلی هم ازش راضی بودم سرعتش تا 250 هم میرسید و کمتر از 180 یا 190 نمیشد الان هم از اینترنت ارزون های مخابرات گرفتم که ماهی 3000 تومان میدم شبها با سرعت 200 یا 220 دانلود میکنم و روزها تا 350 هم میرسه با این تفاضیل شما به نظر من آدم یک اینترنت adsl ببنده خیلی بهتره هم هزینه کمتر هم سرعت بالاتر تازه وایمکس نسل جدیده اینترنته و باید سرعتش هم بالاتر باشه
۱.انتخاب آهنگ دلخواه هر آهنگ یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می توانید با ارسال دستور مشخصی در یک پیام کوتاه خرید شارژ ایرانسل بانک ملت فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:در لینک پورتال آهنگ پیشواز در صدها آهنگ متنوع وجود دارد که شما می‌توانید به نمونه آهنگ‌های مختلف گوش کرده و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.
روش‌های دسترسی به سرویسشما مشترکین ایرانسل می توانید با چهار روش متفاوت به آهنگ های پیشواز موجود در شبکه ایرانسل دسترسی داشته و آنها را برای تماس گیرندگان تان تنظیم کنید! - از طریق ارسال پیام کوتاهاین روش آسان ترین راه استفاده از این سرویس است. شما می‌توانید برای برخی از عملیات اصلی،‌ از جمله خرید، حذف و مواردی که در جدول زیر به آنها اشاره شده، دستور مورد نظر خود را در یک پیام خرید شارژ ایرانسل بانک ملت کوتاه به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید. نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.




:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: