نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت

• فيلترکردن الگوهاي آدرس براي ايميل‌هاي مقبول\مردود: هر ايميل شامل آدرسي است که نشان‌دهنده منبع آن است. اگر يک آدرس مشخص شبکه شما را با تعداد بيشماري از ايميل مورد حمله قرار دهد، پراکسي مي‌تواند هر چيزي از آن آدرس اينترنتي را بانک ملت محدود کند. در بسياري موارد، پراکسي مي‌تواند تشخيص دهد چه موقع يک هکر آدرس خود را جعل کرده است. از آنجا که پنهان کردن آدرس بازگشت تنها دلايل خصمانه دارد، پراکسي مي‌تواند طوري تنظيم شود که بطور خودکار ايميل جعلي را مسدود کند.

Application Gateways که عموماً پراکسي ناميده مي شود، پيشرفته ترين روش استفاده شده براي کنترل ترافيک عبوري از فايروال ها هستند. پراکسي بين کلاينت و سرور قرار مي گيرد و تمام جوانب گفتگوي بين آنها را براي تاييد بانک ملت تبعيت از قوانين برقرار شده، مي سنجد. پراکسي بار واقعي تمام بسته هاي عبوري بين سرور و کلاينت را مي سنجد، و مي تواند چيزهايي را که سياستهاي امنيتي را نقض مي کنند، تغيير دهد يا محروم کند. توجه کنيد که فيلترهاي بسته ها فقط headerها را مي سنجند، در حاليکه پراکسي ها محتواي بسته را با مسدود کردن کدهاي آسيب رسان همچون فايلهاي اجرايي، اپلت هاي جاوا، ActiveX و ... غربال مي کنند.
برگرفته از: یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه کمبریج که توسط ناتان آروکیا هدایت می شود در حال کار روی یک موضوع ساده هستند: تلفن همراهی که کمتر به شارژ شدن نیاز دارد. آرمان آهنود یکی از محققان این گروه پاییز سال گذشته در نشستی در بوستون به دانشمندان اعلام کرد که سر انجام ممکن است با تلفن همراهی مواجه شویم که هرگز نیاز به اتصال بانک ملت به برق نداشته باشد. برای افزایش زمان بین دفعات شارژ گروه ناتان یک نمونه ی آزمایشی ساختند که با استفاده از آرایه ای از سلول های خورشیدی ساخته شده از لایه های نازک سیلیکون غیر متبلور هیدروژنه شده که روی صفحه ی نمایش گوشی سوار می شوند نور محیط را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند. سلول فوتوولتاییک از مصرف بالای صفحه ی نمایش گوشی تلفن همراه بهره می گیرد. در یک صفحه نمایش OLED نوعی تنها حدود ۳۶ درصد از نور ایجاد شده از جلوی صفحه ی نمایش تابیده می شود و مقدار زیادی از آن از لبه های صفحه ی نمایش هدر می روند. به این ترتیب ناتان و همکارانش در شرکت کانادایی IGNIS Innovation همچنین تلاش می کنند
• شماره تلفن‌همراه، شماره‌سريال سيم‌كارت*، شماره مدرک‌شناساییشماره سریال سیم کارت، پشت سیم کارت و نیز بر روی قاب سیم‌کارت ذکر شده است.لطفا توجه داشته باشید که برای دریافت صورت‌حساب کلی،نیازی به وارد کردن کدملی نیست.آن دسته از شما مشترکین دائمی ایرانسل که در نظر دارید نسبت به تغییر مالکیت سیم کارت خود اقدام نمایید و یا تمایل دارید صورت‌حساب خود را تا تاریخ همان روز دریافت نمایید می‌توانید از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنید.برای دریافت صورت‌حساب تلفن همراه خود خرید محصولات ویترین از طریق تلفن گویا (به زودی) با استفاده از این سرویس جدید، شما مشترکین ایرانسل و علاقه مندان به محصولات ویترین قادر خواهید بود، با شماره‌گیری تلفن گویای ۷۲۷ به سامانه «خرید محصولات ویترین از طریق سیستم بانک ملت گویا» متصل شوید و با پیگیری راهنمای تلفن گویا محصولات متنوع ویترین ایرانسل را خریداری نمایید.

7. Challenge بانک ملت
بانک ملت
علت این امر می‌تواند احتمال بسیار کم بازگشت پول باشد زیرا کلاهبرداران حرفه‌یی خود را در دنیای وب مخفی می‌کنند و بهترین دفاع در این مواقع آموزش به کاربران برای شناسایی چنین فریب‌هایی و اجتناب از آن‌ها است.طی بانک ملت سال‌های اخیر بسیاری از کاربران اینترنت، ای‌میل‌هایی را از طرف شاهزاده خلع شده نیجریه‌ای دریافت کرده‌اند که در آن از دریافت‌کننده ای‌میل خواسته شده که در ازای دریافت مبلغ قابل توجهی، برای خارج کردن مقدار بسیار زیادی پول از نیجریه، با ارسال کننده ای‌میل همکاری کند.این اتفاق تنها یکی از هزاران فریبی است که هر روزه در فضای مجازی اتفاق می‌افتد؛ مرکز امداد و هماهنگی رایانه‌یی کشور (ماهر) به نقل از شرکت امنیتی پاندا لیستی از متداول‌ترین فریب‌های آنلاین در دهه گذشته منتشر کرده است که این گزارش برگرفته از آن است.
نرخ تفكیكی هزینه هر پیام كوتاه بر اساس حروف متن ارسال شد به نرخ های فوق ۵% مالیات بر ارزش افزوده، اضافه می شود.نکته: مشترکینی که از تعرفه های رنگی ایرانسل استفاده می کنند نیز از بهای تخفیفی ویژه هر طرح تعرفه برخوردار می شوند که ارقام این کاهش در زمان مقرر اعلام می شود.در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل قصد برقراری تماس با بانک ملت شما را داشته باشد، تنها از شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما تماس خواهد گرفت و پیام های کوتاه خود را تنها با عنوان ارسال خواهد نمود.فهرست طلایی": برای مشترکین سیم کارت دائـمی و اعـتبـاریمشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند با استفاده از سرویس «فهرست طلایی»، هزینه مکالمات خود راکاهش دهند.


بازی وبلاگی: نام وبگاه بعدی که فیلتر خواهد شد را حدس بزنید؟ چگونه لکه های خون را از روی دیوار پاک کنیم؟ همه اینترنت دارند کاربران هماراسیستم تبریز هم اینترنت دارند! برنامه های شخص سوم چه هستند؟ گارتنر: جمع‌سپاری کارها و راهکارها را دگرگون خواهد کرد تراوین فیلتر شد: رومن‌ها، گول‌ها و توتن‌ها باید صلح کنند! ۱۲ توصیه برای آنکه راحت بخوابیم ۵۰ نرم افزار مفیدی که باید در فلش مموری خود داشته باشید! ۵ حرکت ورزشی برای زمستان که می‌توانید در خانه تمرین کنید بوفه خودکار: تولد ملت فست فود عناوین پیشنهادی داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری در فناوری اطلاعات گوسفندان گله، حمله گرگ را با پیامک به چوپان خبر می دهند! پیش به سوی اولین هواپیمای الکترونیکی Botiful روباتی بانک ملت برای تقویت ارتباط از راه دور با کمک اسکایپ موتور جستجوی گوگل هوشمندتر می شود بررسی گوشی Galaxy S 3 سامسونگ چرا اکثر دختران ۶ ساله غربی می‌خواهند سکسی به نظر برسند؟ آیا فرزند شما نیز به کمک گوشی همراه خود در مدرسه تقلب می‌کند؟ ۱۰ فایده شگفت آور رابطه جنسی برای سلامتی سهم بازار هر یک از سیستم عامل های تبلت در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ پرتاب سیمرغ (بزرگترین هواپیمای جهان) –


بانک ملت
Home Page بانک ملت
• افراد معمولاً از كامپيوتر ها به طور مشترك استفاده مي كنند. هر كامپيوتري كه در يك مكان عمومي مانند محل كار يا حتي در خانه معمولاً‌ به طور اشتراكي چند نفر از آن استفاده مي كنند. و چندين نفر در زمان هاي مختلف بوسيله اين كامپيوتر به اينترنت متصل مي شوند. كوكي ها نمي توانند نياز همه آنها را همزمان برآورده كنند. بانک ملت فرض كنيد از يك مكان عمومي مانند يك كافي نت در حال خريد از يك فروشگاه اينترنتي هستيد. اين فروشگاه اينترنتي روي كامپيوتري كه از آن براي خريد استفاده مي كنيد يك كوكي قرار مي دهد تا اگر بار ديگر وارد اين فروشگاه اينترنتي شديد حساب شما را استفاده كند. فروشگاههاي اينترنتي معمولاً در اين زمينه بسيار هشدار مي دهند. يا فرض كنيد كه شما با استفاده از كامپيوتر شخصي همسرتان از فروشگاه اينترنتي آمازون خريد كرده ايد و حال اگر همسرتان بعد از شما براي خريد وارد آمازون شود فقط با يك كليك مي تواند خريد كند البته با حساب شما!در يك كامپيوتر با سيستم عاملي مانند ويندوز NT يا يونيكس كه حسابها به طور مناسب و درست در اختيار كاربران قرار مي گيرند كمتر اين مشكلات پديد مي آيند.
چگونه آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره بانک ملت اعتبار مشخص است. این کد به شما برای انجام عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.
نحوه اطلاع از بانک ملت باقیمانده اعتبار :
در راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب بانک ملت خود اقدام نمایید.
پهنای باند (کیلوبیت بر ثانیه) حجم اولیه (گیگابایت) شارژ ماهانه بانک ملت (ریال)
بانک ملت
بانک ملت
نام طرح تخفیف ویژه کارت شارژ همراه اول بانک ملت 1000 تومانی
salam....vala بانک ملت ma ke hich kodomeshoon ro nadarim khoda shans bede ,,man ke atrafe shahrestane rafsanjan zendegi mikonam chand bar raftam vase darkhast dadan vase mobin net ke ye lotfi konand ke tarafaye ma ro ham pooshesh bedan ke ba kelas gozashtane tarafe nemayandegi ke hala toye faze badi to oleviate movajeh shodam
2- اتصال به اينترنت بانک ملت
• برای دریافت راهنمای سرویس پیشخوان، در هر زمان R را (به خرید شارژ بانک ملت رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال کنید.
ساخت اولین گوشی هوشمند دنیا توسط سامسونگ افزایش سرعت چندین برابری سامسونگ برای بانک ملت ساخت اولین گوشی هوشمند دنیاچند ماه پیش مقاله*ای در رابطه با تصمیم سامسونگ مبنی بر ساخت صفحات نمایش قابل انعطاف را خواندید و متوجه شدید که سامسونگ به احتمال زیاد اولین شرکتی خواهد بود که چنین فناوری را به کاربران خود در سراسر دنیا معرفی می*کند. اما آن چنان که از خبرها بر می*آید گویا سامسونگ سرعت ساخت این صفحات نمایش منعطف را چندین برابر کرده است و این افزایش سرعت دلیلی نمی*تواند داشته باشد جز احساس خطر از جانب سایر شرکت*های بزرگ بازار!
در اين روش، نقطه‌ي دسترسي (AP) يک رشته‌ي تصادفي توليد کرده و آن‌را به مخدوم مي‌فرستد. مخدوم اين رشته‌ي تصادفي را با کليدي از پيش تعيين شده (که کليد WEP نيز ناميده مي‌شود) رمز مي‌کند و حاصل را براي نقطه‌ي دسترسي ارسال مي‌کند. نقطه‌ي دسترسي به روش معکوس پيام دريافتي را رمزگشايي کرده و با رشته‌ي ارسال شده مقايسه مي‌کند. در صورت هم‌ساني اين دو پيام، نقطه‌ي دسترسي از اينکه مخدوم کليد صحيحي را در اختيار دارد اطمينان حاصل مي‌کند. روش رمزنگاري و رمزگشايي در اين تبادل روش RC4 است. در اين ميان با فرض اينکه رمزنگاري RC4 را روشي کاملاً مطمئن بدانيم، دو خطر در کمين اين روش است :الف) در اين روش تنها نقطه‌ي دسترسي‌ست که از هويت مخدوم اطمينان حاصل مي‌کند. به بيان ديگر مخدوم هيچ دليلي در اختيار ندارد که بداند نقطه‌ي دسترسي‌يي که با آن در بانک ملت حال تبادل داده‌هاي رمزي‌ست نقطه‌ي دسترسي اصلي‌ست.
بانک ملت
يك روش جديد براي شارژ سيم كارت اعتباري شارژ اينترنتي يكي از جديد ترين روش هاي شارژ سيم كارت است كه به تازگي از سوي ايرانسل به مشتركين ارائه شده است براي استفاده از اين روش كافيست به سايت اينترنتي بانك هاي طرف قرار داد ايرانسل يعني بانک ملت بانکهای سامان) ، اقتصاد نوین) ، ملت (، پارسیان) ،سرمایه () ، تجارت (، پست بانک () و پاسارگاد () مراجعه کنید و سیم کارت خود را از میان گزینه های 10، 20، 50، 100 و 200 هزار ریالی شارژ کنید. در اين روش، پرداخت مبلغ به صورت اينترنتي انجام مي شود؛ به اين صورت كه مبلغي معادل شارژ انتخابي از حساب بانكي شما كه اطلاعات مربوط به آن در زمان انتخاب مبلغ از شما پرسيده مي شود، كسر مي شود.

از آن‌جايي‌که IV در تمامي بسته‌هاي تکرار مي‌شود و بر اساس آن کليد توليد مي‌شود، نفوذگر مي‌تواند با تحليل و آناليز تعداد نسبتاً زيادي از IVها و بسته‌هاي رمزشده بر اساس کليد توليد شده بر مبناي آن بانک ملت IV، به کليد اصلي دست پيدا کند. اين فرايند عملي زمان بر است ولي از آن‌جاکه احتمال موفقيت در آن وجود دارد لذا به عنوان ضعفي براي اين پروتکل محسوب مي‌گردد.
بانک ملت
چه كار هاي ديگري مي توان انجام داد؟بعضي مواقع اطلاعات كامپيوتر شما بانک ملت بخاطر يك نقص فني از بين مي رود و ربطي به ويروس، هكر يا خرابكار ندارد كه براي پايين آوردن چنين احتمالي بهتر است از يك محافظ صاعقه استفاده كنيد. ثانياً هميشه از اطلاعات خود نسخه پشتيبان داشته باشيد تا اگر كامپيوتر شما به مشكلي برخورد همه اطلاعات را از دست ندهيد.
• پیام های ثبت نامی: این خدمات، شامل یک سری پیام کوتاه است که برای مدت زمان معین و یا به محض وقوع رویدادهای خاصی برای مشترک ارسال می شود. به عنوان نمونه، بانک ملت شما می توانید با سفارش بسته “شعر روز” به مدت یک هفته هر روز یک شعر زیبای فارسی را به صورت پیام کوتاه دریافت نمایید و یا با سفارش "گلهای لیگ برتر" به محض به ثمر رسیدن هر گل در لیگ برتر فوتبال، از نتیجه بازیهای در حال برگزاری مطلع شوید.. ارسال پیام کوتاه از طریق وب (Web SMS): با این سرویس، مشترکین ایرانسل می توانند بدون نیاز به تلفن همراه، از طریق اینترنت به سایر مشترکین ایرانسل و نیز تمام افرادی که در ایران و دیگر نقاط جهان از خدمات تلفن همراه استفاده می کنند، پیام کوتاه (SMS) ارسال کنند. ارسال اين پيام ها بسيار مقرون به صرفه تر بوده و شما مي توانيد با ايجاد يك فهرست تماس شخصي، به سادگي و به هر تعداد كه مايليد براي آنان پيام ارسال كنيد.
اينكه تماس از طريق كدام اپراتور ارزان‌تر است يا كدام اپراتور بيشترين تخفيف را براي مشتركين خود در نظر مي‌گيرد، ممكن است سوالاتي باشند كه مشتركان سه اپراتور تلفن همراه از ارائه‌كنندگان سرويس‌ها داشته و انتظار دارند بانک ملت به ازاي پرداخت هزينه‌، سرويس‌هاي مناسبي هم تحويل بگيرند.به گزارش ايسنا، طبق اعلام، تعرفه سيم‌كارت دائمي همراه اول در ساعت غير اوج مصرف 358 ريال در هر دقيقه و در ساعات اوج مصرف 447 ريال در دقيقه در محدوده تماس شهري در نظر گرفته شده است.
بانک ملت
• ایرانسل در زمره برگزیدگان و ج خرید شارژهادگران نمونه اقتصادی کشور قرار گرفت (مهر ۹۰) • در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل تقدیر شد (اردیبهشت ۹۰)• ایرانسل برای سومین سال متوالی بر خرید شارژترین سرویس دهنده مخابراتی کشور اعلام شد (اسفند ۸۹) • ایرانسل، کارآفرین برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور شد (دی ۸۹) لوح تقدیر و تندیس سومین همایش بین المللی نوآوری و عدالت اقتصادی به ایرانسل اهدا شد (آذر ۸۹) • جایزه ملی بهره وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اعط خرید شارژا شد (مهر ۸۹ بانک ملت )• لوح افتخار چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال به ایرانسل اهدا شد (مهر ۸۹) • ایرانسل واحد نمونه خصوصی پنجمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی شد (مرداد ۸۹) • ایرانسل در صدر برترین های انفورماتیک خرید شارژ کشور قرار گرفت (مرداد ۸۹)

در مواقعي كه مشترك علي‌رغم شماره‌گيري صحيح، به دلايلي موفق به برقراري ارتباط با مخاطب مورد نظر نمي‌شود، پيام‌هايي به شرح ذيل ارسال مي‌گردد: الف- برقراري ارتباط با مشترك مورد نظر، مقدور نمي‌باشد (اين پيام در مواقعي ارسال مي‌شود كه تلفن همراه به علت بدهي يا دلايل فني قطع باشد). ب- دستگاه مشترك مورد نظر خاموش مي‌باشد (زماني كه مشترك، تلفن همراه خود را خاموش نموده يا سيم كارت سوخته باشد). ج- در حال حاضر تماس با مشترك مورد نظر امكان پذير نمي‌باشد، لطفاً بعداً شماره‌گيري نماييد (اين پيام حاكي از آن است كه مشترك در مكاني، خارج از پوشش شبكه تلفن همراه، قرار دارد كه اصطلاحاً اين نقاط را نقاط كور مي‌نامند يا ترافيك شبكه مانع بانک ملت برقراري ارتباط با مشترك مي‌باشد).
اولين نکته هيچگاه به همه سايتها اعتماد نکنيد و شماره اعتباري خود را در اختيارشان قرار ندهيد . بعضي سايتها به بهانه Adult Check و بهانه هايي از قبيل ، شماره کارت اعتباري شما را گرفته و از آن سوء استفاده ميکنند . حتي بعضي سايتها گواهينامه هاي ديجيتالي صحيح و تثبيت شده اي به شما نشان مي دهند ولي امکان بروز مشکل همچنان وجود دارد . هميشه از سايتهاي معتبر که سيستم هاي تست شده اي را ارائه مي دهند و مورد استفاده عموم قرار گرفته اند استفاده کنيد . در اين بين ، امکان کلاهبرداري از کاربران ايراني در اينترنت چند برابر بانک ملت مي باشد . زيرا قوانيني براي حمايت از کشورهايي که در اقتصاد جهاني داراي محدوديت هستند وجود ندارد و نظارتي به روي اين معاملات انجام نمي گيرد . همچنين خيلي از اجناس خريداري شده به ايران ارسال نمي گردد ، ولي در کشورهاي خارجي در صورتي که کالايي بعد از خريد Online به مقصد نرسد بلافاصله توسط مراجع قانوني مورد پيگيري بين المللي قرار خواهد گرفت . يکي از مشکلات مهم ديگر عدم دسترسي به کارتهاي اعتباري بين المللي است ، اگر چه گامهاي موثر و مثبتي در جهت رفع اين مشکل توسط سازمانهاي خصوصي و واسطه اي انجام گرفته و حتي در بعضي معاملات از کارتهاي اعتباري داخلي استفاده مي شود وليتجارت الکترونيکي در ايران نيازمند حمايت بيشتري از طرف مسئولين امر مي باشد .
یک سرویس جدید... برای بانک ملت نخستین بار در ایران و فقط برای ایرانسلی ها...كارت شارژ بیست هزار ریالیمشتركین ایرانسل از این پس می توانند علاوه بر امكان شارژ سیم كارت های خود به مبالغ ۵۰، ۰۱۰ و ۲۰۰ هزار ریال، از کارت شارژ ۲۰ هزار ریالی نیز استفاده كنند. برای شارژ ۲۰ هزار ریالی می توانید از روشهای زیر استفاده كنید:خریداری كارت شارژ بیست هزار ریالی

مودم‌ها و هزینه راه اندازیمبین‌نت: مبین‌نت برای تنوع یک مدل وای فای شبیه اپراتور ایرانسل با قیمت ۱۱۰ هزار تومان عرضه کرد و با این کار کمی مشتریان خود را راضی کرد. البته ایرانسل نیز مشکلاتی با ارائه همین مودم‌های جدید شیک دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. هزینه راه اندازی اولیه وایمکس (نصب) در اپراتور مبین نت ۱۰ هزار تومان می‌باشد. بانک ملت برای کسانی که آنتن دهی ضعیف دارند مودم فضای باز تجویز می‌شود که قدرت گیرندگی بالاتری نسبت به مودم‌های داخلی دارد و البته قیمت بالاتری‌! این مودم‌های مشابه مودم‌های ایرانسل هم از لحاظ شرکت سازنده و هم قیمت مصرف کننده می‌باشد.
ردیف عملکرد تلفن گویا کد دستوری بانک ملت
۴-از طریق تماس با تلفن گویای ۷۷۷ شما همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با شماره ۷۷۷ تماس بگیرید و طبق دستورالعمل های صوتی کلیه عملیات مربوط به آهنگ پیشواز را انجام دهید. شما حتی می توانید در این روش اول آهنگ ها را بشنوید و سپس انتخاب نمایید. لطفا توجه داشته بانک ملت باشید که هزینه تماس، بر مبنای تعرفه تماس های داخل شبکه ایرانسل محاسبه خواهد شد.
بانک ملت از سوي ديگر با توجه به مشابه بودن کليد، در هر لحظه کانال‌هاي ارتباطي زيادي توسط يک حمله نفوذپذير هستند.
بانک ملت
بانک ملت
بر اساس این سرویپیشخوان خرید شارژ ایرانسل• برای دریافت راهنمای سرویس پیشخوان، در هر زمان R را (به خرید شارژ رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال کنید.• اطلاعات تکمیلی در رابطه با بانک ملت این سرویس (هزینه، روش استفاده خرید شارژ و غیره) متعاقبا اعلام خواهد شد.
 مشخصه بانک ملت صدا

به طور کلي مرحله آغازين شروع ايجاد ارتباط امن]٣[ از دو فاز تشکيل شده است : تصديق هويت سرور و مرحله اختياري تصديق هويت مشتري. در فاز تصديق هويت سرور ، سرور در جواب درخواست مشتري گواهينامه خود و فرمول رمز گذاري خود]4[ را براي مشتري ارسال مي کند. سپس مشتري يک کليد اصلي]5[که با کليد عمومي]6[سرور رمز گذاري شده است را توليد بانک ملت مي کند و سپس اين کليد رمز گذاري شده را به سرور ارسال مي کند. سرور کليد اصلي را بازيابي مي کند و خودش را با فرستادن پيغامي به مشتري تصديق مي نمايد. درخواست هاي بعدي با کليد هايي که از کليد اصلي مشتق شده اند رمز گذاري و تصديق مي شوند. در فاز دوم که اختياري بود ، سرور يک چالش[٧] را براي مشتري ايجاد مي کند ارسال مي کند. مشتري نيز خودش را براي سرور با ارسال امضاي ديجيتالي و گواهينامه کليد عمومي خود]8[نسبت به تصديق خود اقدام مي نمايد.
این مرورگر (browser) در اغلب گوشی ها با علامت بانک ملت



:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد جوادی
بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت خرید شارژ رایتل

۳ ۳۵۰,۰۰۰ بانک ملت
۲۷ دوره باقی‌مانده از طرح تشویقی ۷۰۰-۷-۸-۲ *۱۴۰*۷*۸*۲# بانک ملت
٢‐ وب سرور کليد عمومي خود را به همراه گواهينامه خود براي کاربر ارسال مي کند. بانک ملت
شما می‌توانید به یکی از شعب بانک کشاورزی مراجعه کنید و کد cvv2 خود را از بانک بگیرید. همیچنین می‌توانید به یکی از خودپردازهای بانک کشاورزی مراجعه کنید، پس از ورود کارت و زدن رمزتان، به قسمت «عملیات تغییر رمز» مراجعه کنید و «دریافت یا تغییر رمز دوم اینترنتی» را انتخاب نمایید. زمانی که رمز اینترنتی خود را توسط دستگاه خودپرداز تعیین کنید، دستگاه رسیدی به شما می‌دهد که کد cvv2 روی آن درج شده است. نمیشه رمز اینترنتیو از اینترنت بدون رفتن به عابر بانک فعال کردخیر. متأسفانه این امکان وجود نداره. کافیه فقط یه بار یه توک پا تشریف ببرید پای خودپرداز و رمز دوم بگیرید. خیلی کار سختی نیست بانک من پاسارگاد است ولی در سایت این بانک وجود ندارد من باید کدوم یکی ازبانک ها را انتخاب کنمامکان انتخاب بانک پاسارگاد وجود دارد. روی لوگوی زردرنگ بانک پاسارگاد بانک ملت کلیک کنید و با استفاده از درگاه پرداخت بانک پارسیان، ملت یا سامان پرداخت خود را انجام دهید. با سلام.می خواستم بدانم آیا بانک رفاه هم جزء سامانه خرید اینترنتی است یا نه؟بله. می‌توانید لوگوی بانک رفاه را در میان بانک‌های موجود در صفحه مشاهده کنید. خسته نباشین خیلی خوش حال شدم واقعا دستتون درد نکنه سایت خوبی دارین موفق باشین
3- مفاهيم رمز گذاري بانک ملت
بدین منظور کافیست، با مراجعه به نشانی اینترنتی و دارا بودن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی، از سرویس‌های شارژ مستقیم سیم‌کارت اعتباری (عادی و شگفت انگیز)، پرداخت مستقیم صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی، شارژ مستقیم وایمکس و پرداخت صورت‌حساب وایمکس دائمی برخوردار شوید.با استفاده از این سرویس شما مشترکین ایرانسل می‌توانید با وارد کردن شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب، رمز دوم اینترنتی و شماره ۳ یا ۴ رقمی مندرج در پشت کارت شتاب یا متن آن، به هر میزان که نیاز دارید پرداخت خود را بانک ملت انجام دهید.

گانگسترها در دنياي مجازيگانگسترها بيش از 10000 وب سايت را براي بدست آوردن رمزهاي بانكي آلوده كرده اند. گانگسترها در حال حاضر حمله اي جديد را شروع كرده اند حمله به وب سايت ها! آنها متخصصين ماهري در زمينه هك و امنيت اينترنت و برنامه نويسي را به استخدام خود در آورده اند تا بتواند اهداف جنايتكارانه خود را در دنياي مجازي به پيش بانک ملت ببرند.
پرینت ها پرینت هایی که از پرینترها گرفته می شود. می تواند حاوی اطلاعانی باشد که با چشم معمولی قابل دیدن نیست. و معمولابه این روش اطلاعات زیادی از شرکت و سازمان ها سرقت می شود و در بیشتر اوقات بانک ملت کسی حتی به آن شک هم نمی کند چه برسد که بخواهد متوجه آن شود. بنابراین نباید به پرینت هایی که در شرکت شما گرفته می شود بی تفاوت باشید.
در کنار انواع نبردهای کلاسیک و مدرن و با تسهیل روش‌های ارتباطات و بالا رفتن ارزش اطلاعات نسبت به قبل، دستیابی، حفاظت و حتی تغییر در اطلاعات حریف، سبب تغییراتی در راهبردها و روش‌های جنگی شده است، جنگ اطلاعات بدون نیاز به زمینه‌های قبلی در جنگ کلاسیک همچون زمین، هوا و دریا، تنها به دنبال کسب سه عامل بالاست و از هر وسیله‌ای برای رسیدن به هدف خود بانک ملت بهره می‌برد. با توجه به شکل گیری جنگ اطلاعات و از سوی دیگر، ایجاد فضای مجازی یا فضای سایبر، عملا فضای سایبر به عنوان عرصه پنجم نبردها تعیین شده و جنگ اطلاعاتی بیشتر در این فضا در جریان است؛ با توجه به ویژگی‌های فضای سایبری (کم هزینه بودن، تبادل سریع اطلاعات، ناشناس بودن کاربر سایبری و…) عملا فضای سایبری در کنار کمک به عصر ارتباطاتف تهدیدی جدی روبروی امنیت ملی حکومت‌ها تلقی می‌شود و کشوری همچون آمریکا به دلیل رشد در عرصه فناوری اطلاعات و گره زدن خود با امکانات فضای سایبر، عملا تهدیدات سایبری را جدی گرفته و حمله سایبری را در حکم حمله نظامی دانسته و اعلام می‌کند به صورت جنگ سخت با تهدیدات سایبری برخورد خواهد کرد.
نکته: اگر هنوز برای کارت بانکی خود رمز دوم نگرفته اید، یا اصلا کارت بانکی ندارید، نگران نباشید! شما با مراجعه به شعب بانک های سامان و پارسیان، بدون هیچگونه معطلی می توانید کارت‌های آماده خرید اینترنتی (دارای شماره رمز اینترنتی و کد CVV2) را که از قبل با مبالغ مختلف ایجاد شده خریداری کنید و از طریق دروازه بانک ملت پرداخت الکترونیکی همین بانک‌ها، کارت شارژ یا هر نوع کالا یا خدمات دیگری را که امکان خرید اینترنتی اش فراهم شده بخرید.اگر نکته‌ی مبهمی درباره‌ی برایتان باقی مانده، می‌توانید در کامنت‌های همین مطلب، یا با رفتن به صفحه‌ی پرسش خود را بپرسید. ما شما را راهنمایی خواهیم کرد.
در این روش، شما مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانید جهت استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید. سپس می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیامک دریافت کنید. برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۸ بفرستید.از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)بدین منظور لازم است تا مشترکین دائمی، پس از ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در وب سایت ایرانسل، به صفحه «صورت‌حساب اینترنتی» مراجعه کرده و سپس از طریق گزینه‌های موجود، به مشاهده «خلاصه صورت‌حساب»، «صورت‌حساب تفکیکی» و «صورت‌حساب دوره‌های بانک ملت یافت نشده در سیستم» بپردازند.به لینک کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در صفحه نخست وب سایت ایرانسل مراجعه کنید.در صورتی که از قبل ثبت نام کرده اید، نام کاربری (شماره تلفن) و رمز ورود و سپس شماره سریال سیم‌کارت (KIT number) و یا رمز عبور یک بار مصرف را وارد کرده و به پورتال وارد شوید. رمز ورود یک بار مصرف را می توانید از طریق سیستم کنترل حساب اینترنتی دریافت کنید.
با داشتن یک PDA و سرویس GPRS، جهان در دستان شماست. می توانید ایمیل تان را چک کرده و گشتی در اینترنت بزنید. امروزه رایانه های دستی به سرعت در حال فراگیر شدن هستند بطوریکه بسیاری از وب سایت ها نسخه هایی از صفحات خود را بطور ویژه برای کاربران PDA طراحی نموده اند تا صفحات بطور کامل با اندازه صفحه رایانه بانک ملت دستی شما سازگار باشند.حتی برای مرور آن دسته از وب سایت هایی که نسخه ویژه PDA ندارند نیز مشکلی وجود نخواهد داشت. صرفاً مجبورید در صفحه کمی بالا و پایین بروید تا کل صفحه را مشاهده کنید.
برای وارد کردن آدرس دکمه منو را فشارداده و گزینه Go to URL بانک ملت را انتخاب کنید و سپس آدرس را وارد کرده و OK کنید."
ایجاد بزرگترین خرید شارژ مرکز تماس شبانه روزی خاورمیانه و مراکز تماس خرید شارژ منطقه ای با گویش‌های محلی توسعه همکاری با بانک‌ها در راستای توسعه خدمات بانکداری همراه ارائه سرویس های پیام چند رسانه ای و اینترنت همراه بعنوا خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا ن خدمات مبتنی بر دیتا ایجاد سیستم صورت‌حساب پیشرفته، چابخرید شارژ ک و منعطف برای ارائه سرویس‌های صوت و دیتا با تعرفه های متنوع برقراری رومینگ بین‌الملل برای سیم‌کارت‌های اعتباری و فراهم خرید شارژ سازی امکان رومینگ بین‌الملل دیتا استفاده از بسترهای الکترونیک برای فروش سیم‌کارت و کارت شارژ و قرارداد همکاری با بانک‌ها بانک ملت دسترسی بهخرید شارژ امکان خرید خرید شارژ اعتبار در خارج از کشور از طریق اینترنت، سرویس خط به خط، شارژ مستقیم و شارژ الکترونیکی
از آن‌جايي‌که IV در تمامي بسته‌هاي تکرار مي‌شود و بر اساس آن کليد توليد مي‌شود، نفوذگر مي‌تواند با تحليل و آناليز تعداد نسبتاً زيادي از IVها و بسته‌هاي رمزشده بر اساس کليد توليد شده بر مبناي آن IV، بانک ملت به کليد اصلي دست پيدا کند. اين فرايند عملي زمان بر است ولي از آن‌جاکه احتمال موفقيت در آن وجود دارد لذا به عنوان ضعفي براي اين پروتکل محسوب مي‌گردد.

8 مرداد 1391 بانک ملت
علت نام گذارینام این بدافزارها به ماجرای تسخیر تروا توسط یونان برمی گردد، که با ساختن یک اسب چوبی و مخفی شدن درون شکم آن به شهر تروا نفوذ کرده و آن را به تصرف خود درآوردند. در این داستان اسب تروا نقش یک بدافزار را دارد و شهر تروا مانند کامپیوتر کاربری است که توسط اسب تروا بانک ملت آلوده می شود. به همین دلیل بعضی بکار بردن کلمه «تروجان» برای بدافزار را اشتباه و کلمه «اسب تروجان» را صحیح می دانند.
تبلیغی درباره جنگ سایبریفارق از اینکه راهبرد سایبری آمریکا تا چه اندازه تبلیغاتی، روانی و یا جدی است، توجه به ویژگی‌ها، نکات مثبت و تهدیدات فضای سایبری برای کشوری همچون جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم جلوه می‌کند، با وجود ورود اینترنت به ایران، با توجه به رشد فناوری ارتباطات و کاربران سایبری در سراسر کشور، ایران برای ورود کامل به عرصه سایبری چند قدمی فاصله دارد لذا به نظر می‌رسد قبل از مواجهه با تهدیدات سایبری، می‌بایست خود را از هر جهت بیمه کرده و برای مقابله با تهدیدات سایبری اماده شود.مسئله امنیت ملیدر یک نظام سیاسی، وظیفه دولت تامین امنیت ملی است. در واقع، برآیند تمامی وظایف و کارکردهای دولت در یک نظام سیاسی، تامین امنیت ملی به مفهوم امنیت تمامی افراد جامعه است. بنابراین می توان گفت که دولت، کارخانه ای است که محصول آن، امنیت است و بر اساس برداشت و تعریفی که از آن دارند، سیاست ها و راهبردهای خاصی را تدوین می کنند. بنابراین، اتخاذ یک سیاست امنیتی، مبتنی بر پیش فرض ها و انتظاراتی است که نخبگان سیاسی یک کشور در مورد امنیت ملی و بانک ملت موضوع و مصداق آن دارند. اینجاست که اهمیت نوع نظام سیاسی در تعیین موضوع و مصداق امنیت ملی مشخص می شود.
• چندين كامپيوتر. افراد زيادي در روز از بيش از يك كامپيوتر براي دستيابي به اينترنت استفاده مي كنند. به عنوان مثال اگر شما يك كامپيوتر در محل كار و يك كامپيوتر در خانه و يك لپ تاپ براي خارج از اين دو محل استفاده مي كنيد براي هر كامپيوتري كه با آن به يك وب سايت متصل مي شويد كوكي هاي جداگانه براي هر كامپيوتر ارسال مي شود و اين سبب مي شود كه تنظيمات خود را بانک ملت براي هر كامپيوتر به طور جداگانه انجام دهيد كه خسته كننده است.حل مشكلات مذكور احتمالاً به همين سادگي ها هم نيست مگر اينكه از كاربر خواسته شود در سايت مذكور ثبت نام كند.
هکرها در ازای نرم افزار رایگانی که در اختیار کاربران قرار می دهند، انتظار جبران دارند. بعضی از آنها فقط به نوشتن نام خود به عنوان هکرِ نرم افزار و بانک ملت کسب شهرت از طریق آن بسنده می کنند. اما گروهی دیگر در نسخه کرک شده یک بدافزار قرار می دهند تا اطلاعاتی را (مثلا رمزعبور حساب بانکی) از کاربران بدست بیاورند و آن را به پول تبدیل کنند.
مخفی نویسییکی از راههایی که خلافکاران برای انتقال اطلاعات محرمانه خود از آن استفاده می کنند مخفی نویسی است در این روش اطلاعاتی را در فایل های صوتی، تصویری و مانند آن ذخیره می کنند. بعضی مواقع قسمتی بانک ملت از اطلاعات را در یک فایل و بقیه را در فایل های دیگر مخفی می کنند در این حالت تشخیص و رمزگشایی بسیار مشکل است.

۲۰۴۸/۵۱۲ ۱۸ ۱,۰۸۰,۰۰۰ بانک ملت
بانک ملت

واژه نامه : بانک ملت
ممكن است بعضي از خرابكاران از حافظه USB مستقيماً براي دزدي اطلاعات استفاده كنند. اگر يك خرابكار دسترسي فيزيكي به كامپيوتر شما داشته باشد مي تواند اطلاعات حساس را مستقيماً به USB منتقل كند. حتي كامپوتري كه خاموش است مي تواند آسيب پذير باشد. چون حافظه كامپيوتر تا چند دقيقه بعد از خاموش شدن بدون اينكه به برق وصل باشد فعال باقي مي ماند. و اگر در اين هنگام خرابكاري يك حافظه USB برنامه ريزي شده را به كامپيوتر متصل كند مي تواند حافظه كامپيوتر را كپي كند كه شامل: رمز عبور، كليد هاي رمز گذاري و اطلاعات مهم مي شود. قربانيان اين خرابكاري ها ممكن است حتي متوجه نشوند كه از كامپيوتر آنها سرقت اطلاعات صورت گرفته است.و يكي از آشكارترين خطرات حافظه هاي USB اين است كه به راحتي دزديده يا گم مي شوند. بنابراين داشتن پشتيبان از بانک ملت فايل هاي مهم حافظه USB بسيار مهم است. چون گم كردن آن مساوي از دست دادن اطلاعات مهم خواهد بود. و اگر اطلاعات مهم حافظه فلش خود را رمز گذاري نكنيد ممكن است هر كسي به اطلاعات آن دست پيدا كند.
بانک ملت

بانک ملت
در اين نوع حمله، نفوذگر با کپي برداشتن از اطلاعات پايش شده، به تحليل جمعي داده ها مي پردازد. به عبارت ديگر بسته يا بسته هاي اطلاعاتي به همراه يکديگر اطلاعات معناداري را ايجاد مي بانک ملت کنند.
کاربر به راحتي مي تواند مشخصات گواهينامه سرور را بررسي نمايد . به عنوان مثال فرض کنيد که براي خريد يک کالا به صورت On-lin به يکي از سايتهاي مربوطه متصل شده ايد ، در ابتدا پيغامي مبني بر ايجاد يک ارتباط با استفاده از SSL را ملاحظه مي کنيد ، که بعد از تأييد آن ، اگر به پايين پنجره مرورگر خود از سمت راست ( Staus Bar ) دقت نماييد ، آيکوني ( به شکل يک قفل ) را مبني بر يک ارتباط ايمن مشاهده خواهيد کرد که با دوبار کليک کردن بر روي آن مي توانيد اطلاعاتي گواهينامه سرور را بطور کامل مشاهده نماييد. البته بايد توجه داشته باشيد که حتماً مرور گر وب شما قابليت پشتيباني از SSL را داشته باشد و يا آن را غير فعال نکرده باشيد . براي اطمينان از فعال بودن اين پروتوکل ، در Internet Explorer از منوهاي بالا به منوي Tools > Internet Options رفته و از پنجره ظاهر شده ، Tab مربوط به Advanced را انتخاب کرده و از انتخاب گزينه اي با عنوان 0، 3 Use SSL اطمينان حاصل کنيد . پيشنهاد مي کنم که حتماًٌ قبل از استفاده از Credit Card خود در اينترنت ، گواهينامه سرور را از نظر تاريخ انقضا و نام دامنه مورد بررسي قرار دهيد . سرويس‌هاي امنيتي WEP - Authentication در قسمت قبل به معرفي پروتکل WEP که عملاً تنها روش امن‌سازي ارتباطات در شبکه‌هاي بي‌سيم بر مبناي استاندارد 802.11 است پرداختيم و در ادامه سه سرويس اصلي اين پروتکل را معرفي کرديم. بانک ملت در اين قسمت به معرفي سرويس اول، يعني Authentication، مي‌پردازيم.
سرویسم 128 نا محدوده ولی هزینش فوق العاده بالاست .. اگر اصلا استفاده نکنید بانک ملت و برای یک دوره کلا مودمتو خاموش باشه فقط 51 هزار تومان هزینه ی نگهداری داره .. اگر هم فقط نیم ساعت کانکت بشید آخر دوره براتون بالای صد هزار تومان قبض تو سایت میذارند و اگر هم ظرف یک هفته پرداخت نکنید ارتباطتون رو قطع میکنند ..من هنوز مبین نت نگرفتم ، نظری هم در موردش ندارم ، ولی تازه همین امروز از تو سایتش سفارش دادم تا برام بیارند . بالاخره هرچی باشه مطمئنم از وایمکس ایرانسل چیز بدتری تو دنیا وجود نداره .. به عنوان یک دوست بهتون پیشنهاد میکنم هرگز ، هرگز ، هرگز و هرگز به سراغ وایمکس ایرانسل نرید ..لااقل تو مشهد که من تجربه کردم.در ضمن من الان یک مودم WI-FI و یم مودم USB ایرانسل دارم کسی نمیدونه از اینها چه استفاده های دیگه ای میشه بکنم ؟؟
• سلب امتیاز : در صورتی که سیم کارت در حالت غیر فعال قرار گیرد و به مدت ۱۲ ماه شارژ نگردد، شماره و حق امتیاز از مالک سلب شده و سیم کارت قابل شارژ نخواهد بودنحوه خارج کردن شماره همراه اول از لیست سیاهبرای این کار می‌توانید به ۲ طریق زیر عمل نمایید :مراجعه حضوری : مراجعه به و در تهران در سایر استانهاغیر حضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز ۹۹۹۰ ازاین سرویس استفاده نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف ۲۴ ساعت نسبت به حذف شماره تلفن همراه اعتباری از لیست سیاه یا Black list اقدام نحوه شارژ همراه اولنوشته شده در توسط در صورتی که رمز شارژ خود را خریداری نموده‌اید و از نحوه شارژ همراه اول خود آشنایی ندارید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.پس از خرید بانک ملت از وب سایت ، شما به ۲ روش می‌توانید سیم کارت همراه اول خود را شارژ نمایید.
۱۸ شارژ شگفت انگیز *۱۴۴*شماره رمز ۱۲ رقمی# بانک ملت

سرعت اینترنت در نسل سوم تا 42Mbps می رسد و بسته های گوناگون با سرعت و حجم های متفاوت بنا به نیازها و قوانین کشور ارائه خواهد شدارائه انواع محتوای عمومي بانک ملت و تخصصي:
۲-سایت های دارای کدهای مخرب (مثلا زمانی که وارد یک سایت می شوید، سایت یک برنامه روی کامپیوتر اجرا می کند و تروجان را روی کامپیوتر کپی می بانک ملت کند.)
بررسي تبلت BlackBerry PlayBook 4G سهم‌خواهی RIM از بازارماهنامه شبکه - آذرماه 1391 شماره 139 منبع: آرس‌تکنيکا نويسنده: فلورانس يون ترجمه و تلخيص: علی حسينی اشاره:ماهنامه شبكه - شركت ايسر در نمايشگاه كامپيوتكس 2012 مدل‌هاي تبلت جديد مبتني بر ويندوز8 خود را معرفي كرد كه از ميان آن‌ها Iconia W510 بانک ملت به دلیل سخت‌افزار قدرتمند و مشخصات جالب، بيشتر از مدل‌هاي ديگر مورد توجه كاربران و بازديدكنندگان قرار گرفت.
۵۱۲/۲۵۶ ۱,۱۹۹,۰۰۰ بانک ملت
20،000 19.417 583 2 بانک ملت
بانک ملت
این مدل ممکن است خطر فرسایش‌پذیری را ناشی از توزیع سود تحقق نیافته بدنبال داشته باشد بنابراین توابع حسابداری می‌بایست مانع از توزیع سود تحقق نیافته بصورت ناخواسته باشند و گزارشگری مالی باید فقط به کاربران و تصمیم‌گیران اطلاع دهد که چه میزان سود بین سهامداران تقسیم کنند که باعث فرسایش سرمایه واحد تجاری نگردد و یا شاید این موضوع در صورتی که ایجادکننده محدودیت قانونی برای بنگاه‌ها باشد مؤثر عمل خواهد نمود و منتقدان ارزش منصفانه بر این باروند که مدل هزینه‌های تاریخی بهاء تمام شده و یا مدل هزینه استهلاک می‌باید چنانچه بوسیله مدل ارزش‌های منصفانه جایگزین شوند باعث فرسایش سرمایه بنگاه‌ها بانک ملت خواهد شد. در حالیکه در مدل‌های قبلی این عمل رخ نخواهد داد چرا که حسابداری بهاء تمام شده تاریخی مشوقی برای دستاوردهای تجاری بنگاه‌ها با نگهداشت سرمایه واقعی خواهد بود و صرفاً در زمان فروش دارایی که فعل اقتصادی قابل مشاهده صورت می‌پذیرد اقدام به شناسایی سود خواهد نمود زیرا چنانچه این وجوه قابل تخصیص در ارزش منصفانه مجدداً در شرکت سرمایه‌گذاری و منجر به کسب سود گردد عملاً سودآوری شرکت را در مقایسه با مدل ارزش منصفانه بیشتر خواهد نمود و بر همین اساس است که همواره عده‌ای خواستار استفاده از مدل بهاء تمام شده تاریخی در ارزشگذاری رویدادها و گزارشگری اطلاعات مالی می‌باشند.خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملت شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ ایرانسل شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل از بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک تجارت خرید شارژ همراه اول



:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی من وایمکس 512 مبین نت دارم در شهرستان بندرعباسسرعتش فوق العاده مزخرف شده ، قطعی ها خیلی زیاد !!! پشتیبانی تهران هم هیچکاری نمیکنه ! من سوال کردم از نمایندگی ، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی گفتند تعداد مشترکین بیشتر از حدی شده که بی اس های نصب شده جوابگو باشه بهمین خاطر اکثر کاربرا پرش سیگنال دارن ، من هم دقیق اینترنتم مثل آقا داوود شده
o به عزل موكلبه استعفاي وكيلبه فوت يا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی جنون وكيل يا موكلب) اجاره تلفن همراه به شخص ثالثدر مواردي كه صاحب تلفن همراه براي كسب درآمد، تلفن همراه خود را، در ازاي مبلغ معيني به صورت استيجاري در اختيار شخص ثالثي قرار مي‌دهد و شخص ثالث نيز آن را به صورت رهن در اختيار شخص ديگري مي‌گذارد، با توجه به بقاي مسئوليت مشترك اصلي، مسئوليت مالي و حقوقي تلفن همراه، به عهده مشترك مي‌باشد.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
3 15 خرداد 1391 همشون یه کرباسن!!!!!!!!! خرداد 1391 من وایمکس مبین نت با سرعت 1024 دارم سرعت دانلودم هیچ وقت از 128 کمتر نمیشه حتی بعضی اوقات تا 140 ، 150 هم میره .و تو این چند ماهی که وایمکس داشتم حتی یک بار هم نشده که قطعه بشه . مزیت دیگرش زمان مصرف خرید شارژ ایرانسل بانک ملی رایگانش هست که تا 8 صبحه . خرداد 1391
• دیدگاه‌ها دیدگاه)من شیراز هستم و مودم همراه مبین نت و ایرانسل دارم . خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از نظر پوشش ایرانسل خیلی بهتر هست و اصلا قابل مقایسه با مبین نت نیست . اردیبهشت 1391
۱- شبکه اینترنت:در این روش می‌توانید از طریق لینک در سرویس نمای دوستان، و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از طریق در نمای خانواده ثبت نام کنید.پس از ثبت‌نام، پیامکی حاوی رمز عبور برای شما ارسال می‌شود.نام کاربر، شماره تلفن ایرانسل شما است.رمز ورود را نیز می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به شماره ۱۳۰ دریافت نمایید.
من سه روزه که وایمکس مبین نت با سرعت 2048 رو گرفتم و ایرانسل 512 رو گذاشتم کنار ولی بشدت پشیمونم چون احساس میکنم دارن جنایت میکنن دیشب ریت دانلود رایگان رو 20 بود با اینکه ادعا میکنن اکانت ها یک به چهار تقسیم شد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی من کارم یه جوریه واسه جاهای مختلف اینترنت پیشنهاد میدم با هر دوشون کار کردم. متاسفانه قطع شدن ایرانسل و پهنای باند نصبتا پایینش به علت شلوغی شبکه خیلی بده ولی از طرفی قیمت مدمش ارزونه و پوشش تو 7 شهری که اسمشو آورده تقریبا کامل. ولی در کل اول مبین تست کنید اگر مجبور شدید ایرانسل بگیرید.


برای تلفن همراه از اینترنت و به صورت آنلاین، فرآیند ساده‌ای است که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود. تنها نیاز شما، امکان اتصال به اینترنت و داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب است. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید نگران نباشید. ما، هم خرید اینترنتی کارت و هم نحوه فعال کردن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی قابلیت خرید اینترنتی کارت های بانکی را به شما توضیح می‌دهیم. همه‌ی خریدهای اینترنتی از وبسایت‌های دیگر و با کارت‌های عضو شتاب، کم و بیش مشابه همین ترتیبی است که در این مطلب به آن می پردازیم. شما می توانید برای به ترتیب زیر عمل کنید :
حذف از "فهرست خرید شارژ ایرانسل بانک ملی طلایی" *130*3*4*2*شماره#[YES/OK]
من به خاطر وضعیت شغلی مجبور به سفر هستم و می خواهم بدونم در شهر های جنوبی مثعسلویه،کنگان،ماهشهر،بندر عباس و یا شهر های چون اصفهان و تهران سرعت مبین نت بهتر است یا ایرا سلام دوست عزیزم من از لحاظ سرعت مبین نت را پیشنهاد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی می کنم اما از نظر نواحی تحت پوشش ایرانسل بهتره... من هردوتاش رو داشتم.
هنگامی که از کیبرد تلفن هوشمندتان در اندروید یا آیفون استفاده می کنید با تایپ هر حرف، نرم افزار کیبرد آن را به صورت درشت شده نمایش می دهد. این روش اصلی اپلکیشن جاسوس برای دزدی اطلاعات به حساب می آید. همین مورد است که سبب شده دقت تشخیص آن تا ۹۰ درصد هم باشد. اگر اصلا دلتان نمی خواهد توسط چنین نرم افزارهایی مورد جاسوسی قرار بگیرید می توانید در حال حاضر گزینه letter magnification را روی تلفن هوشمند تان غیرفعال کنید یا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی هنگام تایپ رمز عبور و متن های حساس، روی نمایشگر را با چیزی بپوشانید
۱۲۸/۱۲۸ ۳۸۹,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
با توجه به پراکندگی قدرت و بهم خوردن توازن قدرت¬ها در فضای سایبری، دیگر بزرگ یا کوچک بودن طرف¬های درگیر در فضای سایبر مهم نبوده و تنها تخصص، هوش، خلاقیت در استفاده از فضای سایبر مورد استفاده قرار می¬گیرد؛ از همین رو، قرارگاه سایبری آمریکا به دنبال اهمیت فضای سایبری تشکیل می¬شود تا با آموزش نیرو در سطوح خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مختلف سنی، برای آینده¬ای نه چندان دور آمادگی¬های لازم برای مقابله با تهدید سایبری را کسب کند.“قرارگاه فرماندهای سایبری آمریکا” (USCYBERCOM) یکی از قرارگاه‌های فرعی نیروهای نظامی آمریکا است که زیر نظر “قرارگاه فرماندهی استراتژیک آمریکا” (USSCOM) فعالیت می‌کند. در ۲۳ ژوئن ۲۰۰۹، رابرت گیتس (Robert Gates)، وزیر دفاع وقت، به فرمانده قرارگاه استراتژیک آمریکا دستور تأسیس قرارگاه سایبری را داد.این قرارگاه در مجموعه “فورت‌مید” (Fort Meade) مریلند واقع شده و فرماندهی آن بر عهده ژنرال کیث بی. الکساندر است. قابل ذکر است که این قرارگاه در ساختمان “آژانس امنیت ملی آمریکا” (NSA) قرار داشته و فرمانده آن به طور همزمان ریاست آژانس امنیت ملی را نیز برعهده دارد.ژنرال الکساندر از سال ۲۰۰۵ ریاست آژانس و از سال ۲۰۱۰ نیز به عنوان فرمانده قرارگاه سایبری منصوب گشت. قرارگاه سایبری فرماندهی عملیات‌های فضای مجازی را متمرکز کرده، منابع سایبری موجود را سازماندهی نموده، دفاع از شبکه‌های نظامی آمریکا و نیز تهاجم به شبکه‌ها کشورهای دیگر را هماهنگ می‌کند

• ه) سوء استفاده از فيش ثبت نام تلفن همراه از طريق وكالتنامهفيش ثبت نام تلفن همراه، مويد پرداخت مبلغ اوليه تلفن همراه است و سند مالي محسوب مي‌شود. در صورت مفقودي يا به سرقت رفتن آن، صاحب فيش تلفن همراه بايد با مراجعه به اداره متقاضيان (اداره كل مشتركين و متقاضيان) موضوع را اطلاع دهد، در غير اين صورت فيش مفقود شده ممكن است مورد سوء استفاده قرار گيرد. و) نقل و انتقال فيش ثبت نام تلفن همراه از طريق وكالتنامهنقل و انتقال فيش ثبت نام تلفن همراه از طريق وكالتنامه، اغلب موجب بروز مشكلاتي براي خرید شارژ ایرانسل بانک ملی انتقال دهنده و انتقال گيرنده خواهد شد و صرفاً بايد از طريق دفاتر خدمات مشتركين تلفن همراه يا دفاتر ارتباطي، صورت پذيرد.
با این روش، مبلغ مورد نظر شما به طور مستقیم از کارت بانکی کسر و به اعتبار سیم کارت و یا حساب وایمکس‌تان افزوده می‌شود. شارژ مستقیم خطوط ایرانسل از طریق تلفن همراه صفحه ای که قصد مشاهده آنرا دارید در حال حاضر قابل دسترسی نمی باشد.الف) عدم انتقال قطعيدر صورتي كه صاحب تلفن همراه، قصد واگذاري وكالتي تلفن همراه خود را به شخص ديگري داشته باشد، بايستي برابر بخشنامه سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، پس از استعلام دفاتر اسناد رسمي و پاسخ استعلام از سوي شركت ارتباطات سيار، نسبت به سند وكالت اقدام نمايد. بديهي است وكالتنامه، مانع نقل و انتقال نيست و تا زماني كه تلفن همراه به نام مشترك باشد، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تمامي مسئوليت‌هاي مالي و حقوقي به عهده مشترك است. همچنين طبق ماده 678 قانون مدني، وكالت به طرق ذيل باطل مي‌شود:
بدیهی است سایر طرحهای مشابه جهت ارتقا‌‌ فروش فقط به سایت هایی که در این جشنواره شرکت نمایند تعلق خواهد گرفت.شایان ذکر است بدلیل یکپارچگی عملیات فنی در صورت عدم توافق بیش از 5% سایتهای عضو، اجرای طرح بطور کامل متوقف خواهد شد.مملکت یعنی باید چقدر سیکیم خیار باشه که وایمکسشون تو منطقه دو تهران آنتن نده سرعت 512 بشه 128 سرعت دانلود که باید یک هشتم 512 باشه که میشه 64 بشه 10 لعنت بر پدر و مادر هر حروم خوری که داره به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مردم کشورش خیانت می کنه راستی وایمکسم مبینه 512 هستش
براي دريافت راهنماي استفاده از خدمات آهنگ پيشواز ايرانسل و اطلاع از كليه امكانات آن در حالت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی هاي تك آهنگي و چند آهنگي به شكل PDF
گلکسی اس 3 موفقترین تلفن هوشمند سامسونگ و البته اندروید در کل تاریخ است. سامسونگ حداقل 30 میلیون دستگاه از این تلفن را به فروش رسانده است و خریدارن آن نیز همواره به تعریف و تمجید از گوشی خود میپردازند. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی گلکسی اس 3، ترکیبی از سختافزار قدرتمند و نرمافزارهای متنوع و کارآمد است و تجربه متفاوتی را نسبت به دیگر ابزارهای اندرویدی ارائه میکند. گلکسی اس 3 برای مدت چندماه پیاپی بی رقیب بود و هنوز هم بسیاری آن را بهترین تلفن سال 2012 میدانند. برای آشنایی بیشتر با [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] از این تلفن مراجعه کنید.
mobin net doostet خرید شارژ ایرانسل بانک ملی darim
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
512 دارم با سرعت 20 دان میکنهالبته ت قبل تابستان هم سرعتش 100 بود ولی جدیدا اشغال خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شده.می خوام ایرانسل سفارش بدم.ازمن به شما نصیحت سراغ مبین نت نرید
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
همچنین عبارت «زندگی در دستان شما» به عنوان شعار تبلیغاتی این اپراتور مطرح شدواگذاری سیم‌كارت‌ها با پیش‌شماره 0920می باشد. باید فعالیت این اپراتور به گونه‌ای باشد كه بتواند منجر به گردش خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پولی، افزایش بهره‌وری، كاهش قیمت تمام‌شده و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در داخل و خارج و انتقال فناوری شود.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی

۴ منوی تغییر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی زبان ۷۰۰-۲ *۱۴۰*۲#
29 تیر 1391 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
بدین منظور کافیست، با مراجعه به نشانی اینترنتی و دارا بودن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی، از سرویس‌های شارژ مستقیم سیم‌کارت اعتباری (عادی و شگفت انگیز)، پرداخت مستقیم صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی، شارژ مستقیم وایمکس و پرداخت صورت‌حساب وایمکس دائمی برخوردار شوید.با استفاده از این سرویس شما مشترکین ایرانسل می‌توانید با وارد کردن شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب، رمز دوم اینترنتی و شماره ۳ یا ۴ رقمی مندرج در پشت کارت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شتاب یا متن آن، به هر میزان که نیاز دارید پرداخت خود را انجام دهید.
** زمستانه تهران خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اینترنت جشنواره **
2- خط توسط شركت مخابرات خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مسدود شده است. Emergency Calls Only
زومیت همواره تلاش داشته است با بهرهگیری از نویسندگان با سلایق و دیدگاههای متفاوت و معتدل، به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نیازهای مختلف خوانندگان خود جوابی درخور و شایسته بدهد. در همین راستا تصمیم گرفتیم 10 گوشی هوشمند سال 2012 را از نقطه نظر نویسندگان زومیت و بر اساس ویژگیهایی نظیر: طراحی، کیفیت ساخت، سختافزار، نرمافزار و ارزش در برابر قیمت، انتخاب کنیم. بیشک انتخاب زومیت بر اساس سلایق نویسندگان این سایت انجام گرفته و ممکن است با دیدگاه شما خواننده گرامی متفاوت باشد، چرا که نیازهای مشتری نقشی تعیین کننده در انتخاب بهترین محصول برای او خواهد داشت.
8080 Port خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
رایتل؛ اپراتور سوم تلفن همراهرایتل (Rightel) عنوان تجاری سیم کارت های اپراتور سوم است که دیروز با حضور وزیر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تعاون و برخی مسوولان سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد .سیم‌كارت‌های اپراتور سوم با نام «رایتل» و رنگ سرخابی تیره با سبز فسفری به بازار می‌آید. دلیل نامگذاری سیم کارت رایتل به معنای 'رای' یعنی خرد و تل مخفف تلفن که تلفن خردمند و یا هوشمند اعلام شده است.

۲۷ دوره خرید شارژ ایرانسل بانک ملی باقی‌مانده از طرح تشویقی ۷۰۰-۷-۸-۲ *۱۴۰*۷*۸*۲#
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
در ادامه شاهد لیست بهترینهای 2012 از نگاه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نویسندگان زومیت خواهید بود:
همچنين مي توانيد با ارسال لينك خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مربوطه به دوستان و آشنايان خود براي دريافت فايل راهنما آنها را نيز در لذت استفاده از سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل سهيم كنيد. براي اين كار
6. تبلیغ و ترویج مصرف موادمخدر، مواد روان گردان و سیگار( ماده 3 قانون جامع كنترل و مبارزه ملی با دخانیات 1385) خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
۱۲ درخواست خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تنظیمات GPRS (اینترنت همراه) ۷۰۰-۳-۶ *۱۴۰*۳*۶#
نرخ تفكیكی هزینه هر پیام كوتاه بر اساس حروف متن ارسال شد به نرخ های فوق ۵% مالیات بر ارزش افزوده، اضافه می شود.نکته: مشترکینی که از تعرفه های رنگی ایرانسل استفاده می کنند نیز از بهای تخفیفی ویژه هر طرح تعرفه برخوردار می شوند که ارقام این کاهش در زمان مقرر اعلام می شود.در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل قصد برقراری تماس با شما را داشته باشد، تنها از شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما تماس خواهد گرفت و پیام های کوتاه خود را تنها با عنوان ارسال خواهد نمود.فهرست طلایی": برای مشترکین سیم کارت دائـمی و اعـتبـاریمشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند با استفاده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از سرویس «فهرست طلایی»، هزینه مکالمات خود راکاهش دهند.
حدود 2 هفته است که مودم من سوخته و پشتیبانی مبین نت هنوز در حال تلاش برای حل مشکل منه! واقعا پشتیبانی مبین نت افتضاحه. نزدیک دو سال است خرید شارژ ایرانسل بانک ملی که وایمکس مبینت دارم وخیلی هم راضی هستم وتا بحال قطعی اینترنت نداشتم .وهمیشه هم دعاشون می کنم- جزیره قشم دوستانی که میفرمایند از پهنای باند 512 و بالاتر شرکت مبین نت استفاده می کنند، کاربر خانگی هستند یا اداری؟!!در سایت شرکت مبین نت، آمده که به کاربران خانگی، فقط پهنا باند 128 را اختصاص میدهند!!! آیا واقعیته یا اینکه یه جورایی فرمالیته ست و در عمل میشه پهنا باندی بالاتر را گرفت؟!
۳ استعلام خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مانده حساب ۷۰۰-۱ *۱۴۰*۱#
مشاهده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شماره های "فهرست طلایی" رایگان
خرید .سرویس های مبتنی بر متن (Text-based Services): این سرویس ها به صورت پیام کوتاه برای مشترکین خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ارسال می شوند و عبارتند از:پیام های درخواستی: که بر حسب درخواست مشترکین، برای آنها ارسال می شود. مانند:پیامهای آموزشی: مانند آموزش اصطلاحات و ضرب المثل های انگلیسی پیامهای سرگرمی: شامل لطیفه، تفأل، كشكول و ...پیامهای اطلاع رسان: نظیر پیش بینی وضع هوا، جدول برنامه های سیما، نرخ انواع ارز و …پیامهای مذهبی: مانند نهج البلاغه، احادیث، اوقات شرعی و …
10- HTC 8x خرید شارژ ایرانسل بانک ملی


6- سيم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی كارت سوخته است Card Rejected
رابط کاربری با ناوبری آسان و پشتيبانی خوب از فناوری لمسیفعال‌سازی کامل بدون نياز به اتصال به اسمارت‌فون بلک‌بریاسپيکرهای باکيفيت در هر دو طرف برای‌تماشای ويدیونمايشگر درخشان برای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خواندن کتاب‌های الکترونيکی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
در کنار انواع نبردهای کلاسیک و مدرن و با تسهیل روش‌های ارتباطات و بالا رفتن ارزش اطلاعات نسبت به قبل، دستیابی، حفاظت و حتی تغییر در اطلاعات حریف، سبب تغییراتی در راهبردها و روش‌های جنگی شده است، جنگ اطلاعات بدون نیاز به زمینه‌های قبلی در جنگ کلاسیک همچون زمین، هوا و دریا، تنها به دنبال کسب سه عامل بالاست و از هر وسیله‌ای برای رسیدن به هدف خود بهره می‌برد. با توجه به شکل گیری جنگ اطلاعات و از سوی دیگر، ایجاد فضای مجازی یا فضای سایبر، عملا فضای سایبر به عنوان عرصه پنجم نبردها تعیین شده و جنگ اطلاعاتی بیشتر در این فضا در جریان است؛ با توجه به ویژگی‌های فضای سایبری (کم هزینه بودن، تبادل سریع اطلاعات، ناشناس خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بودن کاربر سایبری و…) عملا فضای سایبری در کنار کمک به عصر ارتباطاتف تهدیدی جدی روبروی امنیت ملی حکومت‌ها تلقی می‌شود و کشوری همچون آمریکا به دلیل رشد در عرصه فناوری اطلاعات و گره زدن خود با امکانات فضای سایبر، عملا تهدیدات سایبری را جدی گرفته و حمله سایبری را در حکم حمله نظامی دانسته و اعلام می‌کند به صورت جنگ سخت با تهدیدات سایبری برخورد خواهد کرد.
ببینید من تجربخ جفتشون رو در حدود 7-8 ماه داشتو و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دارم.

در صورتیکه ۲۰ مرتبه دستور خط به خط را با رمز اشتباه ارسال کنید، این سرویس برای شما مسدود می شود و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی برای فعال سازی مجدد آن باید با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید. در هر بار انتقال، مبلغ ۵٠٠ ريال به عنوان کارمزد از اعتبار موجود در حساب فرستنده کسر خواهد شد.نحوه تغییر شماره رمز خط به خط:برای تغییر رمز خود، کافیست دستور زیر را (از چپ به راست) با یک پیام کوتاه به ١١١٢ ارسال کنید: از چپ به راستبه عنوان مثال اگر می خواهید رمز خود را از ۱۲۳۴۵ به ۳۳۳۳۳ تغییر دهید، باید دستور زیر را با یک پیام کوتاه به ١١١٢ ارسال نمایید: از چپ به راست
در این روش، شما مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانید جهت استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید. سپس می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیامک دریافت کنید. برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون خرید شارژ ایرانسل بانک ملیخرید شارژ ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملت شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ ایرانسل شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل از بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک تجارت خرید شارژ همراه اول


:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک تجارت بانک تجارت بانک تجارت بانک تجارت

مشترک با موافقت با قوانین سایت پردیس، اجازه‌ی استفاده از پرونده‌ی کاربری خود (فعالیت‌هایی که مشترک در هنگام کار با بخش‌های مختلف سایت انجام می‌دهد) جهت مقاصد تجاری و غیر تجاری را به همراه اول داده و با حفظ اطلاعات شخصی کاربر، حق انتشار آن را نیز در اختیار همراه اول می‌گذارد. پردیس از طریق این پورتال دسترسی شما را به سرویس های خود فراهم کرده است و در هر زمان این اختیار را دارد تا دسترسی شما را بدون اعلام قبلی غیر فعال کند و هیچگونه حق اعتراض بانک تجارت نسبت به این موضوع را نخواهید داشت.
هر چند این مسیر در میان بسیاری از نخبگان کشوری به انحاء مختلف پی ریزی شده است، اما سرعت فزاینده تحولات ما را بر آن خواهد داشت تا با جدیت و سرعت بیشتری به این امر همت گماریم. بدون تردید در حال حاضر، علم و تکنولوژی ای که روز به روز در کشورمان رو به شکوفایی خواهد رفت، قدرت ملی مان را در این عرصه نیز به تثبیت خواهد رساند. چرا که رسیدگی به افزایش سطح کیفی نیازهای کاربران از یک سو و تقویت پدافند غیر عامل در فضای سایبر از سوی دیگر، قدرت بخشی و قدرت افکنی ویژه ای را ترسیم خواهد بانک تجارت کرد.



10,667 Input # x بانک تجارت 143 1,525,381
قوانین عمومی جمهوری اسلامی ایران محتوای علیه عفت و اخلاق عمومیاشاعه فحشاء و منكرات ( بند 2 ماده 6 قانون مطبوعات)تحریك، تشویق، ترغیب، تهدید یا دعوت به فساد و فحشاء و ارتكاب جرایم منافی عفت یا انحرافات جنسی (بند ب ماده 15 قانون جرایم رایانه ای و ماده 649 قانون مجازات اسلامی) انتشار، توزیع بانک تجارت و معامله محتوای خلاف عفت عمومی( مبتذل و مستهجن) بند 2 ماده 6 قانون مطبوعات و ماده 14 قانون جرایم رایانه ای تحریك، تشویق، ترغیب، تهدید یا تطمیع افراد به دستیابی به محتویات مستهجن و مبتذل ( ماده 15 قانون جرایم رایانه ای) 1. استفاده ابزاری از افراد( اعم از زن و مرد) در تصاویر و محتوی، تحقیر و توهین به جنس زن، تبلیغ تشریفات و تجملات نامشروع و غیر قانونی( بند 10 ماده 6 قانون مطبوعات)
اهداف CA بانک تجارت .....................................................................................................15
سایبر پیشوندی است برای توصیف یک شخص، یک شی، یک ایده و یا یک فضا که مربوط به دنیای کامپیوتر و اطلاعات است. در طی توسعه اینترنت واژه های ترکیبی بسیاری از این کلمه سایبر بوجود آمده است که به تعدادی از آنها اشاره می¬کنیم:‍ فضای سایبر (Cyberspace)، شهروند سایبر (Cybercitizen) ، پول سایبر (‍Cybercash)، فرهنگ سایبر (Cyberculture )، راهنمایی فضای سایبر ( CyberCoach ) ، تجارت سایبر ( Cyberbussines ) ، کانال سایبر ( Cyberchannel ) و ….واژه “فضای سایبر” را نخستین بار ویلیام گیبسون نویسنده داستان علمی تخیلی در کتاب نورومنسر “Neuromancer” در سال ۱۹۸۴ به بانک تجارت کار برده است.
وی بیان داشت: شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر، برخوار، فلاورجان و شاهین‌شهر و میمه نیز با ۳/۱۰۹ درصد در رتبه دوم ضریب نفوذ تلفن همراه در استان اصفهان قرار دارند. زمانی تعداد تلفن همگانی در استان اصفهان را ۱۳ هزار و ۳۷۴ بیان کرد و افزود: این بانک تجارت تعداد با رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۸۵ روبه‌رو شده است.
بانک تجارت
۲۱ طرح‌های تعرفه اعتباری ۷۰۰-۷-۱ *۱۴۰*۷*۱# بانک تجارت

يك روش جديد برای شارژ سيم كارت اعتباریشارژ اينترنتی يكی از جديد ترين روش های شارژ سيم كارت است كه به تازگی از سوی ايرانسل به مشتركين ارائه شده است برای استفاده از اين روش كافيست به سايت اينترنتی بانك های طرف قرار داد ايرانسل يعنی بانکهای مراجعه کنید و سیم کارت خود را از میان گزینه های ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی شارژ کنید.در اين روش، پرداخت مبلغ به صورت اينترنتی انجام می شود؛ به اين صورت كه مبلغی معادل شارژ انتخابی از حساب بانكی شما كه اطلاعات مربوط به آن در زمان انتخاب مبلغ از شما پرسيده می شود، كسر می گردد. بانک تجارت
شاید بگویید که این بانک تجارت موضوع نگرانی چندانی ندارد و هنگام کار مراقب هستم که فرد دیگری روی نمایشگر من نگاه نکند اما دفعه بعدی که می خواهید با موبایل تان یک ایمیل محرمانه بفرستید یا رمز عبورتان را تایپ کنید بهتر است که بیشتر مراقب باشید. چرا که اوضاع در حال خراب شدن است!
ILOVEYOU یا LOVELETTER نام یک کرم کامپیوتری است که در سال 2000 توانست 10 میلیون کامپیوتر دارای سیستم عامل ویندوز را آلوده کند. این کرم ابتدا در روز پنجم ماه می سال 2000 بوسیله ایمیل هایی با عنوان ILOVEYOU و یک فایل پیوست با نام LOVE-LETTER-FOR-YOU.TXT.vbs برای اشخاص مختلف فرستاده شد. پسوند اصلی این فایل vbs بود که به صورت پیش فرض توسط ویندوز پنهان می شد و کاربران به خیال اینکه با یک فایل متنی (text) روبرو هستند آن را اجرا می کردند، اما این فایل در بانک تجارت واقع یک کرم بود. با اجرای فایل، کرم یک کپی از خودش را برای تمام ایمیل‌های لیست دوستان فرد قربانی می فرستاد. البته این ایمیل ها با نام خود شخص فرستاده می شدند. سپس یکسری تغییرات در سیستم عامل میزبان به وجود می آورد.
۲- سایت های حاوی کدهای مخرب بانک تجارت
4- بانک تجارت گواهينامه به کامپيوتر شما فرستاده خواهد شد.

Homapهر چیزی بانک تجارت ، مثلا http://shegerdha.com
12. Certificate بانک تجارت

 پيمايش اثر انگشت ( بانک تجارت انگشت نگاري )

بانک تجارت

ولی وایمکس چیهرچی دلشون بانک تجارت بخواد شما هم نمیتونی حرف بزنیولی اگه مجبور هستین وایمکس بگیرید ایرانسل بدرد نمی خورهچون اینترنت شبانه نداره سرعتش اشغالهیک سر برید تعرفه های نامحدود نیگاه کنید نمیشه هرچی دلتمیخواد دانلود کنی نوشته اگه زیاد دانلود کنی نمیزاریم دیگه از سرویس نامحدود استفاده کنید

در اين نوع، نفوذگر تنها به پايش اطلاعات ردوبدل شده مي پردازد. براي مثال شنود ترافيک روي يک شبکه ي محلي يا يک شبکه ي بي سيم (که مد نظر ما است) نمونه هايي از اين بانک تجارت نوع حمله به شمار مي آيند.
17 بانک تجارت

a2 Free بانک تجارت
۰۹۳۶۱۱۱۱۱۱۱:۱۰۰۰۰:۱۲۳۴۵ بانک تجارت
بانک تجارت
چون توانست سرويس‌های ابری بلک‌بری را به‌خوبی در دستگاه‌های خود تلفيق کند. اما زمان يک تحول ديگر هم فرارسيده‌است و RIM بايد تبلت خود را با سرويس‌های ديگر مثل خدمات ابری مايکروسافت آفيس نيز يکپارچه کند. به‌ويژه اگر RIM می‌خواهد مشتريان سابقی را که از بلک‌بری به دستگاه‌های ديگری روی آوردند دوباره به سمت خود جذب کند، اين موضوع اهميت بيشتری می‌يابد. واقعيت اين است که فعلاً آندروئيد و بانک تجارت iOS بازار گوشی‌های هوشمند را در دست گرفته‌اند و RIM برای رقابت با آن‌ها بايد بسيار تلاش کند. پلی‌بوک دستگاه شايسته‌ای است اما همزمان مشکلات زيادی هم دارد که برای رقابت موفق در بازار لازم است برطرف شوند. با اين‌که حدود 19 ماه از زمان ورود نخستین مدل‌های پلی‌بوک به بازار می‌گذرد، جای سؤال است که چرا همان ايرادها هنوز هم وجود دارند. همچنین RIM بايد پلی‌بوک را تا جایی که می‌شود به يک تبلت مستقل از دستگاه‌های جانبی‌ ديگر تبدیل کند و اين چيزی است که برای مشتريان تجاری اهميت زيادی دارد.

تعرفه ارائه ریز مكالمات برای مشتركین اعتباری مبلغ ۵۰۰ ریال به ازای هر برگ می باشد. همچنین مبلغ ۰۰۰‚۳ ریال برای كپی کردن اطلاعات بر روی CD اخذ خواهد شد.برای اطلاع بانک تجارت از فهرست مراکز خدمات مشترکین ایرانسل مشترکین گرامی ایرانسل؛
با سلام به دوستان ایرانی ابتدا گفته باشم توی امریکا نهادهایی داریم که سازمانها دولتی و نهادهای مالی و غیره را ارزیابی میکنه و به رییس بانک تجارت جمهور مشاوره میده و رییس جمهور به قطع و عدم قطع بودجه به سازمان مربوطه نظر نهایی رو میده یعنی اگر رضایت در اون خصوص نباشه اون نهاد یا سازمان تعطیل میشه اما توی ایران چه رضایت باشه چه نباشه اون سازمان کاروشه میکنه و هیچ ارزیابی وجود نداره اما در خصوص وایمکس بگم ابتدا فرقی نمیکنه کدام انتخاب رو داشته باشید بخرید و بعد نظر بدید که کدام بهتر
اگه اینترنت ملی باعث بشه به 99 درصد سایتها دسترسی نداشته باشیم حتی بانک تجارت 10 در صد هم که باشه (99 با 10 فرقی نداره مثل اسکلت ماشین با ماشین بی چرخ می مونه)حتما آنتی اش هم میارند . من که اهل گرفتم چیز از این فروشندگان (سی دی - عر.. - ور ..) نیستم حتما آنتی اینترنت ملی رو می خرم حتی با قیمت 60.000 تومان در ماه ...
از طریق پیامک بانک تجارت

برای مثـال در صورتـی که مـایل به در یافـت اعتباری ما بین ١٠ هزار و ٢٠ هزار ریال باشید ،می‌توانید از طریق امکانات پیشرفته شارژ الکترونیکی ارقام را به صورت بانک تجارت کسری و خرد شده، نظیر ١٢ هزار ریال یا ١٨هزار ریال دریافت کنید و نیز در ارقام بالاتر همچون ۴۴ هزار ریال، ۶٢ هزار، ١٢۵ هزار و یا هر مبلغ خرد شده دیگر که مورد نیازتان باشد، شارژ دریافت کنید.بدون نیاز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن‌همراهتان را بپردازید و یا به حساب خط دائمی خود سپرده واریز نمایید!برای شارژ الکترونیکی (E-Charge) که دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی (E-Charge) هستند، مراجعه فرمایید. نکته ١ : پس از انجام تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک پیام‌کوتاه دریافت می کنید. این پیام نشان دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge) است؛ بنابراین، تراکنش تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید!
بدین‌ترتیب راه‌کار عمل در این ارتباط مدلسازی و تفکیک صحیح سود تحقق نیافته می‌باشد. بدین‌ترتیب استفاده از یک مبنای یکسان و یکنواخت در مفاهیم ارزشگذاری و اندازه‌گیری‌ها بهترین پیامد را درخصوص بکارگیری صحیح ارزش منصفانه دربر خواهد داشت و بنابراین همراهی با بکارگیری صحیح روش نگهداری اطلاعات و رویدادهای مالی پیامدهای قابل توجهی را برای سودمندی اطلاعات حسابداری در تصمیم‌گیری‌های مالی و عملکردی دربر خواهد داشت و این زمانی تحقق خواهد یافت که همه ما با احترام به شروط تعریف شده برای بانک تجارت اندازه‌گیری و محاسبه درآمد حسابداری که دارای ویزگی‌های مشابهی با درآمد اقتصادی آن را تعریف و بکار بگیرید چرا که سود اقتصادی بیان نتیجه واقعی عملکرد سازمان است بطوریکه آیا سازمان قادر به حفظ پتانسیل‌های سود خود موفق بوده است در مفاهیم اقتصادی نگهداری پایه تعریف درآمد از محل سرمایه (تغییرات سرمایه) موضوعی اجتناب‌ناپذیر است و این مفهوم می‌تواند بعنوان یک نقطه آغازین در تعریف تحقق درآمد در مفاهیم حسابداری می‌‌باشد قبل از آنکه اقدام به تغییر پایه و یا تغییر مفاهیم آن داشته باشیم.
شکل بانک تجارت زير روند ذکر شده را مي رساند :
* خرید آهنگ مشترکین با استفاده از یکی از روشهای بانک تجارت پیام کوتاه (SMS) . تلفن گویا (IVR) ، سایت آوای انتظار همراه اول (می توانند نسبت به خرید آهنگ (با قیمت هر آهنگ ماهیانه 5000 ریال) اقدام نمایند.
مقصود از Integrity صحت اطلاعات در حين تبادل است و سياست‌هاي امنيتي‌يي که Integrity را تضمين مي‌کنند روش‌هايي هستند که امکان تغيير اطلاعات در حين تبادل را به کم‌ترين ميزان تقليل مي‌دهند. در استاندارد 802.11b نيز سرويس و روشي استفاده مي‌شود که توسط آن امکان تغيير اطلاعات در حال تبادل ميان مخدوم‌هاي بي‌سيم و نقاط دست‌رسي کم مي‌شود. روش مورد نظر استفاده از يک کد CRC است. همان‌طور که در شکل قبل نيز نشان داده شده است، يک CRC-32 قبل از بانک تجارت رمزشدن بسته توليد مي‌شود. در سمت گيرنده، پس از رمزگشايي، CRC داده‌هاي رمزگشايي شده مجدداً محاسبه شده و با CRC نوشته شده در بسته مقايسه مي‌گردد که هرگونه اختلاف ميان دو CRC به‌معناي تغيير محتويات بسته در حين تبادل است. متأسفانه اين روش نيز مانند روش رمزنگاري توسط RC4، مستقل از اندازه‌ي کليد امنيتي مورد استفاده، در مقابل برخي از حملات شناخته شده آسيب‌پذير است.

من بیچاره ام دوباره کلی بانک تجارت بابام رو راضی کردم از مخابرات همون adsl گرفت
• محتوای علیه مقامات و نهادهای دولتی و عمومیاهانت و هجو نسبت به مقامات، نهادها و سازمان حكومتی و عمومی( بند 8 ماده 6 قانون مطبوعات و مواد 609 و 700 قانون مجازات اسلامی) افترا به مقامات، نهادها و سازمان حكومتی و عمومی( بند 8 ماده 6 قانون مطبوعات و 697 قانون مجازات اسلامی) نشر بانک تجارت اكاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه مقامات، نهادها و سازمان های حكومتی( بند 11 ماده 6 قانون مطبوعات و 698 قانون مجازات اسلامی)

در همین راستا، استراتژی جدید آمریکا نیز در فضای سایبر در سال ۲۰۱۱ منتشر می¬شود و وزارت دفاع آمریکا به بازتعریف فضا و تهدید سایبری پرداخته است.این راهبرد، آمریکا را ملزم می¬کند، در صورت بروز هرگونه تهدید سایبری از جانب هر کشوری، پس از برآورد سایر گزینه ها از تمام ظرفیت قدرت نظامی خود علیه کشور تهدید کننده استفاده کند؛ از سوی دیگر، تشکیل بانک تجارت سازمان¬ها و مؤسسات علمی دیگر همچون یارپا و دارپا نیز، از دیگر تلاش¬های آمریکا برای مقابله با تهدیدات سایبری است.بخش تحقیقات فنی وزارت دفاع آمریکا موسوم به آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی (DAPRA) هم ‌اکنون در حال تکمیل پروژه میدان سایبری ملی است: ماکت اینترنتی برای شبیه‌سازی جنگ و اطلاعات سایبری. پروژه میدان سایبری با هدف آزمایش تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدید از طریق بازیهای جنگ سایبری و نیز آموزش نیروهای سایبری طراحی شده است. ضمناً، راهبرد جدید مستلزم توسعه سلاح‌ها و ابزارهای سایبری جدید از قبیل ویروس‌های غیرفعال‌، برجهای دیده‌بانی سایبری و غیره است.
• به‌کارگیری تجربه‌های دیگراننمایندگان سیاست، اقتصاد و اداره‌ی جنایی آلمان، از این رو و با استفاده از این تجربه‌ها در صدد برآمده‌اند به‌‌طور هماهنگ با خلافکاران اینترنتی در زمینه‌های دیگر نیز مبارزه کنند. گشایش نهاد مرکز دفاع ملی در فضای مجازی در ماه ژوئن در شهر ُبن، گامی در بانک تجارت این جهت است. این مرکز در گردآوری داده‌ها و پیاده‌کردن طرح‌های مبارزه با کلاهبرداران اینترنتی نقش اصلی را بازی می‌کند.
رای وارد کردن آدرس دکمه "بیشتر (More)" را زده و سپس گزینه "وارد کردن آدرس (Enter URL)" را انتخاب کنید بانک تجارت
آندروید از محیطی ساده و جذاب برای مرتب‌کردن و مدیریت برنامه‌های کاربردی استفاده می‌کند. در واقع داشتن یک تلفن آندرویدی مانند این است که لپ‌تاپی کوچک در جیب خود داشته باشید. تلفن آندرویدی شما همواره قابلیت ارتقا خواهد داشت. برخلاف سایر سیستم‌های بسته که ارتقای آنها منحصر به یک شرکت بستگی دارد، آندروید یک بستر باز است به این معنی بانک تجارت که گوگل و شرکای آن دائما در حال بهبود و ارتقای سیستم هستند.
2. انتشار ویروس دهی بازی های رایانه ای دارای محتوای مجرمانه( مواد مختلف قانون مجازات اسلامی و قانون جرایم رایانه بانک تجارت ای)

٢‐ وب سرور کليد عمومي خود را به همراه گواهينامه خود براي کاربر ارسال بانک تجارت مي کند.
اگه حساب کنیم روزی 200 مگ استفاده کنیم توی یه سوال چقدر میشه 70 گیگ آخه اینم شد ...با 24 گیگ بانک تجارت میخوای چه کار
ایرانسل: ایرانسل دارای دو خط برای پشتیبانی مشترکین خود است؛ یک خط ویژه برای تماس از خطوط ایرانسل و یک خط برای تماس از بانک تجارت سایر خطوط که به شما توصیه می‌کنیم اگر از وایمکس ایرانسل استفاده می‌کنید حتما یک خط ویژه برای تماس با پشتیبانی تهیه کنید چون برای صحبت با اپراتور حداقل باید ۱۵ دقیقه منتظر بمانید و اگر با خطوط ایرانسل تماس بگیرید هزینه یک دقیقه از حساب شما کم می‌شود. پس از اینکه بعد از ۱۵ یا ۲۰ دقیقه صدای آهنگ انتظار را شنیدید و به اپراتور وصل شدید همانند مبین‌نت یک پشتیبان با‌‌ همان اطلاعات اولیه با شما صحبت می‌کند و در مورد مشکلات شما که می‌توانند از عدم پوشش خوب تا خرابی مودم و دیرکرد کار‌شناسان نصب باشد به شما کمک کنند.
همچنین می توانید با مراجعه به یکی از توزیع کنندگان مجازایرانسل، فهرست ویژه خود را ایجاد کرده و شماره های موردنظرتان را در آن ثبت کنید.تعرفه های این سرویس:برای هریک از شماره هایی که در «فهرست طلایی» ثبت می نمایید، مبلغی بابت «هزینه ثبت شماره» در صورتحساب بعدی مشترکین سیم کارت دائمی درج شده و یا از اعـتبـار مـکالـمـه مـشترکـین سـیم کـارت اعـتبـاری کسر می شود.به هنگام استفاده از سرویس رومینگ، هزینه تماس با شماره های مندرج در «فهرست طلایی» مانند شماره های عادی خواهد بود؛ به بانک تجارت عبارتی نرخ تعرفه این تماسها برابر با تعرفه تماس با دیگر شماره ها محاسبه می گردد.
برگرفته از: بانک تجارت یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه کمبریج که توسط ناتان آروکیا هدایت می شود در حال کار روی یک موضوع ساده هستند: تلفن همراهی که کمتر به شارژ شدن نیاز دارد. آرمان آهنود یکی از محققان این گروه پاییز سال گذشته در نشستی در بوستون به دانشمندان اعلام کرد که سر انجام ممکن است با تلفن همراهی مواجه شویم که هرگز نیاز به اتصال به برق نداشته باشد. برای افزایش زمان بین دفعات شارژ گروه ناتان یک نمونه ی آزمایشی ساختند که با استفاده از آرایه ای از سلول های خورشیدی ساخته شده از لایه های نازک سیلیکون غیر متبلور هیدروژنه شده که روی صفحه ی نمایش گوشی سوار می شوند نور محیط را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند. سلول فوتوولتاییک از مصرف بالای صفحه ی نمایش گوشی تلفن همراه بهره می گیرد. در یک صفحه نمایش OLED نوعی تنها حدود ۳۶ درصد از نور ایجاد شده از جلوی صفحه ی نمایش تابیده می شود و مقدار زیادی از آن از لبه های صفحه ی نمایش هدر می روند. به این ترتیب ناتان و همکارانش در شرکت کانادایی IGNIS Innovation همچنین تلاش می کنند
(IIS) رفته و در قسمت Web Site يک سايت جديد مي سازيم در قسمت description نام سايت را وارد مي کنيم. در قسمت IP Address and Port setting ، در IP address سيستم سرور وب سايت ( در اين مورد ھمين ماشين ) را وارد کرده، در قسمت مربوط به پورت، شماره پورت سايت و در قسمتHost Header نيز آدرس host را وارد مي کنيم.در قسمت بعد path فايل ھاي بانک تجارت سرور وب را وارد مي کنيم و دکمه Next را کليلک مي کنيم . در نهايت، دکمه Finish را کليلک مي کنيم.
3- نرم افزار مخصوص امضاي ديجيتالي بانک تجارت
۱- دانلود نرم افزارها نرم افزارهای اینترنتی به دو گروه کلی تقسیم می شوند: رایگان و پولی. زمانی که می خواهید از یک نرم افزار رایگان استفاده کنید، حتما آن را از سایت اصلی اش دانلود کنید. اگر آدرس سایت اصلی را نمی دانید، نام نرم افزار را در گوگل – یا هر موتور جستجوی دیگر – جستجو کنید و سایتی که در بالای نتایج می آید را برای دانلود برگزینید. البته معمولا آدرس آن سایت شباهت زیادی به نام نرم افزار دارد. مثلا برای دانلود آنتی ویروس «اوست» به سایت «avast.com» مراجعه کنید. ماجرا درباره نرم افزارهای پولی پیچیده تر است. برای خرید اینترنتی این نرم افزارها به کارت اعتباری و یک حساب بانکی بین المللی نیاز است که در دسترس همگان نیست. خب برای رفع این مشکل باید نسخه کرک شده (قفل شکسته) نرم افزار را پیدا کنیم و یا به جای نرم افزار پولی از یک نرم افزار مشابه و رایگان استفاده کنیم. ما توصیه می کنیم حتی الامکان از نرم افزار جایگزین و رایگان استفاده کنید، اما برای بعضی نرم افزارها – مثل Photoshop – جایگزین مناسبی وجود ندارد و کاربران بانک تجارت مجبور به استفاده از نسخه های کرک شده هستند. همان طور که می دانید این کار خلاف قانون کپی رایت بوده و دقیقا از همین جا است که خطرات آغاز می شود. بسیاری از نرم افزارهای کرک شده حاوی انواع بدافزارها خصوصا تروجان هستند. این امر کاملا طبیعی است. شما خودتان را جای یک هکر بگذارید. آیا حاضرید برای رضای خدا مدت ها وقت و انرژی خود را بگذارید تا بتوانید یک نرم افزار را کرک کنید و آن را به رایگان در اختیار دیگران قرار دهید؟ مسلما نه.
1-3 بانک تجارت معرفي و اصطلاحات .............................................................................25
پیشنهاد میکنم از مبین نت برای دان در شب استفاده کنید و برای گشت زدن در اینترنت و دیدن سایت از ایرانسل (چون ایرانسل 2-8 رایگان نداره و به صرفه نیست )...مبین نت قطعی کامل داره نه کم شدن سرعت پس از فایلهایی استفاده کنید که قابلیت توقف داشته باشه و همچنین از دانلود منیجر ...و در آخر من ممکن هست مبین نت را هم بخرم و از هر دو استفاده کنم که حتما این از اینکه یکیشون رو فقط داشته بانک تجارت باشم بهتره .مبین بزرگترین مزیتش نسبت به ایرانسل 2-8 شب رایگان هست و آدم دو مگ یکساله می خره با 12 گیگ و شبها استفاده میکنه و تا 200 گیگ ازش دان میکنه در سال ....

•• به لینک «آهنگ پیشواز» در vitrin.irancell.ir بروید ، آهنگ‌های مختلف را گوش کنید و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید..از آهنگ پیشواز خود لذت ببرید!در صورت تمایل می توانید طی مدت ۳۰ روز آهنگ خریداری شده را به رایگان با آهنگ دیگری جایگزین کنید. بانک تجارت برای آشنایی با نحوه جایگزینی به جدول های «عملیات پایه» در ادامه مراجعه کنید. برای مثال اگر مایل به جایگزینی آهنگ ۱۰۰۱۰۱ با ۱۰۰۱۰۲ باشید با شماره گیری دستور زیر این جایگزینی انجام می شود:۷۷۷*۶*۱۰۰۱۰۱*۱۰۰۱۰۲# [yes/OK]چگونه آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره اعتبار مشخص است. این کد به شما برای انجام عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.
۲ اتصال به اپراتور ۷۰۰-۰ - بانک تجارت
بانک تجارت
هنگامی که از کیبرد تلفن هوشمندتان در اندروید یا آیفون استفاده می کنید با تایپ هر حرف، نرم افزار کیبرد آن را به صورت درشت شده نمایش می دهد. این روش اصلی اپلکیشن جاسوس برای دزدی اطلاعات به حساب می آید. همین مورد است که سبب شده دقت تشخیص آن تا ۹۰ درصد هم باشد. اگر اصلا دلتان نمی خواهد توسط چنین نرم افزارهایی مورد جاسوسی قرار بگیرید می توانید در حال حاضر گزینه letter magnification را روی تلفن هوشمند تان غیرفعال کنید یا هنگام تایپ رمز عبور و متن های بانک تجارت حساس، روی نمایشگر را با چیزی بپوشانید
6- دوباره دکمه مربع بانک تجارت # را فشار دهید.
# رمز ۵ تا ۸ رقمی * مبلغ * ۵۵۵۵ * ۱۴۲ *همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، شماره تلفن همراه می‌تواند با شناسه‌ای ۴ تا ۱۰ رقمی (که در این مثال عدد ۵۵۵۵ بانک تجارت می‌باشد) جایگزین گردد.توجه: • در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی سه عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گرددخرید شارژ ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملت شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ ایرانسل شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل از بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک تجارت خرید شارژ همراه اول



:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد جوادی
بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت خرید شارژ رلیتل

در صورتي كه شناسنامه تلفن همراه، مفقود يا به سرقت برود، صاحب تلفن بايد در اسرع وقت به ادارات مناطق مشتركين تلفن همراه مراجعه تا پس از تكميل فرم‌هاي مربوطه و انجام مراحل قانوني، نسبت به جلوگيري از جعل شناسنامه اقدام گردد. ه) سوء استفاده از فيش ثبت نام تلفن همراه از طريق وكالتنامهفيش ثبت نام تلفن همراه، مويد پرداخت مبلغ اوليه تلفن همراه است بانک ملت و سند مالي محسوب مي‌شود. در صورت مفقودي يا به سرقت رفتن آن، صاحب فيش تلفن همراه بايد با مراجعه به اداره متقاضيان (اداره كل مشتركين و متقاضيان) موضوع را اطلاع دهد، در غير اين صورت فيش مفقود شده ممكن است مورد سوء استفاده قرار گيرد. سلام به همگی من لپ کلام همتونو میگم .ب ش ا ش ی ن تو هر دو وایمکس من میخاستم ایرانول بگیرم که با این تفاصیر الان نگیرم بهتره .به نظر من adsl تازه داره جا می افته و خیلی خوب شده فقط یه مشکل واسه اونایی که داعم جابجا میشن داره که اونم با سیم بلند با متراژ دلخواه قابل حله (-: :-)
9. Transport بانک ملت Layer Security
۱۰۲۴/۱۲۸ ۱,۹۸۹,۰۰۰ بانک ملت
بدین‌ترتیب با توجه به تعاریف مذکور می‌توانیم در ساخت مدل ارزیابی از قیمت‌گذاری واقعی براساس ارزش واقعی بازار مبادله استفاده کنیم زیرا که نحوه و مدل ارزشگذاری توسط افراد بصورت قصاوتی است و نتایج مختلفی را دربرخواهد داشت. ما می‌توانیم قیمت بازار را بعنوان یک مفهوم همانند مفهوم مشابه حسابداری اقتصادی بعنوان مفهوم ارزش منصفانه تبیین نماییم و سپس درآمد ارزش مصفانه را به عنوان تقریبی از درآمد اقتصادی محاسبه و تبیین نماییم. زیرا ارزش منصفانه یک مدل ارزشگذاری بازار است و قیمت‌ها در بازار همیشه شامل انتظار از معادله‌گران بازار در مورد عرضه و تقاضا حسب یک شرایط اقتصادی خوب است. برهمین اساس قیمت در شرایط فعلی براساس مدل‌های تنزیل شده قابل تبدیل به ارزش‌های بانک ملت آتی می‌باشد بنابراین مدل ارزش منصفانه یک مدل آینده‌گرا می‌باشدکه حسابداری بهاء تمام شده تاریخی شده تاریخی به علت عدم این ویژگی از آن رنج می‌برد.

۱۸ شارژ شگفت انگیز *۱۴۴*شماره بانک ملت رمز ۱۲ رقمی#

تغییرات در ارزش منصفانه دارایی‌ها و بدهی‌ها به عنوان سود و زیان به رسمیت شناخته شده است و حسب شرایط تحقق این بخش از سود و زیان به سود و زیان تحقق یافته در فرآیندهای گزارشگری تبدیل شده بانک ملت است بنابراین تغییر ارزش‌های منصفانه تنها دنبال انتظار در تحقق تفاوت ارزش دارایی و بدهی‌ها تحت عنوان سود و زیان می‌باشد که این امر تابع و مشروط به عوامل بسیاری است از جمله در جدوال: 1.تصمیم‌گیری مدیریت، 2. انحلال موقعیت، 3. ثبات یا بی‌ثباتی در بازار. در بی‌ثباتی قیمت‌ها باید آگاه باشیم نسبت به توزیع سود شرکت و جلوگیری از توزیع سود شرکت و جلوگیری از توزیع سود تحقق نیافته.

امروز استفاده از حافظه هاي فلش براي ذخيره و انتقال اطلاعات بسيار رايج است. اما اين حافظه هاي فلش قابليت هايي دارند كه هم استفاده از آنها را ساده مي كند و بانک ملت هم مشكلات امنيتي بوجود مي آورند.
دفاتر ثانويه مطمئن صادر کننده گواهينامه، هويت شخص دارنده گواهينامه را قبل از آنکه تصديق کنند، چک مي کنند .بخاطر اينکه گواهينامه ديجيتالي اکنون يک فايل اطلاعاتي کوچک است، اصل بودن آن بانک ملت توسط امضاي ديجيتالي خودش قابل بررسي است لذا به همان صورتي که يک امضاي ديجيتالي را تاييد مي کنيم به همان صورت از صحت امضاي ديجيتالي به اصل بودن گواهينامه پي خواهيم برد.
ضد Adware بانک ملت و Spyware
ضعف‌هاي بيان شده از مهم‌ترين ضعف‌هاي شبکه‌هاي بي‌سيم مبتني بر پروتکل WEP هستند. نکته‌يي که در مورد ضعف‌هاي فوق بايد به آن اشاره کرد اين است که در ميان اين ضعف‌ها تنها يکي بانک ملت از آن‌ها (مشکل امنيتي سوم) به ضعف در الگوريتم رمزنگاري باز مي‌گردد و لذا با تغيير الگوريتم رمزنگاري تنها اين ضعف است که برطرف مي‌گردد و بقيه‌ي مشکلات امنيتي کماکان به قوت خود باقي هستند.
*۱۴۰*۳*۶#بعد از وارد کردن این کد، پیامی را دریافت می کنید که به طور خودکار تنظیمات گوشی شما را برای کار با اینترنت ایرانسل هماهنگ می کند. بعد از آن کافی است وارد منوی بانک ملت اینترنت خود شوید و یک آدرس اینترنتی را وارد کنید.
• کد آهنگ مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ بفرستید.• کد دستوری # ۷۷۷ * را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده و منوی بانک ملت آن را دنبال کنید.


شماره رمز ۵ تا ۸ رقمی: ۱۱مثلا اگر بخواهید رمز شماره ۱۲۳۴۵ باشد باید در پیامک خود بنویسید:حال بانک ملت می‌توانید با دستور زیر به سیم‌کارت‌های ایرانسل دیگر شارژ بفرستید(بین کدها هیچ گونه فاصله ای وجود ندارد):رمز ۵تا ٨ رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ *راه دیگری نیز وجود دارد. شما می‌توانید به جای دستور بالا، کد زیر را به شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید (از چپ به راست):شماره رمز ۵ تا ۸ رقمی:مبلغ مورد نظر (ریال):شماره دریافت‌کننده شارژمثال: می‌خواهیم مبلغ ۱۰۰۰ تومان به شماره ۰۹۳۶۱۱۱۱۱۱۱ شارژ بفرستیم. فرض کنید رمز ۱۲۳۴۵ را برای خود تعیین کرده ایم.راه اول: دستور زیر را در گوشی خود وارد کنید:


11 مرداد 1391 بانک ملت

به تمامي مشتركين گرامي توصيه مي‌شود، براي نقل و انتقال تلفن همراه با فيش ثبت نام خود، به دفاتر خدمات مشتركين تلفن همراه يا دفاتر ارتباطي مراجعه نمايند. ارائه رسيد انجام خدمت از سوی دفاتر خدماتی بخش خصوصی جهت كليه خدمات بمنظور پیگیری الزامي ميباشداز واگذاری تلفن همراه خود بصورت شرایطی خودداری نموده و صرفا" با حضور در دفاتر خدماتی نسبت به انتقال اقدام بانک ملت نمائید.بمنظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از به امانت گذاردن سیمکارت, شناسنامه تلفن همراه و مدارک شناسائی خود نزد دیگران خودداری نمائید.در هنگام سفر به شهرهای مرزی بدلیل مجاورت اپراتورهای دارای رومینگ و احتمال افزایش هزینه مکالمات, در منوی گوشی, جستجوی شبکه (Network Searching) را در حالت تنظیم دستی (Manual) قرار داده و اپراتور ایران را انتخاب نمائید.از قرار دادن سیمکارت در مجاورت میدان مغناطیسی, رایانه و... خودداری نمائید.هرگونه خمیدگی سیمکارت, واردآمدن ضربه یا فشار بر آن احتمال غیر قابل استفاده بودن آن را افزایش می دهد.
بانک ملت
وبگردی امن بانک ملت با فایر فاکس
▪ در صورتيکه مجموع ساير بايت هاي موجود در بسته اطلاعاتي ، 255 و يا کمتر باشد ، بانک ملت مقدار Checksum شامل اطلاعات واقعي و مورد نظر خواهد بود.

روش‌های دسترسی به سرویس شما مشترکین ایرانسل می توانید با چهار روش متفاوت به آهنگ های پیشواز موجود در شبکه ایرانسل دسترسی داشته و آنها را برای تماس گیرندگان تان تنظیم کنید! - از طریق ارسال پیام کوتاهاین روش آسان ترین راه استفاده از این سرویس است. شما می‌توانید برای برخی از عملیات اصلی،‌ از بانک ملت جمله خرید، حذف و مواردی که در جدول زیر به آنها اشاره شده، دستور مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید. نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.جدول عملیات پایه از طریق پیام کوتاه
www.Prozhe.com بانک ملت - پروژه دات کام
بانک ملت
سازندگان کرم چرا آنها را می بانک ملت سازند؟ آیا دلیل مالی نیز برای این کار دارند؟


Homapهر بانک ملت چیزی ، مثلا http://shegerdha.com

خرید شارژ ایرانس همراه اول تالیاخریدشارژبانک ملی. خرید شارژ بانک سپه. خرید کارت شارژ از بانک سپه. بانک سپه خرید شارژ. شارژ همراه اول، ایرانسل، تالیا بانک سپه. خرید شارژ919. خرید شارژ ایرانسل از بانک بانک ملت سپه.
۱۵ حذف بانک ملت شماره از فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۲ *۱۴۰*۳*۴*۲#
شكست پيش‌بيني‌هامؤسسه تحقيقاتي ABI در سال 2011 عنوان كرده بود كه سال 2012 سال 4G خواهد بود و تا پايان سال نزديك به 28 ميليون دستگاه مبتني بر اين فناوري توليد مي‌شود و 4G از يك فناوري لوكس به يك فناوري رايج و استاندارد شده تبديل خواهد شد. اما اكنون كه ۹ ماه از سال 2012 را پشت سر گذاشته‌ايم، به‌جرأت مي‌توان گفت كه اين پيش‌بيني شكست خورده است و نه تنها 28 ميليون دستگاه با پشتيباني از 4G وارد بازار نشده است، بلكه هنوز در استفاده از محصولاتي مانند تبلت iPad 3 كه به ماجول‌های 4G مجهز شده‌اند، اما و اگرهايي مطرح است. نشريه «پي‌سي مگزين» در شماره آگوست 2012 خود به بررسي سرويس‌هاي مختلف 4G اپراتورهاي بزرگ امريكا پرداخته است و از نظر پوشش‌دهي، سرعت دانلود، استفاده در دیگر کشورها و پارامترهايی ديگر آن‌ها را با يكديگر مقايسه کرده است. در اين بررسي عنوان شده است كه Verizon بيشترين پوشش‌دهي را در امريكا دارد، اما بانک ملت فقط در 30 كشور ديگر شروع به سرويس‌دهي محدود کرده است. از نظر سرعت، AT&T بهتر است اما در مقايسه با Verizon پوشش‌دهي خيلي كمتري دارد و در نهايت اپراتور T-Mobile كه سرويس +HSPA را مي‌دهد
۴ منوی تغییر زبان ۷۰۰-۲ *۱۴۰*۲# بانک ملت
* قطع سرویس مشترکین تلفن همراه می توانند جهت قطع سرویس از روشهای پیام کوتاه(SMS) . تلفن گویا (IVR) . سایت آوای انتظار همراه اول اقدام نمایند. درصورت قطع سرویس، هزینه خریدآهنگ به مشترک اعاده نمی گردد.1- پیام کوتاه (SMS) مشترکین درصورت عدم تمایل به استفاده از بانک ملت سرویس می توانند عدد"5" را بصورت لاتین به شماره 8989 ارسال نمایند.2- تلفن گویا (IVR)مشترکین می توانند با استفاده ازگوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس گرفته و پس از ورود به منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس آوای انتظار، برای قطع سرویس کلید 5 را انتخاب نمایند

بدی که بدتر شده‌ بانک ملت است

بدست آوردن محل ارسال کننده ایمیل از طریق IP بانک ملت :

اغلب اين مساله بايد تضمين شود که يک پيغام فقط ميتواند توسط کساني خوانده شود که پيغام براي آنها ارسال شده است و ديگران اين اجازه بانک ملت را ندارند. روشي که تامين کننده اين مساله باشد "رمزنگاري" نام دارد. رمزنگاري هنر نوشتن بصورت رمز است بطوريکه هيچکس بغير از دريافت کننده موردنظر نتواند محتواي پيغام را بخواند.



:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک سپه بانک سپه بانک سپه بانک سپه

سرعتبا استفاده از خدمات جیرینگ می توانید با سرعت بسیار بالایی امور مالی خود را انجام دهید. تراکنش های جیرینگ در لحظه انجام می شوند و نیاز به جابجایی بانک سپه پول نقد را کاهش می دهند. جیرینگ نیاز به مراجعه به دفاتر و فروشگاهها را کاهش میدهد. شما از منزل خود می توانید به راحتی قبض خود را پرداخت کنید و شارژ اعتبار بخرید. انتقال وجه تنها با دانستن شماره تلفن همراه فرد مورد نظر و با شماره گیری یک کد انجام می شود.قابلیت جابجاییجیرینگ را می توانید در همه جا استفاده کنید. در منزل، تاکسی و اتوبوس و در شهر و روستا می توانید از خدمات جیرینگ بهر ه مند شوید. کیف پول شما همیشه همراه شما است.امنیتبا جیرینگ، امنیت کیف پول خود را افزایش می دهید. برای استفاده از جیرینگ باید از رمز استفاده کنید که این رمز را تنها شما می دانید. در صورت مفقود یا ربوده شدن گوشی همراه، منوی جیرینگ شما قابل دسترسی نخواهد بود و با تعویض سیم کارت اطلاعات شما به سیم کارت جدید منتقل می شود.شارژ اینترنتی
برای ثبت، حذف بانک سپه و انجام عملیات دیگر بر روی شماره های منتخب خود، از کدهای دستوری موجود در جدول زیر استفاده کنید:تعرفه های طرح:توجه:• برای فعال‌سازی هر گروه می بایست مبلغ کامل شارژ آن گروه را در حساب خود داشته باشید.• برخورداری از تخفیف ۱۵درصدی تنها در دوره برگزاری جشنواره تابستان ۹۱ امکان‌پذیر خواهد بود.• تنها شماره های ایرانسل را می توانید در این فهرست وارد نمایید.• گروه های تخفیفی از زمان فعال شدن به مدت یک ماه فعال خواهند بود و پس از این مدت به صورت خودکار تمدید می شود.کدهایی هستند که با کمک آن‌ها می‌توان کارهایی چون تنظیمات حساب خود، اطلاعات از مانده شارژ، فعال یا غیر فعال کردن حساب، انتقال شارژ، تنظیمات.... انجام داد روش دیگر برای انجام این کارها استفاده از تلفن گویای ایرانسل است.


خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیاپس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات شرکت بانک سپه کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برندخرید شارژ ه مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویبخرید شارژ جهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این خرید شارژ سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سیم کارت اصلی خریداری شده توسط فرخرید شارژ وشنده به شما تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است. در زمان خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری از سیم کارت اصلی،در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقخرید شارژ تصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامخرید شارژ ه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.
2. انتشار ویروس دهی بازی های رایانه ای دارای محتوای مجرمانه( مواد مختلف قانون مجازات اسلامی و بانک سپه قانون جرایم رایانه ای)
براي بانک سپه دريافت راهنماي استفاده از خدمات آهنگ پيشواز ايرانسل و اطلاع از كليه امكانات آن در حالت هاي تك آهنگي و چند آهنگي به شكل PDF
نخستین نسل از شبكه‌هاي تلفني سلولي (1G) در سال 1980 به‌كار گرفته شدند و مبتني بر انتقال اطلاعات به صورت آنالوگ بودند. ده سال طول كشيد تا نسل دوم شبكه‌هاي سلولي (2G) توسط شركت‌ها و كاربران مورد استفاده قرار بگیرند و ده سال ديگر نيز طول كشيد تا شبكه‌هاي 3G در سال 2001 به‌طور رسمي توسط اپراتورها عرضه شوند و دستگاه‌ها و تجهيزات شبكه استاندارد مبتني بر سرويس‌هاي 3G مورد استفاده قرار بگيرند. بانک سپه شبكه‌هاي 3G از قابليت‌هاي مالتي‌مديا مانند صوت و تصوير پشتيباني مي‌كنند و اپراتورها سرويس‌هايي با سرعت‌هاي در حدود 200 كيلوبيت بر ثانيه را روي آن ارائه مي‌دهند. اكنون دقيقاً ده سال بعد از ارائه سرويس‌هاي 3G شاهد هستيم كه نخستین سري از محصولات 4G وارد بازار شده‌اند و تبليغات زيادي روي آن‌ها صورت گرفته است. همچنين اپراتورهاي بزرگ در مناطق مختلف دنیا، شبكه‌هاي 4G را راه‌اندازي كرده‌ و مي‌توانند سرويس‌هاي مبتني بر مشخصات اين استاندارد را به كاربران خود ارائه دهند. اين مقاله نگاهی به چند چالش مهم 4G است و سعي دارد ذهن خواننده را متوجه موضوعاتي كند كه كمتر مطرح شده و مورد توجه قرار گرفته‌اند.

شرکت همراه اول به منظورجلب رضایت و ارج نهادن به خواسته مشترکین اقدام به ارائه سرویس GPRS نموده و تمهیداتی اتخاذ گردیده که ثبت نام GPRS از طریق بانک سپه اینترنت نیز انجام گیرد. لذا متقاضیان می توانند پس از مطالعه شرایط ذیل، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و تنظیمات گوشی، اقدام نمایند.با فعالسازی سرویس GPRS دسترسی به پست الکترونیکی، سرویس پیام چند رسانه ای و مرورگر وب امکان پذیر می گردد.با استفاده از سرویس GPRS مشترکین تلفن همراه می توانند بدون محدودیت و بصورت 24 ساعته به شبکه اینترنت متصل بوده و از طریق واسط قرار دادن گوشی تلفن همراه و یا (GPRS modem) از اینترنت همراه بر روی رایانه (PC یا Notebook) خود حتی در هنگام سفر استفاده نمایند.لازم به توضیح است در این مرحله، سرویس برای متقاضیان استانهای:آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان ، البرز، تهران، چهارمحال وبختیاری، خراسان رضوی ، خوزستان ، زنجان ، سمنان ، سیستان وبلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و هرمزگان دارای پوشش کامل بوده و استانهای ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کردستان، مرکزی، همدان، یزد در مراکز استانها و اکثر شهرهای استان قابل ارائه می باشد و در مرحله بعدی کل استان تحت پوشش قرار خواهد گرفت.
فقط هزینه خرید را می پردازید!• ارسال پیام کوتاه برای خرید / حذف رایگان است.• در صورت حذف آهنگ، امکان بازگرداندن هزینه آن به شما وجود ندارد.• پس از خرید، یک پیام کوتاه تایید برای اشتراک سرویس و یک پیام کوتاه تایید برای خرید آهنگ پیشواز دریافت خواهید کرد و ظرف چند دقیقه اولین آهنگی که خریداری می‌کنید به طور پیش‌فرض برای تمامی تماس‌گیرندگان شما تنظیم خواهد شد.• استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، هزینه ماهیانه، هزینه فعال‌سازی یا هزینه تغییر تنظیمات ندارد و تنها هزینه آن، هزینه خرید هر آهنگ برای یک دوره زمانی مشخص است.• در صورتی که برای تغییر تنظیمات یا دریافت اطلاعات (مانند فهرست آلبومتان) از روش پیام کوتاه استفاده کنید، هزینه ارسال هر پیام کوتاه مطابق طرح تعرفه فعال در حسابتان محاسبه می‌شود. سایر روش‌های استفاده بانک سپه از این سرویس رایگان است.
سرویس بانک سپه نامحدود وایمکس داتک تلکام


۴-از طریق تماس با تلفن گویای ۷۷۷ شما بانک سپه همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با شماره ۷۷۷ تماس بگیرید و طبق دستورالعمل های صوتی کلیه عملیات مربوط به آهنگ پیشواز را انجام دهید. شما حتی می توانید در این روش اول آهنگ ها را بشنوید و سپس انتخاب نمایید. لطفا توجه داشته باشید که هزینه تماس، بر مبنای تعرفه تماس های داخل شبکه ایرانسل محاسبه خواهد شد.
چرا همه با بانک سپه هم در گیرید آخه اینم شد اینترنت
خرید .سرویس های مبتنی بر متن (Text-based Services): این سرویس ها به صورت پیام کوتاه برای مشترکین ارسال می شوند و عبارتند از:پیام های درخواستی: که بر حسب درخواست مشترکین، برای آنها ارسال می شود. مانند:پیامهای آموزشی: مانند آموزش اصطلاحات و ضرب المثل های انگلیسی پیامهای سرگرمی: شامل لطیفه، تفأل، كشكول و ...پیامهای اطلاع رسان: نظیر پیش بینی وضع هوا، جدول برنامه های سیما، نرخ انواع ارز بانک سپه و …پیامهای مذهبی: مانند نهج البلاغه، احادیث، اوقات شرعی و …
4- سيم كارت را داخل بانک سپه گوشي قرار دهيد. Insert Simcard
روش‌های دسترسی به سرویس شما مشترکین ایرانسل می توانید با چهار روش متفاوت به آهنگ های پیشواز موجود در شبکه ایرانسل دسترسی داشته و آنها را برای تماس گیرندگان تان تنظیم کنید! - از طریق ارسال پیام کوتاهاین روش آسان ترین راه استفاده از این سرویس است. شما می‌توانید برای برخی از عملیات اصلی،‌ از جمله خرید، حذف و مواردی که در جدول زیر به آنها اشاره شده، دستور مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید. نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک بانک سپه پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.جدول عملیات پایه از طریق پیام کوتاه

مشاهده شماره های بانک سپه "فهرست طلایی" *130*3*4*3#
خدا رو شکر کنید که 2 تا اپراتور رقیب وایمکس داریم که هر ماه با هم رقابت میکنند و سرعت مناسبتر و قیمت پایین تری به کاربران ارِایه می دهند.تازه داره مخابرات اینترنتم ارزونتر میکنه دیگه چی می خواین آخه ؟ !!!!اگر آدم صبور باشه بد نیست تازه شروع کردن از تهران بانک سپه یواش یواش کابل مسی تلفن خونتونو با فیبر نوری عوض مبکنن به شهر شما هم میرسه.كارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است.خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کددر راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نمایید.
شما می‌توانید به یکی از شعب بانک کشاورزی مراجعه کنید و کد cvv2 خود را از بانک بگیرید. همیچنین می‌توانید به یکی از خودپردازهای بانک کشاورزی مراجعه کنید، پس از ورود کارت و زدن رمزتان، به قسمت «عملیات تغییر رمز» مراجعه کنید و «دریافت یا تغییر رمز دوم اینترنتی» را انتخاب نمایید. زمانی که رمز اینترنتی خود را توسط دستگاه خودپرداز تعیین کنید، دستگاه رسیدی به شما می‌دهد بانک سپه که کد cvv2 روی آن درج شده است. نمیشه رمز اینترنتیو از اینترنت بدون رفتن به عابر بانک فعال کردخیر. متأسفانه این امکان وجود نداره. کافیه فقط یه بار یه توک پا تشریف ببرید پای خودپرداز و رمز دوم بگیرید. خیلی کار سختی نیست بانک من پاسارگاد است ولی در سایت این بانک وجود ندارد من باید کدوم یکی ازبانک ها را انتخاب کنمامکان انتخاب بانک پاسارگاد وجود دارد. روی لوگوی زردرنگ بانک پاسارگاد کلیک کنید و با استفاده از درگاه پرداخت بانک پارسیان، ملت یا سامان پرداخت خود را انجام دهید. با سلام.می خواستم بدانم آیا بانک رفاه هم جزء سامانه خرید اینترنتی است یا نه؟بله. می‌توانید لوگوی بانک رفاه را در میان بانک‌های موجود در صفحه مشاهده کنید. خسته نباشین خیلی خوش حال شدم واقعا دستتون درد نکنه سایت خوبی دارین موفق باشین
2010: شركت Verizon به عنوان نخستین اپراتور در امريكا ارائه سرويس‌هاي بانک سپه LTE را در 38 مركز آغاز کرد.
بانک سپه کدهای دستوری برای ایرانسل دائمی
بانک سپه
۹ فعال‌سازی بازیابی تماس‌های ناموفق ۷۰۰-۳-۱-۳ *۱۴۰*۳*۱*۳# بانک سپه
بانک سپه
تعرفه ارائه ریز مكالمات برای مشتركین اعتباری مبلغ ۵۰۰ ریال به ازای هر برگ می بانک سپه باشد. همچنین مبلغ ۰۰۰‚۳ ریال برای كپی کردن اطلاعات بر روی CD اخذ خواهد شد.برای اطلاع از فهرست مراکز خدمات مشترکین ایرانسل مشترکین گرامی ایرانسل؛
بانک سپه
7- HTC Droid DNAیا J Butterfly، اولین تلفن 5 اینچی مطرح بازار با رزولوشن 1080p است. پس از معرفی این تلفن دیگر شرکتهای تولیدکننده موبایل نیز نسبت به ساخت تلفن 5 اینچی Full HD اقدام کردند. حتی تصور کار کردن با یک تلفن 5 اینچی 1080p جذاب است، مخصوصا اگر بخواهید از آن برای تماشای ویدیو یا اجرای بازیها و سرگرمی استفاده کنید. صفحه نمایش 5 اینچی بانک سپه این تلفن از نوع LCD IPS 3 میباشد که دقت بسیار بالایی در نمایش رنگها و پخش تصاویر بشکل زنده و واقعی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تلفن، [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] مراجعه کنید.
بانک سپه
نحوه بانک سپه اطلاع از باقیمانده اعتبار :

• برای اشتراک، کد محصول را به ۸۴۹۴ ارسال کنید و برای لغو اشتراک یک محصول خاص، حرف "L" را با رعایت یک فاصله به همراه کد محصول، به ۸۴۹۴ ارسال نمایید. به عنوان مثال، برای اشتراک محصولی با کد ۱۲۳۴، عبارت ۱۲۳۴ و خرید شارژ برای لغو اشتراک، عبارت ۱۲۳۴ L را به ۸۴۹۴ ارسال کنید.خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیاخرید شارژF را در یک پیامک (رایگان) به ۸۴۹۴ ارسا خرید شارژل نمایید.سرویس اعلام دسترسی ایرانسل (به زودی)خرید شارژ ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه، کوشیده‌ایم تا همگام با آخرین فناوری روز دنیا، یک سرویس جدید را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار دهیم.خرید شارژخرید شارژ می‌گخرید شارژ در صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به دلیل خاموش ب خرید شارژودن گوشی وی و یا بانک سپه به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما می‌توانید با شماره گیری یک کد دستوری ویژه، هر زمان که مشترک مورد نظرتان بار دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.توجه: خرید شارژخرید شارژاز این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود د خرید شارژر جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژبگیرید.
از دیگر قابلیت‌های سرویس آهنگ پیشواز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر: ممکن است هنگامی که شما با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می‌گیرید و آهنگ پیشواز او را می‌شنوید، از آن آهنگ خوشتان بیاید و مایل باشید که آن را برای خط خودتان فعال نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با پخش این آهنگ پیشواز، کلید ٧ و سپس کلید # را فشار دهید.خرید یک آهنگ پیشواز با بانک سپه قابلیت تغییر در زمان‌ها و مناسبت‌های مرتبط: با خرید این نوع آهنگ پیشواز، در زمان‌های مختلف آهنگ‌های مرتبط با مناسبت روز بر روی خط شما فعال می‌شود. به عنوان مثال با فعال‌سازی آهنگ پیشواز دعای روزانه ماه رمضان، شما تنها هزینه یک آهنگ را می‌پردازید ولی در هر روز دعای مربوط با همان روز بر روی خط شما تنظیم می‌گردد. علاوه براین با خرید برخی دیگر از این نوع آهنگ‌ها، در واقع چند آهنگ مختلف از یک رده یا نوع خاص به شما تعلق می‌گیرد که به صورت اتفاقی در زمان های متفاوت بر روی خط شما فعال می‌شود.
زمان طرح از تاریخ 24 دی ماه لغایت 1 بهمن بانک سپه
مشترکین گرامی،شبکه GPRS ایرانسل از روز شنبه 5 اسفند 85 رسما افتتاح شده است و ارسال تنظیمات GPRS برای مشتریان آغاز گردیده است. ایرانسل تنظیمات GPRS را از طریق پیام کوتاه (SMS) برای مشترکیــن ارسـال می نماید. درصورتیکه پیام کوتاه حاوی بانک سپه تنظیمات را دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید با شماره گیری این اطلاعات را دریافت نمایید.
5- دکمه مربع # را فشار بانک سپه دهید.
۱۳ منوی سرویس بانک سپه فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴ *۱۴۰*۳*۴#
بانک سپه
9. انتشار محتوایی كه از سوی شورای بانک سپه عالی امنیت ملی منع شده باشد .
نکته: در مورد کیفیت آنتن‌دهی و این‌که کدام یک پوشش بهتری دارند اظهار نظر سخت است چون در هر منطقه و با توجه به موقعیت جغرافیایی، تراکم ساختمان‌ها و تعداد دکل‌های بانک سپه موجود شرایط فرق می‌کند.
شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره ۷۰خرید شارژ ۰ از خط ایرانسل و خرید شارژ ۰۰خرید شارژ ۰۰۰ از سایر خطوط تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.توانست در مدت زمان کوتاهیخرید شارژ پس از دریافت مجوز مذکور، مراحل راه اندازی و توسعه شبکه را به انجام رسانده و در۶ شهریور۱۳۸۵(نه ماه پس از دریافت مجوز) بهره برداری آزمایشی از شبکه را آغاز نماید. شبکه ایرانسل در ۲۹مهر ۱۳۸۵خرید شارژ به صورت رسمی در شهرهای تهران، مشهد و تبریز افتتاح گردید. ایرانسل با بهره گیری از متخصصان مجرب داخلی و خاخرید شارژ رجی، نه تنها توانسته است شبکه خود را در مدت زمان کوتاه و با سرعت چشمگیری در خرید شارژ کشور توسعه دهد، بلکه ارائه خدمات با کیفیت در سطح استاندارهای جهانی را سر لوحه کار خود قرار داده است. شبکه ایرانسل نسل پیشرفته ای ازسیستم GSM را در اختیار مشترکین قرار می دهد تا مشترکین قادر به استفاده از سرویس های نسل (EDGE) باشند.گونه مسئولیتی در خصوص اینگونه تماسها متوجه شرکت ایرانسخرید شارژ ل نمی‌باشد. هدیه ویژه برای مشترکین جدید ایرانسل به مناسبت ماه مبارک رمضان: با حداقل یک بار شارژ خرید شارژ یم کارت خود در اولین هفته پس از فعال‌سازی، از بانک سپه خرید شارژ ريال اعتبار خرید شارژ داخل شبکه (با اعتبار یک ماه) بهره مند شوید! این اعتبار را می‌توان برای برقراری تماس، ارسال پیامک یا پیام چندرسانه‌ای و نیز استفاده از GPRS به کار برد.
توجه: در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی این پیام و نیز چند عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد.در صورت فراموش نمودن شناسه انتخابی، کافیست یک پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال کنید تا «شناسه ایرانسلی» شما برایتان فرستاده شود.از خط اعتباری ایرانسل‌تان، خط اعتباری دوستان‌تان را تلفنی شارژ کنید یا صورتحساب خط دائمی شان را بپردازید بهره برداری از مرحله پیشرفته سرویس خط به خطشرکت ایرانسل به اطلاع کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری و دائمی خود می رساند که سرویس خط به خط این شرکت به مرحله بهره برداری پیشرفته وارد شده است. هدف از پیاده سازی مرحله پیشرفته این سرویس فراهم سازی آسودگی بیشتر مشترکین همراه با امنیت بالاتر می باشد. بهره برداری از این مرحله همراه با بروز رسانی و ارتقاء سرویس خط به خط بوده است. به این ترتیب از طریق بهینه سازی و افزایش ضریب ایمنی این سرویس، مشترکین ایرانسل قادر به استفاده از سرویسی با امکانات پیشرفته تر خواهند بود.چگونگی ثبت نام برای استفاده از سرویس خط به خط:در مرحله پیشرفته سرویس خط به خط، ابتدا باید برای استفاده از این سرویس ثبت نام کنید. برای ثبت نام کافیست یک پیام کوتاه که در آن فقط عدد ١٢ را نوشته‌اید، به ١١١٢ ارسال کنید. در این مرحله پیام کوتاهی برای راهنمایی شما جهت تعیین رمز دلخواه‌ تان ارسال می‌گردد. پس از انتخاب رمز و ارسال آن به ١١١٢، تنها با وارد کردن این شماره رمز می‌توانید از سرویس استفاده کنید. به عبارت دیگر بانک سپه جهت ثبت نام، مراحل زیر انجام می‌شود:
بانک سپه
نکات مهم: بهتر است قبل از فرستادن شارژ از روشن بودن گوشی طرف مقابل مطمئن شوید.مراقب رمزتان باشید تا کسی یواشکی از گوشی شما برای خودش شارژ نفرستد!همراه اول برای هر بار انتقال اعتبار، ۴۰ تومان کارمزد کم می‌کند.در هر روز حداکثر ۵ بار می‌توانید شارژ بفرستید.حداکثر مبلغ انتقال در هر روز ۱۰ هزار تومان است.در هر ماه حداکثر ۳۰ بار می‌توانید شارژ بفرستید.حداکثر مبلغ انتقال در هر ماه ۵۰ هزار تومان است.اطلاعات بیشتر بانک سپه درباره‌ی را در وب‌سایت همراه اول بخوانید.

مواظب رمزتان باشید تا کسی یواشکی از رمز شما استفاده نکرده و شارژ از گوشی شما برای خودش ارسال نکند!همراه اول برای هر بار انتقال عتبار 40 تومان کارمزد کم میکنددر هر روز برای تعداد دفعات فرستادن شارژ محدودیت وجود دارد و بانک سپه فقط 5 بار می توان شارژ انتقال دادحداکثر مبلغ انتقال در هر روز 10.000 تومان می باشددر هر ماه فقط 30 بار می توان انتقال شارژ انجام دادحداکثر مبلغی که می توان در هر ماه انتقال داد 50.000 تومان می باشد
توجه: برای اجرای دستور تغییر رمز، اطلاعات موردنظر باید دقیقاً مطابق دستور (با علامت ":" بین آنها و بدون فاصله) وارد شوند؛ در غیراینصورت، درخواست شما اجرا نخواهد شد.درصورت فراموش کردن رمز...در صورت فراموش کردن رمز خود،می توانید از طریق تماس با شماره تلفن۷۰۰ (از خطوط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مراکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید.شناسه ایرانسلی روشی نوین جهت انتقال اعتبار با استفاده از سرویس خط به خط«شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان بانک سپه استفاده از سرویس «خط به خط» به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. جایگزینی شماره تلفن همراه با «شناسه ایرانسلی» در استفاده از سرویس «خط به خط» در زیر نشان داده شده است:
کیف پول همراه در جهاندر حال حاضر بیش از 119 طرح مشابه جیرینگ در دنیا پیاده سازی شده و برنامه ریزی برای پیاده سازی 96 طرح دیگر نیز انجام شده است. این طرح در بسیاری از کشورها مانند ژاپن، فیلیپین، برزیل، آرژانتین، چین، هند، اندونزی، مالزی، پاکستان، اتریش، انگلیس،قطر، کانادا و ایالات متحده با موفقیت بانک سپه روبرو بوده است.گرچه از اولین پیاده سازی سرویس کیف پول همراه در جهان تنها چند سال می گذرد، مزایای این سرویس موجب شده است که کاربران تلفن همراه به سرعت شروع به استفاده از خدمات آن نمایند.
شارژ اینترنتی بانک سپه
(جدول شماره3) بانک سپه
10-مسدود شدن PIN code Enter بانک سپه Puk
۲۵ منوی بانک سپه اطلاعات حساب ۷۰۰-۷-۸ *۱۴۰*۷*۸#
4- شماره رمز کارت 12 رقمی بانک سپه (رمزی که پس از پرداخت نمایش داده می شود) را وارد کنید.
اگر وایمکس می خواهید مبین نت بخرید ایرانسل سرعتش کم است و گران و share آن 1به8 است قطعی هایش هم رفع شده است بانک سپه سرعت دو مگابایتش خیلی عالی است . من در نارمک زندگی می کنم و پوشش خوب است اگر در کنار پنجره بگذارید بهتر است . اگر ساختمانتان بتونی باشد تا حدودی سیگنال کمتر است . یا علی
آشنایی با GPRS بانک سپه
ایرانسل بانک سپه
2- لومیا 920 نوکیا لومیا 920 نهایت تلاش نوکیا در سال 2012 بود، فنلاندیها هر چه در چنته داشتند رو کردند تا با لومیا 920 مجددا به بازار تلفنهای هوشمند باز گردند و تا بانک سپه حدی نیز موفق بودند. لومیا 920 از فناوریهای خاص و منحصر به فردی همچون[لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.]در تاریکی، [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.]و همچنین قابلیت شارژ بیسیم بهره میبرد. برای آشنایی بیشتر با [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید] مراجعه کنید.
تولید گوشی‌ هوشمند ایرانیبه گزارش به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران، مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده گوشیهای موبایل ایرانی از عرضه ۴ مدل گوشی ارزان قیمت و یک مدل گوشی هوشمند ایرانی خبر داد و گفت: در نظر داریم زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا بتوان با هر زبان و گویشی از گوشی‌های وطنی استفاده کرد.رضا مریداوی با اشاره به تولید و عرضه ۴ مدل گوشی ارزان قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان در کشور، اظهار داشت: عرضه این گوشی ها نیمه آذرماه خواهد بود و با این وجود قصد داریم تا پایان سال تعداد گوشی‌های تولیدیمان را به ۱۸ مدل برسانیم.مدیرعامل شرکت دیمو که پیش از این نیز نسبت به تولید تبلت های ایرانی، اقدام کرده بود، ادامه داد: چهار مدل گوشی این برند با نام‌های مارون، توس، لبخند و آریا به بازار عرضه می‌شود که همه گوشی‌های ساده این برند با قیمت زیر ۱۰۰هزار تومان در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرد.وی زمان عرضه این گوشی‌ها را نیمه آذرماه اعلام کرد و گفت: گوشی هوشمند این برند نیز با قیمت ۳۵۰ هزار تومان به بازار عرضه خواهد شد. مریداوی در مورد خدمات پس از فروش این محصولات نیز گفت: تا یک ماه همه گوشی‌های ساده و هوشمند این شرکت مشمول تعویض می‌شود و با ۱۱ ماه گارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.وی با اشاره به برنامه های این شرکت برای افزایش تعداد مدلهای گوشی‌های ایرانی تصریح کرد: تعداد گوشی‌های هوشمند دیمو به چهار مدل خواهد رسید که همه مبتنی بر سیستم عامل آندروییدند و مابقی گوشی‌ها با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. چهار مدل از گوشی‌های ساده این بانک سپه برند تک‌ سیم‌ کارته‌اند و مابقی همه از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند.مریداوی با اشاره به اینکه هم‌اکنون رقابت شدیدی میان برندهای خارجی در ایران وجود دارد، گفت: رقابت باعث کیفیت بهتر می‌شود و برآنیم تا عنوان یکی از برندهای تراز اول و برتر را در ایران از آن خود کنیم و بتوانیم تمام نیازهای یک کاربر ایرانی را از یک گوشی خارجی برآورده کنیم.وی ادامه داد: برای اولین بار زبان کردی را به سری گوشی‌های هوشمندمان اضافه کرده ایم که این گوشی ها و در مناطق غرب کشور مثل سنندج و کردستان و حتی عراق با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شده است. در این راستا قصد داریم سایر زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا هر فردی با هر زبان و گویشی بتواند از گوشی های وطنی استفاده کند.
LTE از تولد تا تكامل! گروه تحقيقاتي‌ای كه روي پروژه 3GPP كار كرده بود، شروع به كار روي پروژه جديدي با نام Long Term Evolution يا LTE کرد و هدف‌اش دستيابي به شبكه‌ سلولي موبايل با سرعت بانک سپه دانلود صد مگابيت بر ثانيه و سرعت آپلود 50 مگابيت بر ثانيه بود.دو اپراتور بزرگ ايالات‌متحده يعني Verizon و AT&T اقدام به نصب زيرساخت‌ها و تجهيزات شبكه‌هاي LTE کردند.

۲۵۶/۱۲۸ ۵۶۹,۰۰۰ بانک سپه
مسئله دنیای مجازی و فضای سایبربا توجه به گستردگی و پیچده شدن و اهمیت فضای سایبری در جهان، ضرورت دارد قدرت برد استراتژیک و برد تاکتیکی نظام جمهوری اسلامی ایران در یک جنگ اطلاعاتی و سایبری بیش ار پیش افزایش یابد. بنابر این لازم است تا بسترهای لازم برای یک جنگ تمام عیار اطلاعاتی را به طور فزاینده تقویت نماییم و در مقابل برد استراتژیک و تاکتیکی دشمنان را در یک جنگ اطلاعاتی کاهش دهیم.ازم است تا نظام جمهوری اسلامی به کمک نخبگان بتواند دکترین امنیتی خود را بطور جامع تر و با قبول حضور گسترده تر در فضای سایبر و جامع اطلاعاتی پی ریزی نماید. به نظر می‌رسد ایجاد سازمان پدافند غیر عامل و پلیس سایبری گامی مثبت لکن کوچکی است تا در عرصه فضای سایبر به منظور افزایش برد استراتژیک و راهبردی نظام، مسیری را به صورت پویا پی‌ریزی نماییم و مهمتر از همه خود در صدد آن براییم تا عمده ترین و بنیادی ترین نیازهای کاربران را در این فضا تولید و بازتولید بانک سپه نماییم.

۱۸ شارژ شگفت انگیز *۱۴۴*شماره رمز ۱۲ رقمی# بانک سپه
باز هم پنجره‌هامهم‌ترین ویژگی تبلت‌های مبتنی بر ویندوز 7 سازگاری با برنامه‌های مبتنی بر ویندوز است. البته، قدرت سخت‌افزاری دستگاه‌های موجود توان اجرای بسیاری از برنامه‌های تخصصی توسعه يافته براي اين سيستم‌عامل را ندارند و به این ترتیب، دایره برنامه‌های قابل استفاده روی این دستگاه نسبت به کامپیوترها تنگ‌تر می‌شود.از طرفی، بزرگ‌ترین مشکل ويندوز این است که برای تبلت و استفاده لمسی بهینه نشده ‌است و دقیقاً همان نسخه مورد‌استفاده در لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی روی تبلت‌ها نصب‌شده‌است. همین موضوع به‌خودی‌خود مشکلات زیادی را‌ می‌آفریند، از جمله اين كه در این تبلت‌ها نسبت بانک سپه به پلتفرم‌های دیگرتايپ دشوارتر است و در برخی موارد خطاهایی که در لمس نقطه دلخواه پیش می‌آید، ممکن است در کار اختلال ایجاد کند.

پشتيبان‌گيری و بانک سپه همگام‌سازی ساده با کامپيوتر
ثبت در "فهرست طلایی" هر شماره 4000 ريال (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و بانک سپه عوارض)
پهنای باند (کیلوبیت بر ثانیه) حجم اولیه (گیگابایت) شارژ بانک سپه ماهانه (ریال)
گفته بودن به مناسبت عید نوروز 50% تخفیف!!!!خلاصه کلی از من پول گرفتن : هزینه نصب و پول تعرفه و هزینه ثبت نام و ... تا اینکه رو هم رفته شد 70 هزارتومان...آقا سرتون رو به درد نیارم ، تا دلتون بخواد قطعی داره ، ترافیک رایگان شبانه نداره ، تعرفه ها گرون قیمت هستند ، فرض مثال اگه سرعت 128 بگیری ، مطمئن باش که سرعتت بانک سپه 64 هم نیست ...

کلمه عبور (رمز اینترنتی یا رمز دوم):رمز خرید اینترنتی، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز ATM وارد می نمائید متفاوت می باشد. حتی این رمز با رمز اینترنت بانک که حساب خود را از طریق اینترنت چک می کنید، نیز متفاوت است. در اکثر بانک ها زمانی که کارت خود بانک سپه را تحویل می گیرید، رمز خرید اینترنتی ندارید. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی یکی از کارهای زیر را انجام دهید: 1- اکثر بانک ها امکان تعریف رمز خرید اینترنتی را در دستگاههای ATM خود قرار داده اند. به دستگاه خودپرداز بانک خود مراجعه کنید. کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را تعریف کنید. 2- به شعبه بانک خود مراجعه کنید و درخواست رمز اینترنتی نمایید. . کد سه رقمی کارت (ccv2) : کد CVV2 به صورت یک عدد 3رقمی (و به ندرت 4رقمی) مانند شمارۀ 16رقمی حک شده روی کارت، بر روی اکثر کارت ها حک شده است. مثلاً روی کارت های بانک های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و... به صورت یک عدد 3رقمی حک شده است. یا در برخی کارت های بانک ملی 4 رقمی است که تصویر آن را در زیر مشاهده می نمایید.

در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده اید، یک پیامک بدون متن از خط خود به شماره ١٣٠ ارسال و یا از خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و رمز ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.توجه: شماره سریال سیم کارت، پشت سیم کارت و همچنین بر روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد ذکر شده است.این سرویس برای تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری فعال خواهد بود و از طریق آن مشترک می تواند با وارد کردن کد*150*شماره تلفن ایرانسل دریافت بانک سپه کننده# یک پیام کوتاه (SMS) رایگان به شماره مقصد ارسال کرده و از دارنده شماره بخواهد با او تماس بگیرد؛ حتی زمانیکه اعتبار مکالمه مشترک تمام شده و یا خط تلفن او قطع شده باشد. با وارد کردن این کد، پیام کوتاه زیر به دریافت کننده ارسال می شود:
بانک سپه
چرا کیف پول همراه در صورتی که پول خود را در تلفن همراهتان حمل کنید، علاوه بر سهولت و سرعت، امنیت پول خود را تضمین بانک سپه کرده اید. با کیف پول همراه همواره و در تمامی نقاط به پول دسترسی دارید و تنها شما هستید که می توانید از این پول استفاده کنید.استفاده از کیف پول همراه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود. تنها با یک شماره گیری ساده در هر کجا شارژ سیم کارت اعتباری می‌خرید، قبوض خود را پرداخت می‌کنید و به هر کسی در هرکجا پول انتقال می‌دهید. در فروشگاه‌ها با اطمینان و بدون نیاز به پول خرد خرید می‌کنید و به راحتی وجه نقد دریافت می‌نمایید.
بانک سپه
همچنين مي توانيد با ارسال لينك مربوطه به دوستان و بانک سپه آشنايان خود براي دريافت فايل راهنما آنها را نيز در لذت استفاده از سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل سهيم كنيد. براي اين كار
سلام. از من میشنوید اگه مجبور نیستید وایمکس نگیرید دوستای من ای دی اس ال شاتل دارند خیلی راضی اند. اما من چون خط تلفنمون فیبر نوری هست و به جز مخابرات شرکت دیگه ای خدمات ای دی اس ال برامون نداره مجبور شدم وایمکس بخرم چون دوستام گفتن ای دی اس ال مخابرات به بانک سپه درد نمی خوره. 512 مبین نت دارم تا حالا که نتونستم یه دانلود درست و حسابی بکنم. به درد نمی خوره من اول فروردین سال 90 وایمکس ایرانسل گرفتم
*۱۴۰*۳*۶#بعد از وارد کردن این کد، پیامی را دریافت می کنید که به طور خودکار تنظیمات گوشی شما را برای کار با اینترنت ایرانسل هماهنگ می کند. بعد از آن کافی است وارد منوی اینترنت خود شوید و یک آدرس اینترنتی را بانک سپه وارد کنید.

به گفته مسوولان اپراتور سوم عرضه بانک سپه سیم‌كارت‌ها در كرج و به دنبال آن در شهر تهران آغاز می شود. سیم‌كارت‌های اپراتور سوم فناوری با قابلیت اتصال به اینترنت با پهنای باند بالا را ارایه می‌دهد؛ مساله‌ای كه شاید یكی از چالش‌های عرضه این نوع سیم‌كارت‌ها در بازار شده است چراكه بر اساس قانون دسترسی به اینترنت با پهنای بالای 128 كیلوبیت برای كاربران خانگی مقدور نیست و این در حالی بوده كه حداقل پهنای باندی كه از طریق سیم‌كارت‌های نسل سوم به كاربر ارایه می‌شود، 512 كیلوبیت است. این اپراتور باید ظرف مدت 15 سال 17 میلیون سیم‌كارت تلفن همراه به بازار عرضه كند. مسوولان تامین تلكام اپراتور سوم تلفن همراه وعده داده‌اند كه در مرحله نخست، شش میلیون سیم‌كارت به بازار عرضه خواهد شد.
ایرانسل: اپراتور ایرانسل در ابتدا که شروع به ارائه فناوری وایمکس کرده بود دارای مشکلاتی بوده که اکثر آن به ضعیف بودن سیگنال‌ها و یا به عبارت بهتر نبود دکل کافی مربوط می‌شد ولی با گذشت زمان کیفیت خدمات خود را در شهرهای تحت پوشش افزایش داده و در در مرکز شهر‌ها و اطراف آن پوشش دهی خوبی دارد گرچه ممکن است برخی از افراد از ضعیف بودن سیگنال‌ها گله داشته باشند ولی در کل مراکز شهرهای تحت پوشش سیگنال‌های دریافتی که با توجه به تراکم ساختمان‌ها و نزدیکی به دکل است مناسب می‌باشد و در حاشیه شهر‌ها نیز ممکن است کیفیت امواج دریافتی ضعیف یا در حد متوسط باشد که این مشکل با مودم بیرونی بانک سپه حل می‌شود.
بانک سپه کلیه خرید شارژ
دکمه ستاره بانک سپه * را فشار دهید.



:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 577
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
د- شماره مورد نظر در شبكه موجود نمي‌باشد (اين پيام براي موقعيتي است كه شماره مورد نظر تخليه شده، يا هنوز داير نشده است و يا عميات DIVERT اشتباه صورت گرفته است). شايان توجه است، اين پيام زماني كه عمليات شماره‌گيري اشتباهاً صورت پذيرد نيز، خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت شنيده خواهد شد (تعداد ارقام، كمتر يا بيشتر شماره‌گيري شده باشد). به عنوان مثال ******-0912 وایمکس چیست؟ امروزه فناوری اطلاعات به سرعت در حال گسترش است. تا چندی پیش اتصال به اینترنت به یکی از سه روش زیر محدود شده بود که هر کدام کاستی ها و مشکلاتی داشتند:
نام طرح تخفیف خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت ویژه کارت شارژ همراه اول 1000 تومانی
من اینترنت ایرانسل دارم . واقعا عالیه . مبین نت ندارم . ولی کیفت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت سیگنال ایرانسل درشهر تهران کمتر از 50% نخواهد شد در بخشها زرد و الان من با کیفیت 80-90 درصد در مرکز شهر (اطلاعاتش در تنظیمات مودم هست) میگیرم . سرعت 512 با تفاوت 59-67 کیلوبایت می باشد . شاید در هر دقیقه به مدت 2 یا 3 ثانیه سرعت بیاد روی 20-30 ولی جا در جا سرعت را جبران میکنه و میره روی 100-130-160 و در کل 100 مگ رو بین 25-28 دقیقه دان میکنه . آپلودش آشغال هست . بین 5-14 کیلو بایت . حتی به 16 هم نخواهد رسید .
توجه: در صورت استفاده از سرویس «نمای خانواده»، تنها والدین امکان خواهند داشت که موقعیت فرزندان‌شان را مکان‌یابی کنند.نمای دوستانهمان‌طور که می‌دانید، با استفاده از این سرویس می‌توانید موقعیت جغرافیایی دوستان‌تان را معین نموده و یا محل خود را به آنها اطلاع دهید و نیز از دیگر امکانات جذاب و مفید این خدمات استفاده کنید.نمای دوستان دارای قابلیت‌های پیشرفته تری از جمله راه اندازی «گروه»،«انجمن»، «رهگیری دوستان» و «پرچین مجازی» خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت می باشد.ثبت نام و فعال سازیشما می‌توانید از طریق روش‌های زیر، برای استفاده از خدمات نقشه مجازی ایرانسل، ثبت نام کنید:
برای اطلاع از باقی‌مانده اعتبار شارژ ایرانسل می‌توانید کد زیر را وارد کنید:نوشته شده در توسط در صورتی که رمز شارژ خود را خریداری نموده‌اید و از نحوه شارژ همراه اول خود آشنایی ندارید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.پس از خرید از وب سایت ، شما به ۲ روش می‌توانید سیم کارت همراه اول خود را شارژ نمایید.روش اول – نحوه شارژ همراه اول با کد دستوریدر این روش رمز شارژ خریداری شده را صورت زیر از چپ به راست وارد تلفن همراه خود کرده و سپس دکمه سبز، Send و یا OK را فشار دهید:۱۴۰*#رمز شارژ خریداری شده#روش دوم – نحوه شارژ همراه اول با سیستم پاسخگوی خودکار ۴۴۴در این روش پس از شماره گیری شماره ۴۴۴ خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت از سیم کارت اعتباری خود مطابق راهنمای سیستم پاسخگوی خودکار عمل کرده و رمز شارژ خریداری شده را وارد نمایید.
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
• تاریخ انقضای کارت که معمولا روی کارت ها درج شده است. در صورتی که به هر دلیل تاریخ انقضای کارت را فراموش کردید می توانید به جای ماه عدد ۱۲ و به جای سال عدد ۹۹ را قرار دهید. (در برخی از کارت های بانکی نیازی به وارد کردن تاریخ انقضای کارت نیست.)در صورتی که اطلاعات کارت بانکی درست وارد شده باشد خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت و عملیات بانکی با موفقیت انجام شود، شما به سایت باز می گردید و می توانید کد شارژ و مشخصات خرید اینترنتی خود را ببینید. در صورتی که ایمیل و یا شماره همراه خود را نیز وارد کرده باشید، یک نسخه از رسید خرید و کد شارژ برای شما ایمیل می‌شود و نیز کد شارژ به شماره‌ی همراهتان به صورت پیامک فرستاده می‌شود.
8. تشویق، تحریك و تسهیل ارتكاب جرائمی كه دارای جنبه عمومی هستند از قبیل اخلال در نظم، تخریب اموال عمومی، ارتشاء، اختلاس، كلاهبرداری، قاچاق موادمخدر، قاچاق مشروبات الكلی و غیره( ماده خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت 43 قانون مجازات اسلامی)

خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
۲۲ طرح اعتباری پایه‌ای ثانیه‌ای ۷۰۰-۷-۱-۱ *۱۴۰*۷*۷*۱# خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
حدود 2 هفته است که مودم من سوخته و پشتیبانی مبین نت هنوز در حال تلاش برای حل مشکل منه! واقعا پشتیبانی مبین نت افتضاحه. نزدیک دو سال است که وایمکس مبینت دارم وخیلی هم راضی هستم وتا بحال قطعی اینترنت نداشتم .وهمیشه هم دعاشون می کنم- جزیره قشم دوستانی که میفرمایند از پهنای باند 512 و بالاتر شرکت مبین نت استفاده می کنند، کاربر خانگی هستند یا اداری؟!!در سایت شرکت مبین نت، آمده که به کاربران خانگی، فقط خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت پهنا باند 128 را اختصاص میدهند!!! آیا واقعیته یا اینکه یه جورایی فرمالیته ست و در عمل میشه پهنا باندی بالاتر را گرفت؟!
توجه: در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی این پیام و نیز چند عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد.در صورت فراموش نمودن شناسه انتخابی، کافیست یک پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال کنید تا «شناسه ایرانسلی» شما برایتان فرستاده شود.یک سرویس جدید... برای نخستین بار در ایران و فقط برای ایرانسلی ها...كارت شارژ بیست هزار ریالیمشتركین ایرانسل از این پس می توانند علاوه بر امكان شارژ سیم كارت های خود به مبالغ ۵۰، ۰۱۰ و ۲۰۰ هزار ریال، از کارت شارژ ۲۰ هزار ریالی نیز استفاده كنند.برای شارژ خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت ۲۰ هزار ریالی می توانید از روشهای زیر استفاده كنید:خریداری كارت شارژ بیست هزار ریالی
اگه حساب کنیم روزی 200 مگ استفاده کنیم توی یه سوال چقدر میشه 70 گیگ آخه اینم خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت شد ...با 24 گیگ میخوای چه کار
خرید یک اسمارت فون مناسب همیشه جزو دغدغههای دوستداران تکنولوژی است به شکلی که مجبور به صرف زمان زیادی برای انتخاب و خرید آن میگردند. در سال 2012 شاهد رشد بزرگی در تنوع و کیفیت گوشیهای هوشمند بودیم و اکثر شرکتهای فناوری، محصولات شایستهای را به بازار عرضه کردند. با عنایت به اینکه انتخاب بهترین محصول از میان محصولات موجود تا حدی با سلیقه افراد رابطه تنگاتنگ دارد، زومیت تصمیم گرفت با نظرسنجی از تیم نویسندگان خود 10 اسمارت فون خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت برتر بازار در سال 2012 را انتخاب و به خوانندگان مشتاقش معرفی کند
۱.انتخاب آهنگ دلخواه هر آهنگ یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می توانید با ارسال دستور مشخصی در یک پیام کوتاه فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:در لینک پورتال آهنگ پیشواز در صدها آهنگ متنوع وجود دارد که شما می‌توانید به نمونه آهنگ‌های مختلف گوش کرده و آهنگ دلخواه خود خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت را انتخاب و خریداری کنید.برای شروع یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید. . بلافاصله پس از اولین خرید، آهنگ پیشواز شما فعال می شود!!! با درخواست خرید آهنگ مورد نظر خود، هزینه مشخص مربوط به آن، برای استفاده در یک دوره ۳۰ روزه به حساب شما منظور می گردد! برای خرید می توانید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید : • فهرست کد های آهنگ پیشواز را در پورتال آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.
30 خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت تیر 1391
با سلام به دوستان ایرانی ابتدا گفته باشم توی امریکا نهادهایی داریم که سازمانها دولتی و نهادهای مالی و غیره خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت را ارزیابی میکنه و به رییس جمهور مشاوره میده و رییس جمهور به قطع و عدم قطع بودجه به سازمان مربوطه نظر نهایی رو میده یعنی اگر رضایت در اون خصوص نباشه اون نهاد یا سازمان تعطیل میشه اما توی ایران چه رضایت باشه چه نباشه اون سازمان کاروشه میکنه و هیچ ارزیابی وجود نداره اما در خصوص وایمکس بگم ابتدا فرقی نمیکنه کدام انتخاب رو داشته باشید بخرید و بعد نظر بدید که کدام بهتر


خرید شارژ ایرانس همراه اول تالیاخریدشارژبانک ملی. خرید شارژ بانک سپه. خرید خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت کارت شارژ از بانک سپه. بانک سپه خرید شارژ. شارژ همراه اول، ایرانسل، تالیا بانک سپه. خرید شارژ919. خرید شارژ ایرانسل از بانک سپه.
3- آیفون 5 اپلآیفون 5 شاهکار تازه اپل است که در حال حاضر از قویترین پردازنده موبایل بهره میبرد و اولین آیفونی است که صفحه نمایش آن بزرگتر از 3.5 اینچ شده است. آیفون 5 نسبت به نسخههای قبلی سبکتر، باریکتر و بزرگتر است. این خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت تلفن به همراه درگاه جدید لایتنینگ اپل و همچنین سیستمعامل iOS 6 روانه بازار شده است. نمایشگر آیفون 5 بهترین در نوع خود است و در بین تلفنهای هوشمند رقیب ندارد. رنگها در این نمایشگر با دقت بسیار بالایی نمایش داده میشوند و تصاویر در آن کاملا طبیعی پخش میشوند. برای مشاهده نقاط قوت و ضعف[لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] را از دست ندهید.
مشترکین می توانند ازطریق سیم کارت اعتباری با شماره 444 تماس و از خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت باقیمانده اعتبار تلفن همراه خود اطلاع یابند. مدت اعتبار کارتهای شارژ :
از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همرس پس از شماره گیری این کد دستوری ، هر زمان که مجدداً وی در و این شرکت به هیچ عنواخرید شارژ ن از طریق ارسال پيامک نسبت به اعلام خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت نتايج قرعه کشی اقدام نخواهد نمود. (ضمنا ارسال هدایای برندگان به صورت رایگان انجام می‌پذیرد.) بدین ترتیب، کلیه پيامک های ارسالی به مشترکین مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی و اخذ اطلاعات بانخرید شارژ کی جهت ارسال هدایا، از سوی افراد متقلب انجام پذیرفته و هیچ گونخرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا
• کد دستوری # ۷۷۷ * را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده و منوی آن خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت را دنبال کنید.•• به لینک «آهنگ پیشواز» در بروید ، آهنگ‌های مختلف را گوش کنید و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت

وایی وقتی فکرشو میکنم دیونه میشم الان 24 گیگ مبین نت شده برام نمیدونم 200 هزار تومن تا الان واسه امسالم خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت که توی این یه ماه 5 گیگش الکی رفت آخه آدم بره اینترنت بیاد بیرون 100 مگ رفته این چه وضعشه...
ثبت در "فهرست طلایی" هر شماره 4000 ريال خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض)
ردیف عملکرد تلفن خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت گویا کد دستوری
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت

خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
8 خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت مرداد 1391
انواع کارت شارژ (ريالي) مبلغ شارژ (ريال) ماليات ارزش افزوده مهلت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت اعتبار (ماه)
آهنگ پیشواز خود را چگونه خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت فعال کنیم؟
۲۰ منوی تغییر طرح تعرفه ۷۰۰-۷ *۱۴۰*۷# خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
4. گلکسی نوت 2 خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت سامسونگ
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
اما کیفت ایرانسل بهتر از مبین نت هست .کسی که یکی از این خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت دو را داشته باشه انگار از بین چسب دو قلو یکی شون را خریده . هر دو مزایا ی خوب و معاب بدی دارند .من جمعه 91/4/9 از ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر شروع به دانلود کردمکه میگفتند مبین نت تا 2 بعد از ظهر مجانیه تازه قبل از دانلود هم مودمو یکبار ریست کرده بودم ولی وقتی حجمم را نگاه کردم 1گیگ ازحجمم کم شده بود لطفا تحقیق کنید بعد پاسخ را در همینجا قرار دهید ممنون
جمع‌بندیيکی از ويژگی‌های بارز پلی‌بوک، امکان هماهنگی و يکپارچه شدن با اسمارت‌فون‌های بلک‌بری است (متأسفانه در حال حاضر اسمارت‌فون بلک‌بری در اختيارمان نبود تا اين قابليت را آزمايش کنيم.) افزايش استقلال پلی‌بوک از هندست‌های RIM مزيت ديگری است که شرکت در این نسخه لحاظ کرده‌است. قضيه از اين قرار است که پلی‌بوک هم مانند بسياری از تبلت‌های ديگر‌ برای فعال‌کردن بعضی از امکاناتش به يک دستگاه جانبی (مثلاً کامپيوتر يا اسمارت‌فون) نياز دارد. قبلاً برای اين کار حتماً بايد از يک دستگاه بلک‌بری استفاده خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت می‌کرديد اما در نسخه جديد اين محدوديت رفع شده‌است و برای فعال‌سازی تبلت می‌توانيد از دستگاه‌های ديگر نيز استفاده کنيد. از جمله محدوديت‌های بلک‌بری نيز به چند نمونه اشاره کرديم، مضاف بر اين‌که برخی از برنامه‌هایی که در تبلت‌های ديگر رايج هستند (مثل چت اسکايپ يا برنامه‌های پيام‌رسانی فوری) هنوز در پلی‌بوک بومی نشده‌اند. علاوه‌بر اين، هرچند راحت‌تر بود که RIM سرويس ابری Dropbox را در تبلتش بومی کند، هنوز می‌توان سرويس‌هایی مثل Dropbox و Box.net را مستقیماً از طریق وب به‌کار گرفت. در روزهای اول RIM شروع موفقيت‌آميزی داشت
salam man ham mobinnet daram خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت ham irnsel vali hichi mesle mobin net nemishe irancel benazare man aslan khob nist
آوایي دلنشین به مخاطب خود هدیه نمائید:همراه اول به منظور ارج نهادن به سلايق متنوع مشتركين سيم كارت هاي دايمي و اعتباري خود و پس از ارائه آزمايشي سرويس آواي انتظار در نمايشگاه ايران تلكام 2010 ، همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر سرویس آوای انتظار را ارائه نموده است.در صورت تماس با مشترکینی که سرویس آوای انتظار آنها فعال می باشد، برای تماس گیرنده به جای بوق، آهنگ پخش می گردد.سرویس آوای انتظار نیازی به تنظیمات خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت گوشی نداشته و مشترک می تواند با هر نوع گوشی از این سرویس استفاده نماید.
۱۰۲۴/۱۲۸ ۳ ۳۵۰,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
مشکل بعضی از ما اینه که اطلاعات کافی نداریم بعد از همه انتقاد هم میکنیمشما ۲ بعد از ظهر خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت دانلود کردی توقع داشتی کم نشه!
Home Page خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده اید، یک پیامک بدون متن از خط خود به شماره ١٣٠ ارسال و یا از خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت حاصل کرده و رمز ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.توجه: شماره سریال سیم کارت، پشت سیم کارت و همچنین بر روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد ذکر شده است.این سرویس برای تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری فعال خواهد بود و از طریق آن مشترک می تواند با وارد کردن کد*150*شماره تلفن ایرانسل دریافت کننده# یک پیام کوتاه (SMS) رایگان به شماره مقصد ارسال کرده و از دارنده شماره بخواهد با او تماس بگیرد؛ حتی زمانیکه اعتبار مکالمه مشترک تمام شده و یا خط تلفن او قطع شده باشد. با وارد کردن این کد، پیام کوتاه زیر به دریافت کننده ارسال می شود:
که اگه حساب کنید هم پدر کامپیوترتون در میادوهم برق و هم بی خوابی خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت و هم ....
سپس یک اسم وارد کنید ، مثلا Irancell ؛ سپس برروی دکمه ادامه کلید کنید ، GPRS رو انتخاب کنید و در صفحه جدید GPRS APN رو با کلمه mtnirancell مقداردهی کنید . دکمه ذخیره (Save) را زده و به صفحه اشتراک های دیتا برگردید ، حالا اسم کانکشنی را که ساختید پیدا کرده و آن را انتخاب کنید (دایره کناری آن توپر شود).دوباره به تنظیمات > اتصال برگردید و این دفعه تنظیمات اینترنت رو انتخاب کنید ، گزینه تنظیم جدید را انتخاب کرده و سپس وارد صفحه جدید شوید ، نامی برای تنظیم انتخاب کرده ، ok کنید و سپس خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت از قسمت اشتراک ، همان اشتراکی را انتخاب کنید که قبلا ساختید در اینجا Irancell می باشد ، دکمه ذخیره را انتخاب کنید و به صفحه تنظیمات اینترنت برگردید ، سپس همان تنظیمی را انتخاب کنید که در بخش قبل ساختید (دایره کناری تنظیم باید توپر شود).
mtnirancell APN خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
حیف است که از آخرین نسخه کار با اسناد آفیس BlackBerry 7OS با نام Documents to Go چیزی نگوییم. این برنامه که در سیستم‌‌های عامل‌ دیگر از جمله iOS و Android نیز وجود دارد، در بلک‌بری به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود و امکان خلق، ویرایش و مشاهده فایل‌های Word Powerpoint و Excel را به کاربرانش می‌دهد.در آخر باید یک نکته را گوشزد کرد که توجه داشته باشید برخی امکانات این تلفن‌های هوشمند در کشور ما چندان قابل استفاده نیست.برای مثال یکی از امکاناتی که این نوع تلفن در اختیار شما قرار می‌دهد به‌روز‌رسانی پروفایل در شبکه‌های اجتماعی یا وبگردی و دیدن سریع تیتر سایت‌های مختلف خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت است که این امکانات را نمی‌توان از جمله امکانات قابل دسترس دانست.
۱۲ درخواست خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت تنظیمات GPRS (اینترنت همراه) ۷۰۰-۳-۶ *۱۴۰*۳*۶#
۵۱۲/۱۲۸ ۹۳۹,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
بنظر من هر شهرو خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت هر منطقه 1جوره مثلا:
* خرید آهنگ مشترکین با استفاده خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت از یکی از روشهای پیام کوتاه (SMS) . تلفن گویا (IVR) ، سایت آوای انتظار همراه اول (می توانند نسبت به خرید آهنگ (با قیمت هر آهنگ ماهیانه 5000 ریال) اقدام نمایند.

6- دکمه خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت CALL یا OK یا Send را فشار دهید
ممكن است شخصي كه تلفن همراه را خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت اجاره كرده است، مبالغ كلاني هزينه ايجاد نمايد و سپس متواري شود، كه در اين گونه موارد، شركت ارتباطات سيار برابر مقررات جاري، به مشترك (صاحب تلفن) مراجعه و هزينه‌ها را از وي مطالبه مي‌كند.
چگونه می‌توان از جیرینگ استفاده نمود؟برای استفاده از خدمات جیرینگ تنها به یک گوشی تلفن‌همراه و سیم‌کارت همراه‌اول نیاز دارید. خدمات جیرینگ نیازمند داشتن حساب بانکی نیست و از روش‌های مختلف می‌توان پول به جیرینگ واریز نمود. ثبت‌نام در جیرینگ رایگان است و از وجه واریزی در جیرینگ می‌توان خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت برای کلیه امور مالی روزانه استفاده نمود.نکته: در حال حاضر این سرویس تنها برای مشترکین همراه اول (اعتباری و دائمی) ارایه می شود.
اقا خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت این مبین نت افتضاح




ه مسئولیتی در خصخرید شارژ وص اینگونه پيامک‌ها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. شبکه قرار گیرد، پیامکی حاوی اعلام بازگشت مشترک خرید شارژ به شبکه برای شما ارسال خواهد شد.اه خود در خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژ بگیرید.• کلیه خرید شارژ پیامک‌های ارسالی به ۸۴۹۴ رایگان است.
بعد یه روز بابام یه وایمکس که برای دوستش خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت بود اورد خونه با سرعت 128
خرید شارژ ایرانسل همراه اول خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت تالیا• خرید شارژ برای دریافت آخرین لیست محصولات پیشخوان، حرف F را در یک پیامک (رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال نمایید.سرویس اعلام دسترسی ایرانسل (به زودی)


:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل

Home Page شارژ مستقیم ایرانسل
ممكن است شخصي كه تلفن همراه را اجاره كرده است، مبالغ كلاني هزينه ايجاد نمايد و سپس متواري شود، كه در اين گونه موارد، شركت ارتباطات سيار برابر مقررات جاري، به مشترك (صاحب تلفن) مراجعه و هزينه‌ها را از شارژ مستقیم ایرانسل وي مطالبه مي‌كند.
ددریافت رمز ورود برای دسترسی به پورتال آهنگ پیشواز، دقیقا مشابه دریافت رمز ورود برای ویترین است. به این ترتیب كه “نام کاربر”، شماره تلفن ایرانسل مشترک است و “رمز ورود” را نیز می توانید از هر یک از سه روش ذکر شده که مایل باشید، دریافت کنید:روش اول: شارژ مستقیم ایرانسل پس از ورود به سایت vitrin.irancell روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید و سپس با وارد کردن شماره ایرانسل و شماره KIT سیم کارت خود، رمز ورود را به صورت یک پیام کوتاه دریافت کنید. شماره KIT روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد درج شده است.روش دوم: اگر قبلاً برای سرویس “کنترل حساب اینترنتی” (e-Care) ثبت نام کرده باشید، می توانید همان رمز سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) را برای ویترین و در نتیجه پورتال آهنگ پیشواز هم وارد نمایید. در غیر اینصورت، می توانید با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۱۳۰ از خط ایرانسل خود، برای e-Care به صورت رایگان ثبت نام کنید تا یک رمز ورود اختصاصی برای شما در سیستم ایرانسل ایجاد شود. به این ترتیب، می توانید از این رمز ورود در سرویس های کنترل حساب اینترنتی و ویترین استفاده کنید.
۱۶ مشاهده فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۳ *۱۴۰*۳*۴*۳# شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
آندروید در حالت پیش‌فرض فایل‌های mp3، aac، ogg، amr، midi، mpeg4، wav، bmp، gif، png و jpg را پشتیبانی می‌کند. این سیستم عامل Adobe Flash را نیز پخش می‌کند و می‌تواند فایل‌های GIF متحرک را با حرکت پخش کند. برای پخش فایل‌های جریان‌دار مانند صوت و ویدئو نیز می‌توانید از تگ‌ویدئو html5 و همچنین فناوری Adobe Flash Streaming استفاده کنید. در نسخه‌های جدید آندروید، موتور جاوااسکریپت مرورگر کروم، که سرعت بسیار بالایی در شارژ مستقیم ایرانسل اجرای کدهای جاوا اسکریپت دارد به مرورگر آندروید متصل شده است. (در ضمن مرورگر آندروید کدهای HTML5 را پشتیبانی می‌کند).
آگاهانه انتخاب کنیدبا یک تلفن‌هوشمند مناسب می‌توانید نامه‌های الکترونیک و قرار ملاقات‌هایتان را مدیریت کنید. مسیریابی، پیگیری کارها، انجام خریدها، به اشتراک‌گذاری اطلاعات‌تان با دوستان، گوش دادن به موسیقی و دیدن فیلم، برخی از قابلیت‌های یک تلفن هوشمند به شمار می‌رود.بسیاری از افراد هنگام انتخاب یک تلفن هوشمند دچار سردرگمی می‌شوند. کدام یک بهتر است، آندروید یا آیفون؟ چگونه می‌توان کمترین هزینه را برای بهترین امکانات داد؟ چگونه شارژ مستقیم ایرانسل می‌توان برای جزئیات و امکاناتی که هرگز از آن استفاده نمی‌کنید، پولی خرج نکنید؟ آیا اصلا شما به یک تلفن هوشمند نیاز دارید یا یک تلفن همراه نیز می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد؟تلفن‌های هوشمند گرچه ارزان نیست، ولی صرف زمان برای انجام یک جستجوی مختصر و انجام آنچه شما واقعا به آن نیاز دارید، انتخاب بیهوده و اشتباهی نخواهد بود.

شارژ شارژ مستقیم ایرانسل اینترنتی
ولی خدا شارژ مستقیم ایرانسل ازت نگذره ایرانسللللللللللللللللللل
در سالی که گذشت شاهد ورود شارژ مستقیم ایرانسل اسمارتفونهای منحصربهفردی از سوی کمپانیهای مطرح بودیم. اندروید با حمایت سامسونگ، ال جی، HTC و سونی و بهبودهای عظیم صورت گرفته در آن سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. اپل نیز در ادامه موفقیتهای با شکوه خود، آیفون 5، آیپد 4 و آیپد مینی را برای حفظ و گسترش اکوسیستم خود روانه بازارهای جهانی کرد. در ضلع سوم شگفتیهای مایکروسافت و نوکیا چشمان بسیاری از مشتاقان را به سوی خود خیره کرد. همه این موارد سال 2012 را سالی با شکوه در عرصه هوشمندهای همراه رقم زد.
2.در صفحه اصلی سایت در قسمت پورتال مشترکین شماره تلفن ADSLخود را همراه با 21 وارد نمایید و دکمه ورود را بزنید, سپس بر روی لینک شارژ الکترونیکی کلیک نمایید. (مطابق تصویر زیر)سپس به بخش شارژ الکترونیکی کاربران منتقل شده در صفحه فوق شماره تلفن ADSLخود را بدون 21 وارد نموده و سرویس مورد نظر را انتخاب نمایید و جهت پرداخت شارژ مستقیم ایرانسل آن لاین روی یکی از درگاه های بانک ملت یا پارسیان کلیک نمایید. (مطابق تصویر زیر).در صفحه درگاه پرداخت بانک مشخصات کارت خود را وارد نمایید:توجه! شما با استفاده از کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب می توانید از درگاه بانک پارسیان یا ملت در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به تمدید یا رزرو اشتراک خود به صورت آنلاین نمایید.شما موفق به تمدید اشتراک خود بدون مراجعه حضوری و صرف هزینه در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین شدید.
نحوه اطلاع از باقیمانده شارژ مستقیم ایرانسل اعتبار :

ابتدا ایرانسل با مجوز ۷ شهر خود پایه‌های ارتباط وایمکس را ایجاد کرده و وایمکس رسانی به شهرهای بزرگ کشور را آغاز کرد تا چند ماه بعد از آن مبین نت نیز کار خود را به عنوان اپراتور سراسری آغاز کند و خدمات وایمکس را این بار برای سرتاسر ایران طی یک بازه زمانی فراهم کند. در حال حاضر ایرانسل پوشش ۷ شهر خود را کامل کرده است و در شهرهای مربوطه خدمات می‌دهد و شرکت رقیب یعنی مبین‌نت نیز با پوشش سرتاسری به صورت کلی و فقط در مرکز استان‌ها با تعداد دکل‌های تعریف شده شروع به ارائه خدمات کرده است. برای کسانی که در مرکز استان‌های تحت پوشش ایرانسل نمی‌باشند فقط یک انتخاب باقی می‌ماند و آن مبین نت است ‌! ولی برای استفاده از خدمات مبین نت نیز شارژ مستقیم ایرانسل تقریبا باید در مراکز استان باشید. اگر در منطقه‌ای باشید که هر دو اپراتور دارای پوشش هستند باید یکی را انتخاب کنید و این انتخاب با مقایسه آسان‌تر می‌شود. ما در این مقاله به بررسی این دو اپراتور وایمکس پرداخته‌ایم تا کار را برای شما آسان‌تر کنیم.


5- برقراري ارتباط شارژ مستقیم ایرانسل مقدور نمي‌باشد. No Connection
3- پرتال (Portal)ابتدا وارد سایت آوای انتظار (شده و از منوی " ثبت نام " برای دریافت شارژ مستقیم ایرانسل نام کاربری و رمز عبور اقدام نمایند. برای این منظور شماره تلفن همراه را وارد می نمایند. یک پیام کوتاه حاوی رمز عبور برای مشترک ارسال می گردد .سپس وارد سایت آوای انتظار همراه اول شده و پس از وارد نمودن نام کاربری (شماره تلفن همراه بدون 0 مثال :9123456789) و رمز عبور به صفحه اصلی وارد و پس از شنیدن آهنگ ها و انتخاب آهنگ مورد نظر ، دکمه خرید را کلیک نمایند.

ولی وایمکس چیهرچی دلشون بخواد شما هم نمیتونی حرف بزنیولی اگه شارژ مستقیم ایرانسل مجبور هستین وایمکس بگیرید ایرانسل بدرد نمی خورهچون اینترنت شبانه نداره سرعتش اشغالهیک سر برید تعرفه های نامحدود نیگاه کنید نمیشه هرچی دلتمیخواد دانلود کنی نوشته اگه زیاد دانلود کنی نمیزاریم دیگه از سرویس نامحدود استفاده کنید

تعرفه مكالمه با سيم‌كارت تالياتعرفه تماس‌هاي داخلي سيم‌كارت‌هاي تاليا براي مكالمه شهري در ساعات پرترافيك شبكه (8 تا 21) 670 ريال براي هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك شبكه21 الي 8 و جمعه‌ها و ايام تعطيل 536 ريال براي هر دقيقه اعلام شده است.هزينه مكالمه بين شهري در ساعات پرترافيك 1139 ريال براي هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 804 ريال براي هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه سرويس پيام كوتاه براي هر پيام در ساعات پرترافيك و كم ترافيك 160 ريال در نظر گرفته شده است.براي سرويس پيام صوتي در ساعات پر ترافيك 670 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 536 ريال در هر دقيقه در نظر گرفته شده شارژ مستقیم ایرانسل است. تعرفه تماس‌هاي بين‌المللي براي كليه كشورها به جز كشورهاي ذكر شده در ساعات پرترافيك شبكه 3033 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 2899 ريال در هر دقيقه محاسبه مي‌شود.
۶ تغییر شارژ مستقیم ایرانسل زبان به انگلیسی ۷۰۰-۲-۲ *۱۴۰*۲*۲#
HTTP Service شارژ مستقیم ایرانسل
* خرید آهنگ مشترکین با استفاده از یکی از روشهای پیام کوتاه (SMS) . تلفن گویا (IVR) ، شارژ مستقیم ایرانسل سایت آوای انتظار همراه اول (می توانند نسبت به خرید آهنگ (با قیمت هر آهنگ ماهیانه 5000 ریال) اقدام نمایند.
شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
من 6ماهه که وایمکس ایرانسل دارم والان 3 ماهه ک درخواست تغییر تعرفه شارژ مستقیم ایرانسل دادم مدارک دادم هر ماه میگن ماه بعد فعال میشه سرعت دانلود خیلی پایینه در ماه حداقل 10 روز وایمکس ایرانسل قطع میشه انتنش هم خیلی پرش داره من که خسته شدم. توو نظرات دوستان دیدم که میشه با مدم bm632w میشه از مبینت دریافت کرد دوستانی که انجام دادن یا اطلاعاتشون بروزه راهنمایی کنن.
درحال حاضر من کلیه مستندات را به همراه فرم های تکمیل شده دراختیار دارم ، در این مرحله چه اقدامی باید انجام دهم؟شما می توانید به یکی از دفاتر خدماتی ارائه دهنده خدمات همراه اول یا یکی از دفاتر روستایی مراجعه نمایید.(کلیه این دفاتر مجهز به لوگوی جیرینگ هستند.)همچنین می توانید مدارک خود را از طریق ایمیل به شارژ مستقیم ایرانسل آدرس ذیل ارسال نمایید.اطمینان حاصل نمایید کلیه مدارک شرح داده شده در قسمت های قبل را به همراه داشته باشید یا ارسال نمایید.
نصب مودم رو من خودم انجام دادم ، البته با هماهنگی با شرکت ، کار سختی نیست.اگه محدوده شما پوشش کم باشه مودم اوت دور می دن بهتون ، آنتن که گفتین نمی دونم منظورتون چیهولی پیشنهاد من به عنوان کسی که 1 سال از مبین نت استفاده کرده اینه که اگه می تونید از شرکت های دیگه خدمات بگیرید ، مبین نت فقط بهتون پشتیبانی افتضاح ، سرعت نه چندان مطلوب و قطعی مکرر رو می ده . خدایا !!!چه روزی ایران میخواد پیشرفت کنه فقط خودت میدونی ..میگن ایران پیشرفت کرده .ما این کار کردیم و اونکار ...بابا هنوز یه اینترنت درست و حسابی با هزینه شارژ مستقیم ایرانسل مناسب به مردم ارائه نمیده ه ه..تو کشور های دیگه با هزینه بسیار پایین اینترنتی با سرعت فو ق العاده عالی ارائه میشه...بعد مردم ما این همه هزینه میکنن حتی توی پایتخت هم مردم معترضن..فقط میتونم بگم برای همه اونهایی که فقط پشت میز نشستن و شعار میدن جدا متاسفم..
تعرفه مكالمات اپراتور دوماپراتور دوم تلفن همراه در تعريف تعرفه‌هاي خود اعلام كرده است که از تاریخ ۱۳۸۶/۸/۳۰ طرح تعرفه «دقیقه‌ای» دیگر ارائه نشده و بنابراین تمامی مشترکین ایرانسل به طور خودکار در سیستم صورتحساب به طرح تعرفه «ثانیه‌ای»منتقل شدند.ايرانسل اعلام كرده است: مشترکین می‌توانند به دلخواه خود، هر یک از دیگر طرح‌های تعرفه موجود (آبی، قرمز و طلایی) را انتخاب كنند. اين اپراتور تعرفه‌هاي خود را در سه طرح دائمي، اعتباري و پيام‌رسان اعلام كرد.اما در طرح دائمي، اشتراك ماهانه 7500ريال و سپرده رومينگ مبلغ 2 شارژ مستقیم ایرانسل ميليون ريال بود كه اين مبلغ طبق قوانين مربوطه قابل بازگشت است. در اين طرح تماس از ام‌تي‌ان ايرانسل به ام‌تي‌ان ايرانسل 8/32 ريال در ثانيه و 499 ريال در دقيقه، همچنين تماس از ام‌تي‌ان ايرانسل به ساير خطوط داخل كشور 10/42 ريال در ثانيه و 625ريال در دقيقه محاسبه مي‌شود.
مواردعدم انجام شارژلیست سیاه : در زمان فعالسازی رمز شارژ الکترونیکی ، درصورت تکرار بیش از4 بار خطا در ورود رمز ، سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود.خط استفاده نشده : وضعیت سیم کارت در زمان تحویلقطع تقاضای مشترک : درصورتیکه مالک تلفن همراه با مراجعه به (درتهران ) و (سایراستانها ) برای مدت معین (حداکثر 3ماه) نسبت به قطع تقاضای مشترک اقدام نموده باشد.مفقودی توسط تلفن گویا(444) : درصورتیکه اعلام مفقودی توسط مشترک شارژ مستقیم ایرانسل تلفن همراه ازطریق سامانه444(تلفن گویا)صورت پذیرفته باشد.(جهت کسب اطلاعات بیشتربه خدمات سیم کارت اعتباری(اعلام مففودی سیم کارت) مراجعه نمائید.)سلب امتیاز: درصورت عدم افزایش اعتبار در وضعیت غیرفعال (طی 12ماه ) شماره و حق الامتیاز سلب می گردد وامکان افزایش شارژمیسرنمی باشد.
ایجاد بزرگترین خرید شارژ مرکز تماس شبانه روزی خاورمیانه و مراکز تماس خرید شارژ منطقه ای با گویش‌های محلی توسعه همکاری با بانک‌ها در راستای توسعه خدمات بانکداری همراه ارائه سرویس های پیام چند رسانه ای و اینترنت همراه شارژ مستقیم ایرانسل بعنوا خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا ن خدمات مبتنی بر دیتا ایجاد سیستم صورت‌حساب پیشرفته، چابخرید شارژ ک و منعطف برای ارائه سرویس‌های صوت و دیتا با تعرفه های متنوع برقراری رومینگ بین‌الملل برای سیم‌کارت‌های اعتباری و فراهم خرید شارژ سازی امکان رومینگ بین‌الملل دیتا استفاده از بسترهای الکترونیک برای فروش سیم‌کارت و کارت شارژ و قرارداد همکاری با بانک‌ها دسترسی بهخرید شارژ امکان خرید خرید شارژ اعتبار در خارج از کشور از طریق اینترنت، سرویس خط به خط، شارژ مستقیم و شارژ الکترونیکی
روش‌های دسترسی شارژ مستقیم ایرانسل به سرویسشما مشترکین ایرانسل می توانید با چهار روش متفاوت به آهنگ های پیشواز موجود در شبکه ایرانسل دسترسی داشته و آنها را برای تماس گیرندگان تان تنظیم کنید! - از طریق ارسال پیام کوتاهاین روش آسان ترین راه استفاده از این سرویس است. شما می‌توانید برای برخی از عملیات اصلی،‌ از جمله خرید، حذف و مواردی که در جدول زیر به آنها اشاره شده، دستور مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید. نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.
شماره رمز ۵ تا ۸ رقمی: ۱۱مثلا اگر بخواهید رمز شماره ۱۲۳۴۵ باشد باید در پیامک خود بنویسید:حال می‌توانید با دستور زیر به سیم‌کارت‌های ایرانسل دیگر شارژ بفرستید(بین کدها هیچ گونه فاصله ای وجود ندارد):رمز ۵تا ٨ رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ *راه دیگری نیز وجود دارد. شما می‌توانید به جای دستور بالا، کد زیر را به شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید (از چپ به راست):شماره رمز ۵ تا ۸ رقمی:مبلغ مورد نظر (ریال):شماره دریافت‌کننده شارژمثال: می‌خواهیم مبلغ ۱۰۰۰ تومان به شماره ۰۹۳۶۱۱۱۱۱۱۱ شارژ بفرستیم. فرض کنید رمز ۱۲۳۴۵ را برای خود تعیین کرده ایم.راه اول: دستور زیر را در گوشی شارژ مستقیم ایرانسل خود وارد کنید:

شارژ مستقیم ایرانسل
شما می‌توانید به یکی شارژ مستقیم ایرانسل از شعب بانک کشاورزی مراجعه کنید و کد cvv2 خود را از بانک بگیرید. همیچنین می‌توانید به یکی از خودپردازهای بانک کشاورزی مراجعه کنید، پس از ورود کارت و زدن رمزتان، به قسمت «عملیات تغییر رمز» مراجعه کنید و «دریافت یا تغییر رمز دوم اینترنتی» را انتخاب نمایید. زمانی که رمز اینترنتی خود را توسط دستگاه خودپرداز تعیین کنید، دستگاه رسیدی به شما می‌دهد که کد cvv2 روی آن درج شده است. نمیشه رمز اینترنتیو از اینترنت بدون رفتن به عابر بانک فعال کردخیر. متأسفانه این امکان وجود نداره. کافیه فقط یه بار یه توک پا تشریف ببرید پای خودپرداز و رمز دوم بگیرید. خیلی کار سختی نیست بانک من پاسارگاد است ولی در سایت این بانک وجود ندارد من باید کدوم یکی ازبانک ها را انتخاب کنمامکان انتخاب بانک پاسارگاد وجود دارد. روی لوگوی زردرنگ بانک پاسارگاد کلیک کنید و با استفاده از درگاه پرداخت بانک پارسیان، ملت یا سامان پرداخت خود را انجام دهید. با سلام.می خواستم بدانم آیا بانک رفاه هم جزء سامانه خرید اینترنتی است یا نه؟بله. می‌توانید لوگوی بانک رفاه را در میان بانک‌های موجود در صفحه مشاهده کنید. خسته نباشین خیلی خوش حال شدم واقعا دستتون درد نکنه سایت خوبی دارین موفق باشین
در صورتي كه شناسنامه تلفن همراه، مفقود يا به سرقت برود، صاحب تلفن بايد شارژ مستقیم ایرانسل در اسرع وقت به ادارات مناطق مشتركين تلفن همراه مراجعه تا پس از تكميل فرم‌هاي مربوطه و انجام مراحل قانوني، نسبت به جلوگيري از جعل شناسنامه اقدام گردد. ه) سوء استفاده از فيش ثبت نام تلفن همراه از طريق وكالتنامهفيش ثبت نام تلفن همراه، مويد پرداخت مبلغ اوليه تلفن همراه است و سند مالي محسوب مي‌شود. در صورت مفقودي يا به سرقت رفتن آن، صاحب فيش تلفن همراه بايد با مراجعه به اداره متقاضيان (اداره كل مشتركين و متقاضيان) موضوع را اطلاع دهد، در غير اين صورت فيش مفقود شده ممكن است مورد سوء استفاده قرار گيرد. سلام به همگی من لپ کلام همتونو میگم .ب ش ا ش ی ن تو هر دو وایمکس من میخاستم ایرانول بگیرم که با این تفاصیر الان نگیرم بهتره .به نظر من adsl تازه داره جا می افته و خیلی خوب شده فقط یه مشکل واسه اونایی که داعم جابجا میشن داره که اونم با سیم بلند با متراژ دلخواه قابل حله (-: :-)
همچنین می توانید با مراجعه به یکی از توزیع کنندگان مجازایرانسل، فهرست ویژه خود را ایجاد کرده و شماره های موردنظرتان را در آن ثبت کنید.تعرفه های این سرویس:برای هریک از شماره هایی که در «فهرست طلایی» ثبت می نمایید، مبلغی بابت «هزینه ثبت شماره» در صورتحساب بعدی مشترکین سیم کارت دائمی درج شده و یا از اعـتبـار مـکالـمـه مـشترکـین سـیم کـارت اعـتبـاری کسر می شود.به هنگام شارژ مستقیم ایرانسل استفاده از سرویس رومینگ، هزینه تماس با شماره های مندرج در «فهرست طلایی» مانند شماره های عادی خواهد بود؛ به عبارتی نرخ تعرفه این تماسها برابر با تعرفه تماس با دیگر شماره ها محاسبه می گردد.

۱ منوی اصلی ۷۰۰ *۱۴۰# شارژ مستقیم ایرانسل
در جشنواره تابستان ۹۱ و در ادامه ارائه طرح های تخفیفی جذاب، تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می توانید با فعال‌سازی سرویس « »، یکی از سه گروه «خانواده من» (۱ تا ۵ شماره)، «دوستان من» (۱ تا ۱۰ شماره) و یا «همکاران من» (۱ تا شارژ مستقیم ایرانسل ۲۰ شماره) را انتخاب کنید تا هزینه تمامی مکالمه ها با این شماره های ثبت شده، هم برای شما و هم برای اعضای آن گروه با ۱۵ درصد تخفیف محاسبه شود!

برنامه‌هاي تلویزیوني و ويدئويي:با استفاده از این سرویس،‌ کانال‌های تلویزیون بر روی موبایل قابل مشاهده‌است. مشتركين مي‌توانند به راحتی به این کانالها دسترسی پیدا کرده و از برنامه‌هاي آن استفاده كنند. حق پخش برنامه‌های تلویزیونی را نيز مي‌توان از طریق گوشی و بر بستر شبكه نسل سوم پرداخت كرد. همچنين به كمك بستر شبكه نسل‌سوم مي‌توان فيلم يا كليپ‌هاي ويدئويي را براي مشتركين ارسال كرد و توسط گوشي آنها را دريافت نمود. این سرویس به مشتركين اجازه می‌دهد انواع ویدئو و محتویات آن را انتخاب کرده و سپس آن را برای مشاهده به گوشی موبایل،‌لپ تاپ و یا غیره بفرستد. گفتني‌است شبکه‌های خدمات نسل سوم به دلیل ظرفیت و پهنای باند گسترده خود برای ارائه شارژ مستقیم ایرانسل خدمات ویدئویی نیز در موقعیت بهتری نسبت به نسلهاي پيشين خود قرار دارند.
hi agha man vaimaxe irancell daram agha in to facebook va yahoo ze kol nemire..1ki bege chika شارژ مستقیم ایرانسل konam man???meghsiمن وایمکس ایرانسل دارم با تعرفه ی 128 خیلی راضیم سرعت دانلودم روز ها 16 و شب ها 24 تا 30. مودمم هم USB هستش.خونمون ملی راه اهواز.مبین نت داشتم انتن دهیش خوب نبود اصلا افتضاح بود من ایرانسل دارم اما تو فیس بوک و یاهو %1 من کارم یه جوریه واسه جاهای مختلف اینترنت پیشنهاد میدم با هر دوشون کار کردم. متاسفانه قطع شدن ایرانسل و پهنای باند نصبتا پایینش به علت شلوغی شبکه خیلی بده ولی از طرفی قیمت مدمش ارزونه و پوشش تو 7 شهری که اسمشو آورده تقریبا کامل. ولی در کل اول مبین تست کنی


:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت

تعرفه مكالمات اپراتور دوماپراتور دوم تلفن همراه در تعريف تعرفه‌هاي خود اعلام كرده است که از خرید شارژ ایرانسل بانک ملت تاریخ ۱۳۸۶/۸/۳۰ طرح تعرفه «دقیقه‌ای» دیگر ارائه نشده و بنابراین تمامی مشترکین ایرانسل به طور خودکار در سیستم صورتحساب به طرح تعرفه «ثانیه‌ای»منتقل شدند.ايرانسل اعلام كرده است: مشترکین می‌توانند به دلخواه خود، هر یک از دیگر طرح‌های تعرفه موجود (آبی، قرمز و طلایی) را انتخاب كنند. اين اپراتور تعرفه‌هاي خود را در سه طرح دائمي، اعتباري و پيام‌رسان اعلام كرد.اما در طرح دائمي، اشتراك ماهانه 7500ريال و سپرده رومينگ مبلغ 2 ميليون ريال بود كه اين مبلغ طبق قوانين مربوطه قابل بازگشت است. در اين طرح تماس از ام‌تي‌ان ايرانسل به ام‌تي‌ان ايرانسل 8/32 ريال در ثانيه و 499 ريال در دقيقه، همچنين تماس از ام‌تي‌ان ايرانسل به ساير خطوط داخل كشور 10/42 ريال در ثانيه و 625ريال در دقيقه محاسبه مي‌شود.
3- دوباره دکمه ستاره * خرید شارژ ایرانسل بانک ملت را فشار دهید.
دوستان من کرج خرید شارژ ایرانسل بانک ملت هستم و512 ایرانسل استفاده میکنم.آنتن دهیش خوبه و قطعی هم میشه گفت اصلا نداره یا ماهی شاید 5 دقیقه داشته باشه.تنها ایرادی که داره سرعت دانلودشه که بین60-64 هست.بخاطر همین میخوام اگه بشه مبین بخرم ولی موندم اینکارو بکنم یا نه.یه سئوالم داشتم اینکه اگه مبین بگیرم میشه مودم ایرانسلمو به مبین تغییر بدم یا نه؟
malume khob berande irancell ghavi tare az hame lahaz be andbozorgishbaskhadamatbede باسلامانگار اين مطلب خيلي وقت است كه آپدت نشده.مبين نت پوشش خود را علاوه بر مراكز استان ها به طور ميانگين 4 شهر در هر خرید شارژ ایرانسل بانک ملت استان ارتقا داده.

سلام من از اول با دایل آّب کار میکردم راضی خرید شارژ ایرانسل بانک ملت بودم !!!!!

________________________________________ خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
گام های دريافت جوايز :گام اول: خرید شارژ ایرانسل بانک ملت مراجعه به سايت همراه اول و جستجوی شماره تلفن در ليست برندگان طرحگام دوم: چنانچه نام شما جزو اسامی قابل مشاهده در لیست است، شما يکی از برندگان جوايز ما هستيد .گام سوم: جوايز غیرنقدی شامل سیم کارت اعتباری، گوشی تلفن همراه سامسونگ، تلویزیون هوشمند سامسونگ ، گوشی تلفن همراه هوشمند سامسونگ، تب لت، لپ تاپ از طريق شرکت پست توزيع می گردد.
• در صورت پرداخت سه ماهه سرویس‌های ویژه کاربران کم کصرف و پرمصرف، ۵٪ تخفیف، شش ماهه، ۷٪ تخفیف، نه ماهه، ۱۰٪ تخفیف و در صورت پرداخت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت یک ساله، ۱۲٪ تخفیف، به مشترک تعلق می‌گیرد. در صورت پرداخت سه ماهه سرویس‌های نامحدود، ۷٪ تخفیف، شش ماهه، ۱۰٪ تخفیف، نه ماهه، ۱۲٪ تخفیف و در صورت پرداخت یک ساله، ۱۵٪ تخفیف، به مشترک تعلق می‌گیرد.

2011: در اين سال نسخه دوم و پيشرفته استاندارد LTE به نام LTE-Advanced تصويب شد. همچنين استاندارد VoLTE يا Voice Over LTE در دستور كار براي تصويب شدن تا خرید شارژ ایرانسل بانک ملت پايان سال 2011 قرار گرفت. در اواسط سال شركت AT&T نيز سرويس‌هاي LTE خود را به‌صورت محدود در چندين مركز شروع كرد.شركت Verizon تصميم دارد تا پايان اين سال در تمامي مناطقي كه سرويس 3G ارائه مي‌دهد، سرويس LTE را نيز راه‌اندازي و ارائه كند.
توجه: پس از دریافت پیام کوتاه حاوی تنظیمات، آنرا باز و در گوشی ذخیره خرید شارژ ایرانسل بانک ملت (save) نمایید تا تنظیمات GPRS به گوشی منتقل شود. برای اولین بار در ایران اینترنت 24 ساعته در تلفن همراه شما! درهنگام حرکت و رفت و آمد، بدون هیچ زحمتی می توانید به شبکه جهانی اینترنت متصل باشید.(General Packet Radio Service) GPRS سرویسی است که از طریق آن شما همیشه و همه جا آنلاین بوده و می توانید از اینترنت استفاده نمایید. شما می توانید از طریق لپ تاپ، رایانه دستی (PDA) یا مرورگر WAP روی گوشی خود در کمترین زمان به اینترنت متصل شوید.
شارژ خرید شارژ ایرانسل بانک ملت اینترنتی

مشکل بعضی از خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ما اینه که اطلاعات کافی نداریم بعد از همه انتقاد هم میکنیمشما ۲ بعد از ظهر دانلود کردی توقع داشتی کم نشه!
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ، در گوشی*های ارائه* شده جدید بازار، اکثرا شیشه به عنوان ماده اصلی در ساخت صفحه*نمایش جایگزین تلق پلاستیکی شده* است و شاید حال وقت آن رسیده* باشد تا این ماده با یک فناوری جدید به بازار ارائه گردد. با تحقیقات بیشتر انجام شده بر روی صفحات نمایش OLED مشخص شده* خرید شارژ ایرانسل بانک ملت است که این صفحات توانایی مخلوط شدن با بسیاری از عناصر دیگر را دارند، بارز*ترین مثال در این مورد فویل*های فلزی هستند که با اضافه شدن به یک صفحه نمایش OLED ماده*ای نشکن و منعطف می*سازند که این مهم می*تواند عمر یک گجت مثل گوشی هوشمند را تا چندین برابر حال*حاضر افزایش دهد.سامسونگ به طور رسمی*اعلام نکرده که چه بودجه ای را برای ساخت و تولید انبوه صفحات قابل انعطاف هزینه کرده* است ولی با وجود رقبایی مانند شارپ و ال*جی که به طور آشکار تلاش خود برای دستیابی به تولید انبوه این صفحات را اعلام کرده*اند، به نظر می*رسد سرعت عمل سامسونگ و تیم سازنده بسیار بالا رفته* باشد. چنین روندی نیز متعاقبا این احتمال را افزایش می*دهد
17 خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
اگر وایمکس می خواهید مبین نت بخرید ایرانسل سرعتش کم است و گران و share آن خرید شارژ ایرانسل بانک ملت 1به8 است قطعی هایش هم رفع شده است سرعت دو مگابایتش خیلی عالی است . من در نارمک زندگی می کنم و پوشش خوب است اگر در کنار پنجره بگذارید بهتر است . اگر ساختمانتان بتونی باشد تا حدودی سیگنال کمتر است . یا علی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
350ms روی خرید شارژ ایرانسل بانک ملت hetzner.de

در مورد پيام 8، در صورت، سه بار اشتباه وارد كردن رمز PIN، درخواست رمز PIN مي‌شود كه پس از هفت بار وارد كردن رمز اشتباه، سيم كارت مي‌سوزد. شايان ذكر است PUK 1 مربوط به PIN 1 و PUK 2 مربوط به PIN 2 مي‌باش به جهت افزايش امنيت سيم كارت پس از فعال نمودن آن در منوي مربوطه ("Security" يا "امنيت و ايمني" و ...)، در هنگام روشن نمودن دستگاه، اين عدد رمز درخواست خواهد شد.در مواردي چون سرويس "FDN"، مورد خرید شارژ ایرانسل بانک ملت استفاده واقع خواهد شد.پيام‌هاي شنيداري
تعرفه GPRS بطور کلی حجم داده ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، حدوداً به هر 1000 بایت یک کیلوبایت (KB) و به هر 1000 کیلوبایت یک مگابایت (MB) می گویند. شما به آسانی می توانید در هرلحظه هزینه های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد بایت هایی که خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ارسال یا دریافت کرده اید را در تعرفه ضرب کنید.لطفاً به خاطر داشته باشید که کارکرد دیتای شما شامل کلیه اطلاعاتی خواهد بود که توسط خود شما یا به صورت خودکار از گوشی، رایانه دستی یا لپ تاپ شما ارسال و یا دریافت می گردد.براي مشاهده تعرفه GPRS برای نخستین بار در ایران...
خدمات مبتنی بر مکان:به كمك سرويس‌هاي مبتني بر مكان، اطلاعات آب و هوا یا ترافیک محلی به گوشي تلفن‌همراه شما فرستاده می‌شود. همچنين امکان جستجوی دوستان یا مراکز تجاری نزدیک شما را فراهم می کند. این خدمات شامل تشخیص موقعیت شخص یا شی ء همچون یافتن نزدیکترین باجه های بانکی الکترونیکی یا موقعیت یک دوست یا کارمند می شود. ردیابی مرسولات یا وسایل نقلیه نیز از جمله خدمات دیگر این سرویس می باشند. کلیپ های اخبار و اتفاقات ورزشی از جمله خرید شارژ ایرانسل بانک ملت محبوب ترین فیلم های دانلود شده توسط کاربران موبایل هستند.
۷ منوی خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خدمات ایرانسل ۷۰۰-۳ *۱۴۰*۳#
با سلام. خدمت تمامی دوستان. نظرات همه رو خوندم و خیلی برام مفید بود. من تازه وایمکس ایرانسل خریدم. ولی از قضیه تقسیم 1 به 8 ترافیک خبر نداشتم. حالا میخوام طرح تعرفه مو به 512 تغییر بدم. وقت زیادی ندارم که این ور و اونور برم. کسی میدونه چقدر کار میبره؟ اگه دردسرش زیاده کلا این وایمکسو جمعش کنم.. ممنونم. مقاله تون فوق العاده بود. باور بفرمایید خیلی این قضیه رو گوگل کردم تا نهایتا در نوشته ی کامل شما و البته نقطه نظرات دوستان به جواب هام رسیدم. بی نهایت سپاسگزارم از خرید شارژ ایرانسل بانک ملت شما و دوستانی که نظر گذاشتن.
12 مرداد خرید شارژ ایرانسل بانک ملت 1391
۱۳ منوی سرویس فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴ *۱۴۰*۳*۴# خرید شارژ ایرانسل بانک ملت

در راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نمایید.
ممكن است شخصي كه تلفن همراه را اجاره كرده است، مبالغ كلاني هزينه ايجاد نمايد و سپس متواري شود، كه در اين گونه موارد، شركت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ارتباطات سيار برابر مقررات جاري، به مشترك (صاحب تلفن) مراجعه و هزينه‌ها را از وي مطالبه مي‌كند.
ردیف عملکرد تلفن خرید شارژ ایرانسل بانک ملت گویا کد دستوری
معايبنبود امکانات لازم خرید شارژ ایرانسل بانک ملت برای افزايش ظرفيت حافظهبدقلقی گاه‌به‌گاه سيستم‌عاملبومی نشدن برنامه‌های ديگر شرکت‌ها در دستگاهغايب بودن برنامه‌های اداری پرکاربرد و ضروری ديگر شرکت‌هافروشگاه آنلاين BlackBerry App World در مقايسه با سرويس‌های رقيب حرفی برای گفتن ندارد.
همچنين خرید شارژ ایرانسل بانک ملت مي توانيد با ارسال لينك مربوطه به دوستان و آشنايان خود براي دريافت فايل راهنما آنها را نيز در لذت استفاده از سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل سهيم كنيد. براي اين كار
نکته: اگر هنوز برای کارت بانکی خود رمز خرید شارژ ایرانسل بانک ملت دوم نگرفته اید، یا اصلا کارت بانکی ندارید، نگران نباشید! شما با مراجعه به شعب بانک های سامان و پارسیان، بدون هیچگونه معطلی می توانید کارت‌های آماده خرید اینترنتی (دارای شماره رمز اینترنتی و کد CVV2) را که از قبل با مبالغ مختلف ایجاد شده خریداری کنید و از طریق دروازه پرداخت الکترونیکی همین بانک‌ها، کارت شارژ یا هر نوع کالا یا خدمات دیگری را که امکان خرید اینترنتی اش فراهم شده بخرید.اگر نکته‌ی مبهمی درباره‌ی برایتان باقی مانده، می‌توانید در کامنت‌های همین مطلب، یا با رفتن به صفحه‌ی پرسش خود را بپرسید. ما شما را راهنمایی خواهیم کرد.
ه مسئولیتی در خصخرید شارژ وص اینگونه پيامک‌ها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. شبکه قرار گیرد، پیامکی حاوی اعلام بازگشت مشترک خرید شارژ به شبکه برای شما ارسال خواهد شد.اه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژ بگیرید.• کلیه خرید شارژ پیامک‌های خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ارسالی به ۸۴۹۴ رایگان است.
به تمامي مشتركين گرامي توصيه مي‌شود، براي نقل و انتقال تلفن همراه با فيش ثبت نام خود، به دفاتر خدمات مشتركين تلفن همراه يا دفاتر ارتباطي مراجعه نمايند. ارائه رسيد انجام خدمت از سوی دفاتر خدماتی بخش خصوصی جهت كليه خدمات بمنظور پیگیری الزامي ميباشداز واگذاری تلفن همراه خود بصورت شرایطی خودداری نموده و صرفا" با حضور در دفاتر خدماتی نسبت به انتقال اقدام نمائید.بمنظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از به امانت گذاردن سیمکارت, شناسنامه تلفن همراه و مدارک شناسائی خود نزد دیگران خودداری نمائید.در هنگام سفر به شهرهای مرزی بدلیل مجاورت اپراتورهای دارای رومینگ و احتمال افزایش هزینه مکالمات, در منوی گوشی, جستجوی شبکه (Network Searching) را در حالت تنظیم دستی (Manual) قرار داده و اپراتور ایران را انتخاب نمائید.از قرار دادن سیمکارت در مجاورت میدان مغناطیسی, رایانه و... خودداری نمائید.هرگونه خمیدگی سیمکارت, واردآمدن ضربه یا فشار بر آن احتمال غیر قابل استفاده بودن خرید شارژ ایرانسل بانک ملت آن را افزایش می دهد.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
در جشنواره تابستان ۹۱ و در ادامه ارائه طرح های تخفیفی جذاب، تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می توانید با فعال‌سازی سرویس « »، یکی از سه گروه «خانواده من» (۱ تا ۵ شماره)، «دوستان من» (۱ تا ۱۰ شماره) و یا «همکاران من» خرید شارژ ایرانسل بانک ملت (۱ تا ۲۰ شماره) را انتخاب کنید تا هزینه تمامی مکالمه ها با این شماره های ثبت شده، هم برای شما و هم برای اعضای آن گروه با ۱۵ درصد تخفیف محاسبه شود!

3. انتشار فیلتر شكن ها و آموزش روشهای عبور از سامانه های فیلترینگ ( خرید شارژ ایرانسل بانک ملت بند ج ماده 25 قانون جرایم رایانه ای)
با استفاده از خدمات نوین «شارژ الکترونیکی» (E-Charge) که ایرانسل برای نخستین بار در ایران ارائه می نماید، شما می‌توانید با روشی ساده، سریع و خرید شارژ ایرانسل بانک ملت مطمئن: بدون نیاز به خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه سیم‌کارت اعتباری خود را افزایش دهید!تا پیش از این شما مشترکین سیم‌کارت های اعتباری ایرانسل تنها می‌توانستید از میان مبالغ ١٠، ٢٠، ٥٠، ١٠٠، و ٢٠٠ هزار ریالی اعتبار خود را افزایش دهید، اما از این پس دیگر لازم نیست صرفاً از مبالغ مذکور شارژ خود را افزایش دهید بلکه این امکان برای شما فراهم شده است تا میزان مبلغ شارژ را خودتان انتخاب کنید.برای مثـال در صورتـی که مـایل به در یافـت اعتباری ما بین ١٠ هزار و ٢٠ هزار ریال باشید ،می‌توانید از طریق امکانات پیشرفته شارژ الکترونیکی ارقام را به صورت کسری و خرد شده، نظیر ١٢ هزار ریال یا ١٨هزار ریال دریافت کنید و نیز در ارقام بالاتر همچون ٤٤ هزار ریال، ٦٢ هزار، ١٢٥ هزار و یا هر مبلغ خرد شده دیگر که مورد نیازتان باشد، شارژ دریافت کنید.بدون نیاز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن‌همراهتان را بپردازید و یا به حساب خط دائمی خود سپرده واریز نمایید!برای شارژ الکترونیکی (E-Charge) که دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی (E-Charge) هستند، مراجعه فرمایید.
تعرفه تهیه حجم خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ترافیک مازاد برای سرویس‌های اینترنت وایمکس داتک تلکام حجمی
تحقق اهداف برنامه های خرید شارژ بلند مدت سوم و چهارم کشورتحقق خصوصی سازی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری خارجی بیشتر تحقق سیاستهای دولت و مخرید شارژ جلس محترم درخصوص تثبیت و کاهش قیمت‌ها افزایش ضریب نفوذ و تحقق ضریب نفوذ تلفن همراه فراتر از برنامه نوآوری، تحرک خرید شارژ و نشاط در بازار تلفن همراه کشور ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقخرید شارژ یم ۳۳ هزار نفری در کشور کاهش تصدی گری دولت و افزایش درآمدهای آن ۱/۲میلیارد دلار سرمایه گذارخرید شارژ ی خارجی تا کنون حرکت در جهت تحقق دولت الکترونیک و کاهش سفرهای درون شهری و جلوگیری از اتلاف انرژی ارائه سرعت بخرید شارژ الا در انتقال دیتای همراه و ارائه بیشترین سرعت باند پهن در کشور انعطاف در خرید شارژ ایرانسل بانک ملت تعرفه برای هماهنگی با نیاز مشخرید شارژ تری و ارائه تعرفه بدون هزینه جابجاییخرید شارژ و شارژ بدون تاریخ مصرف ایجاد نخستین پورتال عرضه محصولات الکترونیکی ویژه تلفن همراه به عنوان اولین تجربه تجارت همراه در کشور عرضه محصول منحصربه فردخرید شارژ سیم‌کارخرید شارژ پیام رسان ویژه کاربران حرفه ای دیتا و تله متری ایجاد بستر ارتباطی ویژه سازمان‌ها، شرکت‌ها و کاربران از طریق حذف موانع زمانی، مکانی‌ و تجهیزات
همچنین از نظر پشتیبانی رسمی نیز مشکلاتی وجود دارد. شما نمی‌توانید خرید شارژ ایرانسل بانک ملت براحتی به نرم‌افزارهای اصلی این تلفن‌ها دسترسی پیدا کنید یا آنها را بخرید. همین مشکلات در زمینه سخت‌افزاری هم وجود دارد.با همه اینها تصمیم با شماست، دقت کنید تا از خریدتان استفاده بیشتری ببرید.
نکته ١ : پس از انجام تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک پیام‌کوتاه دریافت می کنید. این پیام نشان دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge) است؛ بنابراین، تراکنش تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید! نکته ٢ : تمامی مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge)، تحت نظارت دقیق ایرانسل صورت می گیرد. به همین دلیل این روش از ساده ترین، سریع‌ترین و در عین حال مطمئن ترین راه‌های انجام این تراکنش ها محسوب می‌شود. بـا خـدمـات شـارژ الـکترونیکـی (E-Charge) در وقـت،هـزینـه و انـرژی صرفه جـویی می کنیـد!شناسه ایرانسلی روشی نوین جهت دریافت اعتبار با استفاده از شارژ الکترونیکی شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از شارژ الکترونیکی به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. پس از انتخاب شناسه ایرانسلی مشترک می تواند در هنگام مراجعه به فروشندگان مجاز شارژ الکترونیکی به جای شماره تلفن همراه، شناسه ایرانسلی خود را جهت دریافت اعتبار خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ارایه نماید.
به نظر من دیال آپ از همه بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اره والا من با دایل اپ هر خرید شارژ ایرانسل بانک ملت شب یه فیلمه 1080 اچ دی دانلود میکنم ! تو چی؟ من تمام نظرات رو درباره این دو اپراتور خوندم راستش هنوز هیچ وایمکسی به شهر ما نیومده ولی من خودم چند وقت با adsl شاتل کار کردم خیلی هم ازش راضی بودم سرعتش تا 250 هم میرسید و کمتر از 180 یا 190 نمیشد الان هم از اینترنت ارزون های مخابرات گرفتم که ماهی 3000 تومان میدم شبها با سرعت 200 یا 220 دانلود میکنم و روزها تا 350 هم میرسه با این تفاضیل شما به نظر من آدم یک اینترنت adsl ببنده خیلی بهتره هم هزینه کمتر هم سرعت بالاتر تازه وایمکس نسل جدیده اینترنته و باید سرعتش هم بالاتر باشه
۱.انتخاب آهنگ دلخواه هر آهنگ یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می توانید با ارسال دستور مشخصی در یک پیام کوتاه خرید شارژ ایرانسل بانک ملت فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:در لینک پورتال آهنگ پیشواز در صدها آهنگ متنوع وجود دارد که شما می‌توانید به نمونه آهنگ‌های مختلف گوش کرده و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.
روش‌های دسترسی به سرویسشما مشترکین ایرانسل می توانید با چهار روش متفاوت به آهنگ های پیشواز موجود در شبکه ایرانسل دسترسی داشته و آنها را برای تماس گیرندگان تان تنظیم کنید! - از طریق ارسال پیام کوتاهاین روش آسان ترین راه استفاده از این سرویس است. شما می‌توانید برای برخی از عملیات اصلی،‌ از جمله خرید، حذف و مواردی که در جدول زیر به آنها اشاره شده، دستور مورد نظر خود را در یک پیام خرید شارژ ایرانسل بانک ملت کوتاه به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید. نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.


:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد جوادی


از چپ به راست خرید شارژ مستقیم ایرانسل

Menu > WebAccess >Web خرید شارژ مستقیم ایرانسل Sessions > *----* >New
شارژ اينترنتی يكی از جديد ترين روش های شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل سيم كارت است كه به تازگی از سوی ايرانسل به مشتركين ارائه شده است.
خدماتی که از طریق پورتال ویترین ارائه می شوند، به 4 گروه کلی تقسیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل شده اند:

• زمانی که یک آهنگ پیشواز خریداری می‌کنید، در صورتیکه مشترک سیم کارت اعتباری ایرانسل باشید، هزینه آن از اعتبار مکالمه شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل کسر می‌شود و اگر مشترک سیم کارت دائمی ایرانسل باشید، هزینه خرید آهنگ به صورتحساب شما اضافه می‌شود.
19 تیر 1391 خرید شارژ مستقیم ایرانسل

7 خرید شارژ مستقیم ایرانسل تیر 1391
در اين روش، پرداخت مبلغ به صورت اينترنتی انجام می شود؛ به اين صورت خرید شارژ مستقیم ایرانسل كه مبلغی معادل شارژ انتخابی از حساب بانكی شما كه اطلاعات مربوط به آن در زمان انتخاب مبلغ از شما پرسيده می شود، كسر می گردد.
اگه بخوام مبین نت بگیرم از کدوم طرح و سرویس استفاده کنم که بهتر باشه؟ خرید شارژ مستقیم ایرانسل

پس از خرید خرید شارژ مستقیم ایرانسل از وب سایت ، شما به ۲ روش می‌توانید سیم کارت همراه اول خود را شارژ نمایید.
لطفاً توجه داشته باشید که در صورت عدم دریافت رسید به دلیل مشکل دستگاه، می توانید تنها از طریق کارت بانکی استفاده شده و همان دستگاه، خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای چاپ مجدد رمز خود درخواست نمایید.

• غیر حضوری : خرید شارژ مستقیم ایرانسل
و به مرور زمان این قیمت به ۸۰ هزار تومان رسید و بعد از آن، این مودم‌ها ناپدید شد و مودم‌های جدید ایرانسل با پورت usb با تقویت کننده و قابلیت حمل (بدون نیاز به کابل شبکه) با‌‌ همان قیمت ۸۰ هزار تومان معرفی شد که از این مودم‌ها استقبال خوبی به عمل آمد. در همین بازه‌های زمانی مبین‌نت مشغول به فروختن مودم‌های شبیه مودم‌های ابتدایی ایرانسل بود. ایرانسل در کنار این مودم یک مدل وای فای نیز عرضه می‌کند که جدیدا این مودم‌ها به‌روز رسانی شده‌اند و آنتن‌های ان حذف شده و جمع و جور‌تر گشته‌اند. هزینه راه اندازی وایمکس (نصب) در اپراتور ایرانسل ۸ هزار تومان می‌باشد. برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل گیرندگی بهتر نیز همانند مبین‌نت مودم‌های بیرونی با قیمت ۲۰۰ هزار تومان نصب می‌شود. مودم‌های رومیزی طرح قدیمی که مبین‌نت با قیمت ۸۰ هزار تومان عرضه می‌کند، ایرانسل با ۵۰% درصد این قیمت (به‌تازگی) به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
خرید شارژF را در یک پیامک (رایگان) به خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۸۴۹۴ ارسا خرید شارژل نمایید.سرویس اعلام دسترسی ایرانسل (به زودی)
1. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
برای هریک از شماره هایی که در «فهرست خرید شارژ مستقیم ایرانسل طلایی» ثبت می نمایید، مبلغی بابت «هزینه ثبت شماره» در صورتحساب بعدی مشترکین سیم کارت دائمی درج شده و یا از اعـتبـار مـکالـمـه مـشترکـین سـیم کـارت اعـتبـاری کسر می شود.
در صورتي كه شناسنامه تلفن همراه، مفقود يا به سرقت برود، صاحب تلفن بايد در اسرع وقت به ادارات مناطق مشتركين تلفن همراه مراجعه تا پس از تكميل فرم‌هاي مربوطه و انجام مراحل قانوني، نسبت به خرید شارژ مستقیم ایرانسل جلوگيري از جعل شناسنامه اقدام گردد.
سخت‌افزار قدرتمند و کيفيت خرید شارژ مستقیم ایرانسل بالای توليد
•• به لینک «آهنگ پیشواز» در vitrin.irancell.ir بروید ، آهنگ‌های مختلف را گوش کنید خرید شارژ مستقیم ایرانسل و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.

{{ هر بایت خرید شارژ مستقیم ایرانسل = 8 بیت }}
• در صورت پرداخت سه ماهه سرویس‌های ویژه کاربران کم کصرف و پرمصرف، ۵٪ تخفیف، شش ماهه، ۷٪ تخفیف، نه ماهه، ۱۰٪ تخفیف خرید شارژ مستقیم ایرانسل و در صورت پرداخت یک ساله، ۱۲٪ تخفیف، به مشترک تعلق می‌گیرد.
1. در زمان دريافت جوايز ضروری است رسيد پستی توسط مالک قانونی تلفن همراه در زمان قرعه کشی در دو نسخه امضاء خرید شارژ مستقیم ایرانسل گردد.
2007: خرید شارژ مستقیم ایرانسل دو اپراتور بزرگ ايالات‌متحده يعني Verizon و AT&T اقدام به نصب زيرساخت‌ها و تجهيزات شبكه‌هاي LTE کردند.
کیفیت که شامل دقت خرید شارژ مستقیم ایرانسل ، ثبات و جامع بودن توصیه های اپراتور به علاوه دانش و ادب اوست .

دوستانی که میفرمایند از پهنای باند 512 و بالاتر شرکت مبین نت خرید شارژ مستقیم ایرانسل استفاده می کنند، کاربر خانگی هستند یا اداری؟!!
خرید شارژ مستقیم ایرانسل

خرید شارژ مستقیم ایرانسل
۴. در پایان، خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیستم پیامی را نمایش می‌دهد که نشان از موفقیت‌ آمیز بودن ثبت نام شما دارد.
كارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده خرید شارژ مستقیم ایرانسل است.
۲ اتصال به خرید شارژ مستقیم ایرانسل اپراتور ۷۰۰-۰ -
از ساعت 2 شب تا 8 خرید شارژ مستقیم ایرانسل صبح رایگانه...
پس از راه اندازی این سرویس، مشترکین ایرانسل می توانند برای ثبت، حذف و یا مشاهده خرید شارژ مستقیم ایرانسل شماره در این فهرست، دستورالعمل های موجود در جدول زیر را از طریق منوی کدهای دستوری (USSD) وارد نموده و دنبال کنند. برای ثبت و یا اضافه نمودن شماره به «فهرست طلایی»، شماره را به صورت "xxxxxxxxx093"وارد کنید.
من خرید شارژ مستقیم ایرانسل دو ساله 128 ایرانسل دارم
خرید شارژ مستقیم ایرانسل

• اطلاعات تکمیلی خرید شارژ مستقیم ایرانسل در رابطه با این سرویس (هزینه، روش استفاده خرید شارژ و غیره) متعاقبا اعلام خواهد شد.

8 خرید شارژ مستقیم ایرانسل مرداد 1391
• حرکت به سمت خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ اپراتور پیشرو و نوآور در سطح منطقه
برای مثـال در صورتـی که مـایل به در یافـت اعتباری ما بین ١٠ هزار و ٢٠ هزار ریال خرید شارژ مستقیم ایرانسل باشید ،می‌توانید از طریق امکانات پیشرفته شارژ الکترونیکی ارقام را به صورت کسری و خرد شده، نظیر ١٢ هزار ریال یا ١٨هزار ریال دریافت کنید و نیز در ارقام بالاتر همچون ٤٤ هزار ریال، ٦٢ هزار، ١٢٥ هزار و یا هر مبلغ خرد شده دیگر که مورد نیازتان باشد، شارژ دریافت کنید.
نحوه اطلاع از باقیمانده اعتبار خرید شارژ مستقیم ایرانسل :
خريد شارژ همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل اول
5. گلکسی اس خرید شارژ مستقیم ایرانسل 3 سامسونگ
خرید شارژ مستقیم ایرانسل این سایت جهت فروش شارژ اینترنتی سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل، تالیا راه اندازی شده است.ازاین پس
• لیست سیاه : در زمان فعالسازی رمز شارژ الکترونیکی ، خرید شارژ مستقیم ایرانسل درصورت تکرار بیش از4 بار خطا در ورود رمز ، سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود.
درباره تامین تله‌كام اپراتور نسل سوم تلفن همراه بیشتر بدانیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید خرید شارژ مستقیم ایرانسل شارژ ایرانسل و همراه اول با کارت بانک کارآفرین
چگونه خرید شارژ مستقیم ایرانسل پذیرنده جیرینگ شویم؟
پایانه‌های فروش خرید شارژ مستقیم ایرانسل (POS)
خرید شارژ مستقیم ایرانسل

1 تیر 1391 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
2- خرید شارژ مستقیم ایرانسل شماره 140 را وارد کنید.
نتیجه‌گیری خرید شارژ مستقیم ایرانسل کلی

• الف) عدم انتقال خرید شارژ مستقیم ایرانسل قطعي
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
مسیر زیر را دنبال خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنید :

خدایا !!!چه روزی ایران میخواد پیشرفت کنه فقط خودت میدونی ..میگن ایران پیشرفت کرده .ما این کار کردیم و اونکار ...بابا هنوز یه اینترنت درست و حسابی با هزینه مناسب به مردم ارائه نمیده ه ه..تو کشور های دیگه با هزینه بسیار پایین اینترنتی با سرعت فو ق العاده عالی ارائه میشه...بعد مردم ما این همه هزینه میکنن حتی توی پایتخت هم مردم خرید شارژ مستقیم ایرانسل معترضن..فقط میتونم بگم برای همه اونهایی که فقط پشت میز نشستن و شعار میدن جدا متاسفم..
خرید شارژ مستقیم ایرانسل تحقق سیاستهای دولت و مجلس محترم درخصو خرید شارژص تثبیت و کاهش قیمت‌ها
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل

• محتوای خرید شارژ مستقیم ایرانسل علیه مقامات و نهادهای دولتی و عمومی
malume khob berande irancell ghavi tare az hame lahaz be andaze bozorgish bas khadamat bede خرید شارژ مستقیم ایرانسل dg


تاریخ انقضاء: خرید شارژ مستقیم ایرانسل
11 سرعت مبین نت اصلا خوب نیست چه فایده سرعت پایین چه بدرد می خرید شارژ مستقیم ایرانسل خوره GPRS سرعتش بیشتره.


2 خرید شارژ مستقیم ایرانسل تیر 1391
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
ام خرید شارژ مستقیم ایرانسل تي ان ايرانسل همواره آخرين تكنولوژي روز دنيا را به شما مشتركين گرامي ارائه مي نمايد.
بدیهی است سایر طرحهای مشابه جهت ارتقا‌‌ فروش فقط به سایت هایی که در خرید شارژ مستقیم ایرانسل این جشنواره شرکت نمایند تعلق خواهد گرفت.
۳. مبلغ شارژ موردنظر خود را از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب شما کسر می شود.
شبکه توزیع خدمات جیرینگ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
عالی خرید شارژ مستقیم ایرانسل
از طریق وب سایت خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
از آنجا که RIM در تشويق برنامه‌نويسان به سمت سرويس BlackBerry App World موفقيتی کسب نکرده‌است، شايد بهتر باشد از اهرم‌های ديگری برای اين منظور استفاده کند؛ به اين معنی که روی نقاط قوت اين سرويس بيشتر مانور بدهد. به عنوان مثال، يکی از بزرگ‌ترين مزيت‌های محصولات RIM يکپارچگی آن‌ها با سرويس ايميل بی‌نقص این شرکت است. البته در نخستین مدل‌های پلی‌بوک چنين قابليتی وجود نداشت و علتش هم اين بود که RIM در آغاز قصد داشت تبلت خود را به عنوان مکملی برای اسمارت‌فون‌های بلک‌بری جا بياندازد و نه يک دستگاه مستقل از ديگر محصولات خود. برای ‌همين، بعضی از امکانات گوشی‌های موبايل اين شرکت در تبلت‌هايش پياده‌سازی نشده‌بود. اما در پلی‌بوک‌های جديد اين رويه تغيير کرد و حالا همه‌ آن‌ها برنامه ايميل بومی و خاص خود را دارند که به‌خوبی با برنامه‌های جديد تقويم (Calendar) و تماس‌ها (Contacts) سازگار و يکپارچه است. ارسال و دريافت ايميل با پلی‌بوک تجربه بسيار خوبی است. کار با برنامه Messages راحت است و اين نر‌م‌افزار به خوبی با برنامه‌های تقويم و تماس‌ها هماهنگ شده‌است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل علاوه‌بر اين، برنامه Messages با سرويس‌های ديگر از جمله BlackBerry Mobile Fusion، جی‌ميل، هات‌ميل، یا هر سرویس مبتنی بر IMAP، POP و Exchange ActiveSync سازگار است. حتی اگر هم در هر يک از سرويس‌ها تقويمی لینک شده باشد، می‌توان آن‌را با برنامه Message همگام کرد. برنامه Contacts اجازه می‌دهد اطلاعات را به يکديگر الصاق کنيد. مثلاً می‌توانيد آدرس ايميل يک نفر را به آدرس او در يک شبکه اجتماعی لينک کنيد. البته پيوند دادن اين اطلاعات به حساب های Exchange به‌صورت خودکار انجام نمی‌شود و بايد اين‌کار را دستی انجام دهيد. اما در کل برنامه‌هایی از اين دست، از جمله Messages، نشان می‌دهند که RIM در بخش نرم‌افزار عملکرد خوبی دارد. خبرهای اخير نشان می‌دهند که پلی‌بوک دارد راه درست را پيدا می‌کند. اين تبلت (در کنار آی‌پد) يکی از امن‌ترين‌های موجود در بازار است که آن‌را به گزينه‌ای مناسب برای کاربردهای تجاری بدل می‌کند. اين تمهيدات امنيتی سطوح گوناگونی از امنیت را برای حساب‌های ايميل Exchange و پشتیبان‌گیری از داده‌ها در اختیار کاربر می‌گذارند. باتوجه به دو مزيت بزرگی که در بالا به آن‌ها اشاره شد (ايميل بومی و امنيت)، RIM می‌تواند بلک‌بری پلی‌بوک را به عنوان يک تبلت برای کاربردهای اداری-تجاری بازاريابی کند. به اين ترتيب، افرادی که هم به سرويسی همچون Exchange نياز دارند و هم ممکن است گهگاه روی ‌تبلت خود فيلم تماشا کنند، به سمت آن جذب خواهند شد.
۱. پس خرید شارژ مستقیم ایرانسل از ورود به سایت کارتی ()، کارت شارژ مورد نظر خود (ایرانسل ، همراه اول یا تالیا) را انتخاب کنید.
ولی وایمکس خرید شارژ مستقیم ایرانسل چی
حال می‌توانید با دستور زیر به سیم‌کارت‌های ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل دیگر شارژ بفرستید(بین کدها هیچ گونه فاصله ای وجود ندارد):
خريد شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
سال خرید شارژ مستقیم ایرانسل 1388
دلار سرمایه گذاری خارج خرید خرید شارژ مستقیم ایرانسل شارژی تا کنون
1. اطلاعات صحیح باشد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل


نکات خرید شارژ مستقیم ایرانسل مهم:
شارژایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل
همانطور که در شکل زیر آمده است، به منظور پرداخت آنلاین به اطلاعات زیر نیاز خرید شارژ مستقیم ایرانسل می باشد:
• کلیه خرید خرید شارژ مستقیم ایرانسل شارژ
۲۶ طرح تعرفه فعلی ۷۰۰-۷-۸-۱ *۱۴۰*۷*۸*۱# خرید شارژ مستقیم ایرانسل
27 خرداد 1391 خرید شارژ مستقیم ایرانسل


ددریافت رمز ورود برای دسترسی به پورتال آهنگ پیشواز، دقیقا مشابه دریافت رمز ورود برای ویترین است. به این ترتیب كه “نام کاربر”، شماره تلفن ایرانسل مشترک است و “رمز ورود” را نیز می توانید خرید شارژ مستقیم ایرانسل از هر یک از سه روش ذکر شده که مایل باشید، دریافت کنید:
7 خرید شارژ مستقیم ایرانسل مرداد 1391
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
شارژايرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
روش سوم: همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس گرفته و “رمز ورود” اختصاصی خود را برای ورود به ویترین، دریافت نمایید.
• سلب امتیاز : در صورتی که سیم کارت در حالت غیر فعال قرار گیرد و به مدت ۱۲ ماه شارژ نگردد، خرید شارژ مستقیم ایرانسل شماره و حق امتیاز از مالک سلب شده و سیم کارت قابل شارژ نخواهد بود.
بعد رفتم مخابرات تا شاید بشه یکاری کرد.اونجاهم گفتن باید درخواست بدید تا شاید 6ماه دیگه خطتون درست بشه!!!گفتم اگه یه خط تلفن دیگه بگیریم چی؟گفت نمیشه مشکل ماله کل منطقه ی شماس!!!گفت تنها راهش اینه که وایمکس بخرید.یعضیا نوشتین خوبه بعضیا نوشتین بده!!اخر خوبه یا بده؟بگیرم یا نه؟مبین نت یا خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل؟؟؟:((میشه بگید قیمتاش چجوریاس؟
شناسه ایرانسلی خرید شارژ مستقیم ایرانسل روشی نوین جهت دریافت اعتبار با استفاده از شارژ الکترونیکی
، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خرید شارژ مستقیم ایرانسل خبری قرار خرید شارژ بگیرید.

كارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است.
پس از این که کد شارژ همراه اول را از سامانه خرید اینترنتی خرید شارژ مستقیم ایرانسل کارت شارژ دریافت کردید، کد زیر را در گوشی همراه خود وارد کنید
2. می‌گوید: خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل، کارخرید شارژ آفرین برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور شد (دی ۸۹)

o PIN 1: به جهت افزايش امنيت سيم كارت پس از فعال نمودن آن در منوي مربوطه ("Security" يا "امنيت خرید شارژ مستقیم ایرانسل و ايمني" و ...)، در هنگام روشن نمودن دستگاه، اين عدد رمز درخواست خواهد شد.
بدقلقی گاه‌به‌گاه سيستم‌عامل خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
مثلا اگه شما 512 (K(b دارید اونوقت خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرعت دانلود حداکثر (64k(B خواهید داشت.
شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
۱۲ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
Send یا Ok یا دكمه سبز # شماره رمز شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل # * 140 *
چ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
۸ فعال‌سازی پیامگیر صوتی ۷۰۰-۳-۱-۱ *۱۴۰*۳*۱*۱# خرید شارژ مستقیم ایرانسل
همچنین معتقدیم که رضایت مشتریان بر پایه سه اصل دیگر نیز استوار است : خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خوشحالی ها؟؟!!! خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
حداکثر مبلغ انتقال در هر روز خرید شارژ مستقیم ایرانسل 10.000 تومان می باشد
3. سورنا می‌گوید: خرید شارژ مستقیم ایرانسل
3 200،000 196،000 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
روش‌های دسترسی خرید شارژ مستقیم ایرانسل به سرویس
روش دوم: اگر قبلاً برای سرویس “کنترل حساب اینترنتی” (e-Care) ثبت نام کرده باشید، می توانید همان خرید شارژ مستقیم ایرانسل رمز سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) را برای ویترین و در نتیجه پورتال آهنگ پیشواز هم وارد نمایید. در غیر اینصورت، می توانید با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۱۳۰ از خط ایرانسل خود، برای e-Care به صورت رایگان ثبت نام کنید تا یک رمز ورود اختصاصی برای شما در سیستم ایرانسل ایجاد شود. به این ترتیب، می توانید از این رمز ورود در سرویس های کنترل حساب اینترنتی و ویترین استفاده کنید.
سلام.من وایمکس ایرانسل دارم.عالیه.تنها مشکلش خرید شارژ مستقیم ایرانسل اینه که فیلم دانلود نمیکنه.ینی سرعتش واسه فیلم کمه.من نمیدونم اگه ایرانسل بده pa چرا همه میرن میخرن؟
۲. بلافاصله پس از اولین خرید، آهنگ پیشواز شما فعال می شود!!! خرید شارژ مستقیم ایرانسل
برای نخستین بار در خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایران و فقط برای ایرانسلی ها...
آندروید در حالت پیش‌فرض فایل‌های mp3، aac، ogg، amr، midi، mpeg4، wav، bmp، خرید شارژ مستقیم ایرانسل gif، png و jpg را پشتیبانی می‌کند. این سیستم عامل Adobe Flash را نیز پخش می‌کند و می‌تواند فایل‌های GIF متحرک را با حرکت پخش کند. برای پخش فایل‌های جریان‌دار مانند صوت و ویدئو نیز می‌توانید از تگ‌ویدئو html5 و همچنین فناوری Adobe Flash Streaming استفاده کنید. در نسخه‌های جدید آندروید، موتور جاوااسکریپت مرورگر کروم، که سرعت بسیار بالایی در اجرای کدهای جاوا اسکریپت دارد به مرورگر آندروید متصل شده است. (در ضمن مرورگر آندروید کدهای HTML5 را پشتیبانی می‌کند).
این روش آسان ترین راه استفاده از این سرویس است. شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌توانید برای برخی از عملیات اصلی،‌ از جمله خرید، حذف و مواردی که در جدول زیر به آنها اشاره شده، دستور مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید. نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.
iran724.com خرید شارژ مستقیم ایرانسل
برنامه مرورگر را بازکنید، اکنون از خرید شارژ مستقیم ایرانسل شما سوال میشود که آیا میخواهید که به اینترنت وصل شوید یا نه ؟ شما Yes رو بزنید !
لطفاً به خاطر داشته خرید شارژ مستقیم ایرانسل باشید که کارکرد دیتای شما شامل کلیه اطلاعاتی خواهد بود که توسط خود شما یا به صورت خودکار از گوشی، رایانه دستی یا لپ تاپ شما ارسال و یا دریافت می گردد.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
انتقال مبلغ مشخص اعتبار، از سیم کارت اعتباری خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل به سایر خطوط ایرانسل.
تغییر رویکرد مایکروسافت در نسخه بعدی ویندوز نمایان خواهد شد، البته، این رویکرد همچنان در حوزه تبلت با دو رقیب اصلی شرکت تفاوت‌هاي اساسي دارد. مایکروسافت در ویندوز 8 نیز نسخه جداگانه اختصاصی برای تبلت عرضه نخواهد کرد، بلکه هر دو نسخه را در یک سیستم‌عامل در دسترس کاربران قرار خواهد داد. این به اين معنا است که ویندوز 8 دو رابط‌کاربری در خود خواهد داشت، یکی همان رابط کاربری آشنایی که در کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ‌ها شاهد بوده‌ایم و دیگری رابط کاربری‌ای نزدیک به آنچه در ویندوز فون 7 دیدیم و سوییچ کردن بین این دو رابط کاربری به‌راحتی قابل‌انجام خواهد بود. رابط کاربری دوم بیشتر براي استفاده در تبلت مناسب است. به این ترتیب، مایکروسافت با ارائه دو رابط کاربری متفاوت در یک سیستم‌عامل یکپارچه، همچنان این رویکرد را که تبلت دستگاهی است كه بيشتر به کامپیوتر نزديك است تا موبایل حفظ كرده و این دیدگاه در آینده‌ای نزدیک که شاهد پیشرفت بیشتر سخت‌افزار این دستگاه‌ها هستيم، می‌تواند نقطه خرید شارژ مستقیم ایرانسل قوتی برای شرکت باشد. اگر در آینده شاهد تبلت‌هایی بسیار قدرتمند با توانایی اجرای برنامه‌های تخصصی سنگین و بازی‌های پیشرفته باشیم، سازگاری تبلت‌های مبتنی بر ویندوز با بسیاری از برنامه‌های مرسوم کامپیوترهای شخصی می‌تواند یک امتیاز برای این دسته از تبلت‌ها به شمار آید.
31 تیر خرید شارژ مستقیم ایرانسل 1391
• یک کپی از کد اقتصادی ثبت شده خرید شارژ مستقیم ایرانسل یا جواز کسب شما مورد نیاز است.
نحوه تغییر شماره رمز خرید شارژ مستقیم ایرانسل خط به خط:
6- دوباره دکمه مربع # را فشار خرید شارژ مستقیم ایرانسل دهید.

تالیا خرید شارژ مستقیم ایرانسل
از نظر برنامه‌های موجود در تبلت‌های مبتنی بر ویندوز 7 تقریباً با همان برنامه‌های همیشگی روبه‌رو هستیم. برنامه پخش چندرسانه‌ای همان مدیاپلیر است، اما در این زمینه برتری قابل توجهی که وجود دارد امکان نصب برنامه‌های چندرسانه‌ای آشنایی است که به آن‌ها عادت دارید.تجربه وبگردی نیز با وجود همه مرورگرهای مرسوم می‌تواند تجربه کامل و خوبی باشد، فقط ممکن است از نظر لمس و مالتی‌تاچ خطاها و گیرهایی پیش آید و از لحاظ روان بودن، از رقبا عقب بیفتد، جدا از این موضوع، اگر از کاربران قدیمی ویندوز هستید، از برخی جهت‌ها احساس آشنایی و راحتی با وب‌گردی در تبلت‌های مبتني بر ویندوز 7 همراه شما خواهد بود.اما از نظر برنامه‌های شرکت‌های دیگر، مسلم است که با گزینه‌های فراوانی روبه‌رو خواهید بود. بسیاری از برنامه‌های ریز و درشت موجود برای ویندوز روی این تبلت‌ها قابل‌نصب است، اما خرید شارژ مستقیم ایرانسل طبیعی ا‌ست که در زمینه برنامه‌های تخصصی با مشکل مواجه شويد. این موضوع به‌خصوص درباره برنامه‌های سنگین صدق می‌کند که بیشتر آن‌ها در عمل روی این دسته از تبلت‌ها قابل اجرا نیستند. از نظر بازی نیز همین موضوع صدق می‌کند. به این ترتیب که بسیاری از بازی‌های کوچک و سرگرم‌کننده قابل‌اجرا بوده و بازی‌های سه‌بعدی سنگین غیرقابل اجرا هستند. طبیعی است که خواندن پی‌دی‌اف و کتاب‌های الکترونیک نیز در این دستگاه‌ها با مشكل مواجه نخواهد شد، اما مسئله بهینه‌سازی‌نشدن نرم‌افزارها برای این دستگاه‌ها در این زمینه هم می‌تواند آزاردهنده باشد (مثلاً در مقابل رقبايي که برنامه‌های کاملاً بهینه‌سازی شده‌ای را برای کتاب‌خوانی در نظر گرفته‌اند).
توجه: براي شارژ اينترنتی، شما تنها هزينه شارژ انتخابی خود را خرید شارژ مستقیم ایرانسل مي پردازيد و هيچگونه هزينه‌ای بابت كارمزد دريافت نمی شود.
• بهتر است قبل از فرستادن شارژ از روشن خرید شارژ مستقیم ایرانسل بودن گوشی طرف مقابل مطمئن شوید.

اطلاعات بر سرانگشتان شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل جاریست! دیگر محدود به دفتر کار، میزتان یا رایانه تان نیستید.
برای از یک به سیم کارت همراه اول دیگر () از کد زیر استفاده کنید ( خرید شارژ مستقیم ایرانسل از چپ به راست) :
خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایجاد سیستم صورت‌حساب پیشرفته، چابک و منعطف برای ارائه سرویس‌های صوت و دیتا با تعرفه های متنوع
الان یه چند ماهی میشه اینطوریه ، اگه درست نکنن که من مطمئنم اکثر مشترکین بندرعباس خرید شارژ مستقیم ایرانسل دیگه بیخیال وایمکس مبن نت میشن
در صورتي كه صاحب تلفن همراه، قصد واگذاري وكالتي تلفن همراه خود را به شخص ديگري داشته باشد، بايستي برابر بخشنامه سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، پس از استعلام دفاتر اسناد رسمي و پاسخ استعلام از سوي شركت ارتباطات سيار، خرید شارژ مستقیم ایرانسل نسبت به سند وكالت اقدام نمايد. بديهي است وكالتنامه، مانع نقل و انتقال نيست و تا زماني كه تلفن همراه به نام مشترك باشد، تمامي مسئوليت‌هاي مالي و حقوقي به عهده مشترك است. همچنين طبق ماده 678 قانون مدني، وكالت به طرق ذيل باطل مي‌شود:
ایرانسل: اپراتور ایرانسل در ابتدا که شروع به ارائه فناوری وایمکس کرده بود دارای مشکلاتی بوده که اکثر آن به ضعیف خرید شارژ مستقیم ایرانسل بودن سیگنال‌ها و یا به عبارت بهتر نبود دکل کافی مربوط می‌شد ولی با گذشت زمان کیفیت خدمات خود را در شهرهای تحت پوشش افزایش داده و در در مرکز شهر‌ها و اطراف آن پوشش دهی خوبی دارد گرچه ممکن است برخی از افراد از ضعیف بودن سیگنال‌ها گله داشته باشند ولی در کل مراکز شهرهای تحت پوشش سیگنال‌های دریافتی که با توجه به تراکم ساختمان‌ها و نزدیکی به دکل است مناسب می‌باشد و در حاشیه شهر‌ها نیز ممکن است کیفیت امواج دریافتی ضعیف یا در حد متوسط باشد که این مشکل با مودم بیرونی حل می‌شود.
۲۲ طرح اعتباری پایه‌ای ثانیه‌ای ۷۰۰-۷-۱-۱ *۱۴۰*۷*۷*۱# خرید شارژ مستقیم ایرانسل
با این روش، مبلغ مورد نظر خرید شارژ مستقیم ایرانسل شما به طور مستقیم از کارت بانکی کسر و به اعتبار سیم کارت و یا حساب وایمکس‌تان افزوده می‌شود.
ايرانسل اعلام كرده است: مشترکین می‌توانند به دلخواه خود، هر یک از دیگر طرح‌های تعرفه موجود (آبی، قرمز و طلایی) را انتخاب كنند. اين اپراتور خرید شارژ مستقیم ایرانسل تعرفه‌هاي خود را در سه طرح دائمي، اعتباري و پيام‌رسان اعلام كرد.


7. تحریك نیروهای رزمنده یا اشخاصی كه به نحوی خرید شارژ مستقیم ایرانسل از انحاء در خدمت نیروهای مسلح هستند به عصیان، فرار، تسلیم یا عدم اجرای وظایف نظامی ( ماده 504 قانون مجازات اسلامی)
29 خرداد 1391 خرید شارژ مستقیم ایرانسل

تازه فقط گفتم وارد اینترنت بشی و بگردی میشه این قدر وای به خرید شارژ مستقیم ایرانسل حالی که بخوای دانلود کنی
اما اکنون با خرید شارژ مستقیم ایرانسل ظهور وایمکس جهان در آستانه تحولی دیگر در عصر اینترنت قرار گرفته است.
مودم‌ها و هزینه خرید شارژ مستقیم ایرانسل راه اندازی
15. معرفی آثار سمعی و بصری غیر مجاز به جای آثار خرید شارژ مستقیم ایرانسل مجاز. ( ماده 1 قانون نحوه مجازات. اشخاصی كه در امور سمعی و بصری فعالیت غیر مجاز دارند)
لطفا توجه داشته باشید که برای دریافت صورت‌حساب کلی، نیازی خرید شارژ مستقیم ایرانسل به وارد کردن کدملی نیست.
1. مراجعه خرید شارژ مستقیم ایرانسل حضوری : مراجعه به و در تهران در سایر استانها
برای گرفتن رمز انتقال یک پیامک بدون متن به 8910 خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارسال کنید.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
به قسمت عاملین خرید شارژ مستقیم ایرانسل فروش جیرینگ خوش آمدید!



ثبت در خرید شارژ مستقیم ایرانسل "فهرست طلایی" *140*3*4*1*شماره#[YES/OK]
از آنجاییکه خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل تنها شبکه ای است که این سرویس را در ایران ارائه می کند، در حال حاضر امکان استفاده از آن برای تماس با سایر اپراتورها موجود نیست.
از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتنابراین، کلیه تماسهای تلفنی برقرار شده با هموطنان در خصوص فروش سیم‌کارتهای هماهنگ خرید شارژ مستقیم ایرانسل با شمارههای سایر اپراتورها، سهدیه ویژه برای مشترکین جدید ایرانسل به مناسبت ماه مبارک رمضان:

خدمات مبتنی خرید شارژ مستقیم ایرانسل بر مکان:
- درسیم کارت های اعتباری ، باخرید بسته ، مبلغ بسته بلافاصله از اعتبار مشترک کسر می گردد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل

خرید شارژ مستقیم ایرانسل
آقا سرتون رو به درد نیارم ، تا دلتون بخواد قطعی داره ، ترافیک رایگان شبانه نداره ، تعرفه ها گرون قیمت هستند ، فرض مثال خرید شارژ مستقیم ایرانسل اگه سرعت 128 بگیری ، مطمئن باش که سرعتت 64 هم نیست ...
۱/۲میلیارد دلار سرمایه گذارخرید شارژ ی خارجی تا کنون خرید شارژ مستقیم ایرانسل
نقل و انتقال فيش ثبت خرید شارژ مستقیم ایرانسل نام تلفن همراه از طريق وكالتنامه، اغلب موجب بروز مشكلاتي براي انتقال دهنده و انتقال گيرنده خواهد شد و صرفاً بايد از طريق دفاتر خدمات مشتركين تلفن همراه يا دفاتر ارتباطي، صورت پذيرد.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل

2. قیمت کارت شارژ مورد نظرتان خرید شارژ مستقیم ایرانسل و تعداد مورد نیازتان انتخاب کنید.
11 مرداد 1391 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
با استفاده از این سرویس پیشرفته و جدید، خرید شارژ در صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به دلیل خاموش بودن خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشی وی و یا به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما می‌توانید با شماره گیری یکخرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا

خرید شارژ مستقیم ایرانسل
براي سرويس پيام صوتي در ساعات خرید شارژ مستقیم ایرانسل پر ترافيك 670 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 536 ريال در هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه تماس‌هاي بين‌المللي براي كليه كشورها به جز كشورهاي ذكر شده در ساعات پرترافيك شبكه 3033 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 2899 ريال در هر دقيقه محاسبه مي‌شود.
با تشکر خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خبرگزاری ایمنا: رئیس کمیته فناوری اطلاعات IT ایران گفت: تعداد ۴ میلیون و ۱۳۱ هزار شماره تلفن اپراتور همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل اول فعال در استان اصفهان وجود دارد که در مقایسه با سال ۸۵ با رشد ۲۲۷ درصدی روبه‌رو است.

• محتوای خرید شارژ مستقیم ایرانسل علیه عفت و اخلاق عمومی
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
به كمك این سرویس می توان در هر ساعت خرید شارژ مستقیم ایرانسل از شبانه روز از موقعیت مکانی اعضای خانواده آگاه شد. به عنوان مثال والدین می‌توانند در هر لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص دهند و با اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شوند و یا موقعیت مکانی سالمندان را معین نمایند. با اشتراک خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» شما می‌توانید از هر محل یا حتی شهر دیگری از موقعیت دقیق فرزندان خود آگاه شوید.
در صورتی خرید شارژ مستقیم ایرانسل که اطلاعات کارت بانکی درست وارد شده باشد و عملیات بانکی با موفقیت انجام شود، شما به سایت باز می گردید و می توانید کد شارژ و مشخصات خرید اینترنتی خود را ببینید. در صورتی که ایمیل و یا شماره همراه خود را نیز وارد کرده باشید، یک نسخه از رسید خرید و کد شارژ برای شما ایمیل می‌شود و نیز کد شارژ به شماره‌ی همراهتان به صورت پیامک فرستاده می‌شود.
در صورتی که رمز شارژ خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل را خریداری نموده‌اید و از نحوه شارژ همراه اول خود آشنایی ندارید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.
3- دوباره دکمه خرید شارژ مستقیم ایرانسل ستاره * را فشار دهید.
2004: گروه تحقيقاتي‌ای كه روي پروژه 3GPP كار كرده بود، شروع به كار روي پروژه جديدي با نام Long Term Evolution خرید شارژ مستقیم ایرانسل يا LTE کرد و هدف‌اش دستيابي به شبكه‌ سلولي موبايل با سرعت دانلود صد مگابيت بر ثانيه و سرعت آپلود 50 مگابيت بر ثانيه بود.
لطفا توجه داشته باشید که نام کاربری، همان شماره خرید شارژ مستقیم ایرانسل تلفن همراه شماست (********۹۸۹۳) و رمز ورود نیز پس از ارسال درخواست به هر یک از روش های فوق، طی ۲۴ ساعت از طریق پیامک برایتان ارسال می شود .
• وارد كردن دستور ذیل بر روی گوشی تلفن همراه : خرید شارژ مستقیم ایرانسل
امروزه فناوری اطلاعات به سرعت در حال گسترش است. تا چندی پیش اتصال به اینترنت به یکی از سه روش زیر محدود شده بود که هر کدام کاستی ها و مشکلاتی داشتند: خرید شارژ مستقیم ایرانسل
919 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• حداکثر استفاده از توان داخلخرید شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل ی و ایفای نقش مولد در ارتقای دانش و تکنولوژی کشور
• در صورتی که خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای تغییر تنظیمات یا دریافت اطلاعات (مانند فهرست آلبومتان) از روش پیام کوتاه استفاده کنید، هزینه ارسال هر پیام کوتاه مطابق طرح تعرفه فعال در حسابتان محاسبه می‌شود. سایر روش‌های استفاده از این سرویس رایگان است.
۵۱۲/۲۵۶ ۱,۱۹۹,۰۰۰ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
مشترک گرامی خرید شارژ مستقیم ایرانسل :
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
۲۱ طرح‌های تعرفه خرید شارژ مستقیم ایرانسل اعتباری ۷۰۰-۷-۱ *۱۴۰*۷*۱#
**** منظور از آلبوم مجموعه خرید شارژ مستقیم ایرانسل آهنگ های پیشواز خریداری شده شما است كه دوره اعتبار آنها هنوز باقیست.
* برای خرید آهنگ دلخواهتان کد خرید شارژ مستقیم ایرانسل آهنگ را به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
•در صورتی که از قبل آهنگی خرید شارژ مستقیم ایرانسل داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد.

شارژ اينترنتي سيم خرید شارژ مستقیم ایرانسل کارت اعتباري

به طور کلی دو روش برای آماده کردن گوشیتان جهت استفاده از خرید شارژ مستقیم ایرانسل اینترنت ایرانسل وجود دارد:

خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل

خرید شارژ مستقیم ایرانسل
۱۹ سرویس خط به خط خرید شارژ مستقیم ایرانسل *۱۴۴*شماره رمز ۱۲ *مبلغ به ریال*رمزرقمی#
دوستان من کرج هستم و512 ایرانسل استفاده میکن

:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 480

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 بهمن 1391 | نظرات ()